Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2021/95<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]
.- Херсон, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Секція 1. Теорія і практика навчання

  4. Божко Н. М. Проблеми та особливості адаптації студентів-іноземців до сучасних умов освітнього простору України. - C. 7-12.
  5. Гавришко С. Г., Мороз Ф. В. Особливості організації самостійних занять фізичною культурою учнів початкової школи. - C. 13-18.
  6. Плотнікова К. Р. Соціально-історичні та педагогічні передумови підготовки тренерів-викладачів із водних видів спорту в закладах вищої освіти України (друга половина ХХ – початок ХХІ століття). - C. 19-26.
  7. Раєвська І. М., Саган О. В. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи у процесі викладання дисципліни "Методика навчання освітньої галузі "Математика"". - C. 27-32.
  8. Русецька Н. М., Демчук Л. І. Реалізація компетентнісно-діяльнісного підходу в організації самоосвітньої діяльності студентів-агроінженерів під час вивчення навчальної дисципліни "Хімія". - C. 33-38.
  9. Скрипник Н. І. Соціокультурні чинники формування комунікативно-мовленнєвої компетентності у студентів гуманітарно-педагогічного коледжу. - C. 39-46.
  10. Слуцький Я. С. Проблемно-орієнтований напрям теоретичних досліджень соціально-педагогічного супроводу іноземних студентів. - C. 47-55.
  11. Шевчук Г. Й. Індивідуальна освітня траєкторія студента: суть і ключові аспекти організації. - C. 56-61.
  12. Секція 2. Теорія і практика виховання

  13. Парфанович І. І., Парфанович А. Я. Формування гуманного ставлення дітей до домашніх тварин в освітньому процесі навчального закладу. - C. 62-69.
  14. Ревть А. Б., Гук О. В. Сучасні підходи до питання насильства щодо дітей в Україні. - C. 70-77.
  15. Секція 3. Теорія і методика професійної освіти

  16. Абільтарова Е. Н. Організаційно-педагогічні умови формування культури безпеки професійної діяльності у майбутніх інженерів з охорони праці. - C. 78-85.
  17. Duzhyk N. S. Enhancing learning in higher education: factors and methodology. - C. 86-91.
  18. Ієвлєв О. М., Чорна І. І. Критерії сформованості професійної мобільності майбутніх викладачів, що навчаютьсяна економічних спеціальностях. - C. 92-97.
  19. Колісніченко А. І. Міжнародні кваліфікаційні вимоги та стандарти підготовки вчителів іноземних мов у європейському освітньому просторі. - C. 98-103.
  20. Перова С. В. Підготовка викладачів перекладу як педагогічна проблема. - C. 104-112.
  21. Сваричевська А. П. Гуманітарна підготовка майбутніх офіцерів у контексті модернізаційних перетворень вищої військової школи. - C. 113-119.
  22. Секція 4. Сучасні педагогічні технології

  23. Нагрибельна І. А., Нагрибельний Я. А. Інновація "Фішбоун" у процесі формування академічної доброчесності майбутніх фахівців морської галузі. - C. 120-125.
2021
Вип. 95
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського