Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69898:Пед.Псих./2012/37<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського.- Вінниця. Серія, Педагогіка і психологія- Титул.
- Зміст.
- Шестопалюк О. В., Кадемія М. Ю. Модель інноваційного розвитку педагогічної освіти в університеті. - C. 7-12.
- Акімова О. В. Формування активно-творчого типу засвоєння знань студентів як умова розвитку їх творчого мислення. - C. 13-16.
- Бабенко К. П. Організація домашнього читання з іноземної мови на першому курсі неспеціального факультету. - C. 17-20.
- Гусак А. Л. Поняття та значення інформаційної культури й інформаційної грамотності. - C. 20-23.
- Калдыбаев С. К., Ашыров Э. Т., Жунусакунова А. Д. Педагогическое оценивание: проблемы, тенденции и перспективы. - C. 24-27.
- Чижикова О. В. Розвиток творчих здібностей студентів у процесі виконання самостійної роботи. - C. 28-31.
- Бобела С. І. Духовне виховання як чинник соціального становлення учнівської молоді в педагогічній спадщині Августина Волошина. - C. 32-34.
- Волошина О. В. Виховна робота як соціально-педагогічна категорія. - C. 35-38.
- Лебедєва Н. А. Організація відповідного змісту професійно-ціннісного середовища аграрного ВНЗ. - C. 38-43.
- Сюй Чже Природа й сутність українських національних цінностей в контексті загальної аксіологічної системи. - C. 44-47.
- Шикова Ю. О. Учнівське самоврядування: свобода і відповідальність в контексті громадянського виховання. - C. 47-50.
- Алєксєєв О. Л. Результати експериментальної перевірки організаційно-педагогічних умов підготовки військовослужбовців до охорони закордонних дипломатичних установ України. - C. 51-55.
- Бровчак Л. С. Педагогічне спілкування як умова реалізації організаторських здібностей учителя. - C. 56-59.
- Ван Цзянь Шу Сутність і специфіка професійної культури майбутніх вокалістів. - C. 60-62.
- Галузяк В. М. Методика психолого-педагогічної підтримки особистісного розвитку студентів педагогічного ВНЗ. - C. 63-71.
- Ваколя Т. І. Структурно-функціональна модель формування дослідницьких компетентностей майбутнього вчителя початкової школи. - C. 72-76.
- Глушаниця Н. В. Педагогічні умови формування іншомовної професійно-комунікативної компетентності майбутніх бакалаврів з авіоніки у процесі фахової підготовки. - C. 77-80.
- Горбатюк Р. М. До проблеми використання інформаційно-комунікаційних технологій у самостійній підготовці майбутніх інженерів-педагогів. - C. 80-85.
- Добровольська К. В. Тренінг як засіб розвитку професійної самосвідомості майбутніх економістів. - C. 85-91.
- Довбенко С. Ю. Педагогічні умови формування діалогічної культури майбутнього вчителя початкових класів. - C. 91-95.
- Доценко Л. В. Евристичне мислення як умова успішності професійної діяльності майбутніх психологів. - C. 95-99.
- Друзь Ю. М., Гусак Т. М., Гужва Т. М. Труднощі вивчення англійської для іноземців. - C. 99-102.
- Заблоцька О. С. Місце дисципліни "Хімія (фахове спрямування)” в підготовці фахівців із захисту рослин. - C. 102-105.
- Киричук А. С. Компетентнісний підхід до навчання як фактор відновлення балансу між освітою та життям. - C. 105-109.
- Коломієць Л. І. Формування готовності майбутнього вчителя до забезпечення наступності навчання дітей старшого дошкільного і молодшого шкільного віку. - C. 109-115.
- Комарова І. І., Калініченко А. І. Використання кейс-методу у процесі викладання іноземної мови у вищих навчальних закладах. - C. 115-119.
- Кофанова О. В. Самостійна та науково-дослідницька робота студентів як засоби реалізації компетентнісно орієнтованої методичної системи хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів. - C. 120-123.
- Лапшин С. А. Особливості використання тестів для контролю якості знань студентів з курсу політологія. - C. 123-127.
- Марценюк Н. А. До проблеми формування здорового способу життя як складової професійної підготовки студентів вищих навчальних закладів. - C. 127-130.
- Молоченко В. В. Зміст компонентів готовності до партнерської взаємодії. - C. 130-134.
- Новікова Т. Л. Обґрунтування критеріїв, показників та рівнів сформованості соціокультурних цінностей майбутніх офіцерів-прикордонників в процесі вивчення гуманітарних дисциплін. - C. 134-138.
