Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2018/82(3)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]
.- Херсон, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Grynyuk S. P. The basics of education for sustainable development. - C. 9-12.
  4. Гук Л. І. Процес реформування навчальних програм загальноосвітніх шкіл на території Верхньої Канади у 1840–70-х рр.. - C. 13-16.
  5. Дутко О. М. Релігійно-просвітницькі погляди М. Костомарова та їх походження. - C. 17-22.
  6. Копил Г. О. Концептуальні аспекти педагогіки економічних дисциплін у німецькомовних країнах. - C. 22-27.
  7. Кушнірук С. А. Поняттєво-термінологічна група "Організаційні форми навчання" в генезі її становлення та розвитку (XVII ст. – 20-ті рр. ХХ ст.). - C. 27-34.
  8. Онипченко О. І. Медико-психологічний аспект статеворольової соціалізації дітей та підлітків (60–90-ті роки ХХ століття). - C. 35-39.
  9. Путіловська Н. Б., Степашко А. А. Культурологічні тенденції розвитку Києво-Могилянської академії в ХVІІ столітті. - C. 40-43.
  10. Сєводнєва К. О. Розвиток освіти в Мелітопольському повіті Таврійської губернії ХVIII – початку ХІХ століть. - C. 44-47.
  11. Тичина І. В. Методологічні підходи та принципи до вивчення проблеми підготовки військових фахівців в Україні у 1920–1940 рр.. - C. 47-51.
  12. Бурлака О. В. Проблема підвищення якості знань в учнів із порушеннями слуху на основі формування географічних понять. - C. 52-55.
  13. Волошина О. С. Контрольно-оцінювальна діяльність учителя початкових класів на уроках англійської мови. - C. 56-60.
  14. Журба О. В. Формування медіаграмотності десятикласників на уроках інтегрованого курсу "Громадянська освіта". - C. 61-64.
  15. Мурадов Джавид Видади оглу Роль комплексных чисел в развитии умственного развития учеников. - C. 65-68.
  16. Ноздрова О. П. Організація і проведення констатувального етапу експериментальної роботи зі стимулювання пізнавальної активності учнів 6–7 років засобами дидактичної гри. - C. 69-75.
  17. Руденко І. В. Комплексне завдання з методики навчання пейзажу в шкільній та позашкільній освіті. - C. 76-80.
  18. Фенцик О. М. Формування читацької компетентності здобувачів початкової освіти: аналіз художнього тексту. - C. 81-85.
  19. Биковська Л. Б. Роль здоров’язберігаючого освітнього середовища у вихованні фізичної культури студентів. - C. 86-91.
  20. Гордій Н. М., Корякіна І. В., Дмитренко А. П. Гра як засіб розвитку комунікативної компетентності дітей дошкільного віку. - C. 91-98.
  21. Карманенко В. В. Форми і методи формування лідерських якостей у студентів економічних університетів. - C. 98-101.
  22. Ляпунова В. А., Волкова В. А. Психолого-педагогічні умови формування моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку. - C. 102-106.
  23. Olishkevych S. V. Hidden curriculum and its importance for character education realization. - C. 107-111.
  24. Balakhtar V. V. The impact of adaptation mechanisms on the process of formation the specialist’s identity of social work in educational establishments. - C. 112-115.
  25. Бурка О. М. Динаміка готовності майбутніх фізичних терапевтів до використання фізкультурно-оздоровчих технологій. - C. 115-120.
  26. Гончар І. Г. Сучасні вимоги до професійної підготовки соціального працівника. - C. 121-125.
  27. Григор’єва В. А. Шляхи вдосконалення гуманітарної підготовки майбутніх інженерів. - C. 126-129.
  28. Драпалюк Г. С., Пиндик Н. І. Способи формування іншомовної лексичної компетенції студентів. - C. 129-132.
  29. Єфремова І. М., Гургула Р. І. Проблема художньо-образного мислення в музичній педагогіці і психології. - C. 133-137.
  30. Зозуляк-Случик Р. В. Цілі та завдання формування професійної етики майбутніх фахівців соціальної роботи в університетах. - C. 137-141.
  31. Карпова М. Є. Аналіз поглядів науковців щодо підготовки майбутніх педіатрів. - C. 141-144.
  32. Кашуба А. А., Ковальський В. В., Ваколюк А. М. Особливості підготовки майбутніх фахівців фізичної культури в сучасних умовах. - C. 145-149.
  33. Король Я. І. Основні чинники формування готовності майбутніх офіцерів до використання засобів радіаційно-хімічного захисту в екстремальних ситуаціях. - C. 149-153.
  34. Корчова О. М. Педагогічні умови формування риторичної компетентності в майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей. - C. 153-157.
  35. Невзоров Р. В. "Я-образ" пілота як системотвірний і мотиваційний фактор набуття льотних компетенцій курсантами вищих військових навчальних закладів. - C. 158-163.
  36. Онищук С. О. Модель підготовки майбутніх економістів до здорового способу життя в процесі навчання в закладах вищої освіти. - C. 164-168.
  37. Панькевич О. О. Сутність професійної самореалізації майбутніх фахівців соціономічної сфери. - C. 169-173.
  38. Попова Т. С. Мотивація студентів – майбутніх соціальних працівників до роботи з ВІЛ-позитивними клієнтами. - C. 173-180.
  39. Семенець Л. М., Васильєва Р. Ю. Метод проектів як технологія навчання студентів основ охорони праці та безпеки життєдіяльності. - C. 181-184.
  40. Сенчина Н. Г. Модель формування педагогічної рефлексії вчителів гуманітарних спеціальностей у післядипломній освіті. - C. 184-190.
  41. Taimasov Yu. S., Zub O. V. Basic didactic principles of civil protection specialists service and national guards professional training in specialized educational institutions. - C. 190-195.
  42. Тітова О. А. Розвиток інженерної творчості в студентів на заняттях з іноземної мови професійного спрямування. - C. 195-198.
  43. Filimonova T. V. Substantiation of pedagogical conditions for preparing future educators for patriotic upbringing of children of senior preschool age. - C. 199-203.
  44. Шевырева И. Г. К вопросу о необходимости формирования медиа-компетентности будущих учителей начальной школы. - C. 204-209.
  45. Крижановська Т. В. Нова українська школа – інклюзивне навчання дітей з особливими потребами. - C. 210-214.
  46. Літяга І. В. Теоретичний зміст соціальної роботи. - C. 215-217.
  47. Рудкевич Н. І. Специфіка формування етнокультурної соціалізації молоді в системі вищої освіти в Україні. - C. 217-221.
  48. Клименюк Н. В. Кейс-метод як ефективний засіб проблемно-розвивального навчання в процесі формування професійної компетентності майбутніх соціальних працівників. - C. 222-229.
  49. Приймак С. Г., Заворотинський А. В. Дерева рішень та їх застосування для класифікації студентів різних груп спортивно-педагогічного вдосконалення. - C. 230-233.
2018
Вип. 82(3)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського