Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69898:Пед.Псих./2015/44<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського.- Вінниця. Серія, Педагогіка і психологія- Титул.
- Зміст.
- Akimova O. V. Reading motivation in modern representatives of various social groups. - C. 6-9.
- Галузяк В. М. Педагогічна влада: сутність, форми, ефекти. - C. 9-17.
- Завалевський Ю. І. Теоретичний аспект становлення професіоналізму вчителя. - C. 18-24.
- Іваницька Н. Л. Сучасні тенденції розвитку мовної освіти в Україні. - C. 24-28.
- Ціхоцька О. А. Гуманістичні філософські погляди на людину крізь призму релігійної етики. - C. 28-31.
- Бурковська З. Є. Методичні аспекти управління процесом формування іншомовної комунікативної компетентності студентів. - C. 32-36.
- Васаженко Н. О. Використання інтернет-технологій у процесі формування професійної компетентності майбутніх фахівців-економістів. - C. 37-40.
- Волошина О. В. Використання проектної технології навчання під час викладання дисциплін педагогічного циклу. - C. 41-44.
- Горпініч Т. І. Педагогічне моделювання в навчанні читання професійно-орієнтованої літератури англійською мовою (на прикладі навчання студентів фармацевтичного профілю). - C. 44-49.
- Каплінський В. В. Основні структурні компоненти змісту освіти в контексті формування загальнопедагогічної компетентності сучасного педагога. - C. 49-55.
- Клітний С. В., Коломієць Д. І. Психологічні та методичні особливості формування математичних понять. - C. 55-59.
- Коршевнюк Т. В. Зміст біологічної освіти школярів у контексті гуманітаризації. - C. 60-65.
- Надкернична Л. І., Стадник С. В. Використання мультимедійних засобів навчання на уроках біології в основній школі. - C. 65-69.
- Нікітченко Л. О. Застосування методів проблемного навчання в процесі вивчення курсу основи педагогічної майстерності. - C. 69-72.
- Пасічник О. С., Пасічник О. О. Концептуальні засади конструювання змісту навчального посібника з англійської мови для професійного спілкування у галузі інформаційних технологій. - C. 72-76.
- Палій Н. В., Стаценко Т. В. Лінгвокульторологічні основи вивчення безеквівалентної лексики. - C. 77-80.
- Шелудько І. В. Експериментальна оцінка готовності студентів до навчання варіативних модулів художнього спрямування учнів 5 - 9 класів. - C. 80-83.
- Васильєва С. А. Виховання початків патріотизму в дітей старшого дошкільного віку. - C. 84-89.
- Гладун О. В. Підліток з низьким статусом і аутсайдер: характеристики явищ та їх значення в ієрархії учнівського колективу. - C. 89-92.
- Коломієць Л. І., Григорук Є., Яворська А. Психологічний зміст і чинники етнічної толерантності юнацтва. - C. 93-97.
- Самойлов А. М. Організація самовиховання підлітків у процесі педагогічної профілактики девіантної поведінки. - C. 97-102.
- Столяренко О. В., Столяренко О. В. Філософсько-релігійні засади гуманістичного виховання. - C. 102-104.
- Kostenko N. I. The system of exercises in theprocess of formation students` foreigncross – cultural competence. - C. 105-108.
- Баранюк В. В. Діагностика сформованості професійно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців соціальної роботи. - C. 108-111.
- Білоконна Н. І. Емоційна культура як важливий компонент професіоналізму вчителя початкових класів. - C. 112-116.
- Грінченко Т. Д. Теоретико-практичні засади підготовки майбутнього вчителя музики до концертмейстерської діяльності в дитячому хореографічному колективі. - C. 116-119.
- Давидюк М. О. Сучасні вимоги до загальнопедагогічної компетентності майбутнього вчителя. - C. 120-123.
- Даниленко Л. І. Педагогічні умови формування готовності вчителя у післядипломній освіті до застосування інноваційних технологій інтерактивного навчання. - C. 123-127.
- Дармограй П. В. Сутність, особливості змісту та характеристика структурних компонентів професійної компетентності офіцерів Державної пенітенціарної служби України. - C. 127-132.
- Добровольська К. В. Формування професійної самосвідомості студентів медичних ВНЗ як педагогічна проблема. - C. 132-136.
- Дубцова О. В. Інтерпрофесійна та інтрапрофесійна комунікація: комунікативна стратегія. - C. 137-141.
- Дудікова Л. В. Концептуальні основи визначення компетенцій майбутнього лікаря в процесі його професійного становлення. - C. 142-146.
- Ельбрехт О. М. Підготовка менеджерів зовнішньоекономічної діяльності: теорія і практика. - C. 146-150.