- Руденко Ю. А. Синергетичні параметри мовної освіти майбутніх вихователів як методологічний концепт. - C. 138-142.
- Фотинюк В. Г. Методичні особливості професійно–прикладної фізичної підготовки студентів за фахом інженер–механік з обслуговування та ремонту повітряних суден. - C. 142-145.
- Холодков С. М. Музичні константи у процесі розвитку художньо-образного мислення студентів музичних спеціальностей із Китаю. - C. 145-148.
- Холковська І. Л. Підготовка майбутніх учителів до попередження та вирішення конфліктів у контексті сучасних освітніх технологій. - C. 148-153.
- Хоменко-Семенова Л. О. Професійна підготовка майбутніх соціальних працівників в Україні. - C. 153-156.
- Шевчук І. В. Соціально-психологічна адаптація студентіввищих економічних навчальних закладіву процесі вивчення іноземної мови. - C. 156-159.
- Арешонков В. Ю. Трансформація змісту шкільної суспільствознавчої освіти в Україні на початку 20-х рр. ХХ ст.: уроки для сьогодення. - C. 160-164.
- Лавріненко О. А. Слово про полтавців: педагогічна майстерність і педагогічна техніка. - C. 164-168.
- Мільто Л. О. Риторична майстерність як складова педагогічної майстерності: історичний аспект. - C. 169-172.
- Радченко Ю. Л. Професійна майстерність у педагогічній діяльності О. Риндовської (Чернової) (1829–1905 рр.). - C. 172-175.
- Мовчан Л. Г. Стратегія Ради Європи у галузі навчання іноземних мов. - C. 176-179.
- Палащакова Д. ECDL як засіб підвищення комп’ютерної грамотності в рамках держав ЄС. - C. 180-183.
- Рогачова Т. Роль, традиции и будущее в преподавании обществоведческих наук в техническом университете города Кошице (Словакия). - C. 184-187.
- Третько В. В. Особливості професійної підготовки магістрів міжнародних відносин в університетах США. - C. 188-192.
- Каряка І. В. Психологічні механізми розвитку музично-образного мислення дітей старшого дошкільного віку. - C. 193-196.
- Чуба О. Є. Організаційно-методичні умови розвитку психологічної культури майбутнього педагога. - C. 197-200.
- Шахов В. І., Шахов В. В. Принципи духовної психології як основа діяльності сучасного психолога-фасилітатора. - C. 201-204.
- Бакалець Н. О. Специфіка удосконалення професійної підготовки музичного керівника та вчителя музичного мистецтва. - C. 205-209.
- Волохата К. М. Використання методу проектів на уроках хіміЇ. - C. 209-212.
- Гуд М. Я., Любарська І. П. Християнські основи формування особистості дитини. - C. 213-216.
- Дусь С. В. Громадянсько-патріотичне виховання студентської молоді у процесі вивчення основ захисту вітчизни. - C. 216-219.
- Дяченко Г. П. Роль диктантів у виробленні в молодших школярів правописних навичок. - C. 220-223.
- Зелененька І. А. Образ-символ батька, його міметичні форми як моральний ідеал (на прикладі лірики Тараса Мельничука). - C. 224-227.
- Кащенко В. В. Використання сучасних інформаційних ресурсів у процесі вивчення світової літератури. - C. 227-231.
- Крамар В. У. Духовне виховання студентської та учнівської молоді в позанавчальній роботі. - C. 231-234.
- Кришталь З. Н. Самостійна робота студентів на заняттях з української мови в умовах коледжу. - C. 235-239.
- Крутько О. Р. Заняття з настільного тенісу в системі фізичного виховання студентів гуманітарно-педагогічного коледжу. - C. 239-243.
- Кузнєцова Л. В. Формування педагогічної майстерності педагога-організатора в процесі педагогічної практики. - C. 243-247.
- Мочарний Р. П. Специфіка ознайомлення майбутніх учителів образотворчого мистецтва з основами пейзажної творчості. - C. 247-251.
- Романюк А. М., Підгорна Н. В. Формування у студентів педагогічного коледжу професійних умінь у ході підготовки та проведення пробних уроків із трудового начання. - C. 251-255.
- Самборська О. Д. Використання тематичних персональних сайтів у навчальному процесі. - C. 255-259.
- Сорочинська С. І. Творче самовираження молодших школярів у музично-ігровій діяльності. - C. 259-263.
- Абжалов Р. Р. Назва хімічного елемента як засіб формування поняття про хімічний елемент. - C. 264-267.
- Блажко О. А. Підготовка студентів до профільного навчання хіміїпід час вивчення дисципліни "Шкільний курс хімії та методика його викладання". - C. 268-271.
- Вороненко Т. І. Екологічні аспекти курсу хімії у профільній школі. - C. 272-275.
- Горбатюк Н. М. Технологія проблемного навчання при викладанні дисциплін хімічного циклу. - C. 275-278.
- Гулай О. І. Впровадження проблемного підходу при викладанні хімії студентам-будівельникам. - C. 278-283.
- Дабіжук Т. М. Методика використання відеолабораторного практикуму з біохімії для студентів спеціальності "Фізичне виховання". - C. 283-286.
- Деркач Т. М., Борщевич Л. В. Інваріантна частина модулю "Інформаційно-комунікаційні технології у викладанні хімічних дисциплін". - C. 286-291.
- Дивоняк Ю. І., Шинкаренко В. І. Профільне навчання у ЗОШ – виклик часу. - C. 292-294.
- Дыченко Т. В. Особенности изучения химии на подготовительном отделении иностранными студентам. - C. 295-298.
- Гаркович О. Л. Формування розвивального середовища як засобу розвитку творчої активності старшокласників при вивченні хімії. - C. 298-302.
- Головченко О. В., Панчук О. В., Кравчук М. Г. Значення вивчення отруйних рослин як фактор формування екологічного мислення студентів медичних університетів. - C. 303-306.
- Грибан Г. П. Вплив негативних екологічних чинниківна стан здоров’я студентів-аграріїв. - C. 306-311.
- Грицай Н. Б. Формування методичного мислення майбутніх учителів біології у вищому навчальному закладі. - C. 311-316.
- Дмитрук Ю. А. Міжпредметні зв’язки в процесі вивчення теми "Ферум. Залізо" шкільного курсу хімії. - C. 316-319.
- Іщенко А. А., Толмачова В. С. Спецкурс "Основи хімічної безпеки" як засіб формування знань з хімічної безпеки у майбутніх учителів хімії. - C. 319-323.
- Клименко С. О. Біонеорганічна хімія в системі підготовки молодшого медичного спеціаліста. - C. 324-328.
- Ковальчук О. В., Мельник В. С., Шинкарук Н. О. Застосування інформаційно-комінікаційних технологій при вивченні хімії. - C. 328-332.
- Колошко О. М., Заічко Н. В., Мельник А. В. Діагностування, контроль, перевірка й оцінювання знань, умінь і навичок студентів-медичних психологів при вивченні біохімії в умовах кредитно модульної системи. - C. 332-335.
- Косцова І. Г. Індуктивно-дедуктивний підхід до формування хімічних понять у процесі навчання загальної хімії студентів металургійних спеціальностей. - C. 336-339.
- Куленко О. А. Методика підготовкимайбутніхучителів хімії до проведення шкільного хімічного експерименту напівмікрометодом. - C. 339-345.
- Лабінська О. М., Староста В. І. Екологічні аспекти вивчення теми "Ужиткова органічна хімія" у школах Словаччини. - C. 345-349.
- Магда В. І. Дидактичні ігри як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів. - C. 349-353.
- Мудрак О. В. Концептуальні засади підвищення рівня екологічної освіти на заповідних територіях. - C. 354-358.
- Решнова С. Ф., Речицький О. Н. Проблеми формування у школярів вміння розв’язувати розрахункові задачі з хімії. - C. 358-362.
- Руда О. Ю. Екологічна освіта студентів вищих медичних навчальниху закладів IV рівня акредитації. - C. 363-365.
- Перетятько В. В., Ткачук О. В. Застосування графічної наочності на лекціях з хімічних дисциплін. - C. 366-369.
- Саєнко Т. В., Осипенко О. Ю. Становлення та розвиток екологічної хімії. - C. 370-373.
- Скиба Ю. А. Моніторинг сформованості управлінських знань та вмінь у працівників державної системи екологічного управління. - C. 373-378.
- Сковрунська Т. П., Толмачова В. С. Зміст та методика проведення професійно орієнтованого спецкурсу "Ізомерія органічних сполук" у профільній підготовці майбутніх учителів хімії. - C. 378-383.
- Стрижак С. В. Роль учителя в організації наукової роботи школярів класів біолого-хімічного профілю. - C. 383-386.
- Шиян Н. І. Специфіка організації навчального процесу у старшій загальноосвітній школі сільської місцевості. - C. 386-391.
- Янків К. Ф. Проблеми викладання газових законів у шкільній практиці. - C. 392-395.
- Наші автори. - C. 396-400.
- Вимоги до оформлення матеріалів.
- Вихідні дані.
| 2012 | | № 37
|
|
|
|