- Жиле Л. І. Практичні аспекти формування професійної компетентності вчителів-філологів. - C. 150-154.
- Заблоцька І. М. Хімічна складова професійної компетентності майбутніх фахівців. - C. 154-157.
- Загородній С. П. Готовність керівників загальноосвітніх навчальних закладів до управлінської інноваційної діяльності: інноваційна компетентність. - C. 158-161.
- Загоруй Р. В. Підготовка майбутнього вчителя до активізації навчальної діяльності учнів початкової школи у процесі вивчення математики. - C. 161-164.
- Імеридзе М. Б. Специфіка формування медіаосвітньої компетентності фахівців у сучасних наукових дослідженнях. - C. 165-168.
- Калініченко А. І. Дидактичні умови навчання професійно-орієнтованому перекладу студентів немовних ВНЗ. - C. 168-172.
- Киливник В. В. Соціокультурна компетентність як складова професійної компетентності майбутніх учителів англійської мови в процесі навчання. - C. 172-175.
- Колумбет О. М. Вплив методики стимульованого розвитку влучності на показники координаційних якостей студенток педагогічних вищих навчальних закладів. - C. 176-180.
- Латуша Н. В. Дослідження формування професійної мобільності майбутніх агрономів у аграрних ВНЗ. - C. 180-185.
- Логвіненко А. Ю. Організація суб’єкт-суб’єктної взаємодії як педагогічна умова підготовки майбутніх учителів іноземної мови до формування толерантності учнів. - C. 185-188.
- Марченко О. О. Проективна модель професійного-особистісного іміджу майбутнього інженера-механіка. - C. 188-193.
- Можаровська О. Є. Формування готовності до професійно орієнтованого іншомовного спілкування майбутніх фахівців технічного профілю. - C. 193-198.
- Осипенко І. П. Вивчення ефективності самостійної роботи студентів медичного університету. - C. 198-201.
- Паржницький О. В. Моделювання навчально-виробничого процесу формування професійної компетентності майбутніх токарів у фахово-орієнтованому освітньому середовищі. - C. 201-206.
- Рациборинська-Полякова Н. В., Римша О. В. Інтерактивні підходи до фахової підготовки лікарів у процесі навчання у ВНЗ. - C. 206-210.
- Твердохліб Н. В. Креативність у діяльності вчителя музичного мистецтва. - C. 211-213.
- Холковська І. Л. Діагностика загальнопедагогічної компетентності майбутніх учителів. - C. 214-218.
- Чайка О. В. Актуалізація творчості майбутніх учителів-філологів засобами театральної педагогіки. - C. 219-222.
- Швець О. А. Методи ознайомлення майбутніх дизайнерів із сучасними тенденціями в дизайні інтер’єру. - C. 222-226.
- Якімець Ю. М. Педагогічні умови формування проектувальних умінь майбутніх техніків-механіків автотранспортної галузі. - C. 227-231.
- Зузяк Т. П. Педагогічна діяльність М. І. Пирогова на Східному Поділлі як попечителя Київського учбового округу (1858-1861 р.р.). - C. 232-235.
- Сурсаєва І. С. Професійне мислення майбутніх фельдшерів: історико-дефінітивний аналіз. - C. 236-240.
- Шатковська І. С. Основні аспекти музичної педагогіки П. І. Чайковського. - C. 240-243.
- Ігнатова О. М. Система вищої освіти в Канаді. - C. 244-249.
- Гурман А. В., Швець В. О. Педагогічні здібності й професійні якості вчителя, який працює з дітьми-сиротами. - C. 250-253.
- Shakhov W., Galek Cz. Psychologia zachowan agresywnych w polskiej szkole. - C. 254-258.
- Шахов В. В. Розвиток професійної самосвідомості як важливого новоутворення особистості майбутнього фахівця. - C. 259-262.
- Вороненко Т. І. Екологічне виховання учнів під час виконання проектів з хімії. - C. 263-267.
- Гиря О. О. Методична система формування хімічних понять засобами поєднання логічного та образного мислення учнів. - C. 267-272.
- Грабовий А. К. Навчально-дослідна діяльність студентів як чинник експериментально-методичної підготовки майбутніх учителів хімії. - C. 272-277.
- Іщенко А. А. Формування компетентності з хімічної безпеки як педагогічна проблема у світлі підготовки майбутніх учителів хімії. - C. 277-283.
- Косцова І. Г., Ляхова І. А. Комплексний підхід до формування знань із загальної хімії студентів металургійних спеціальностей. - C. 284-287.
- Крамаренко А. М. Еколого орієнтована освіта майбутніх учителів початкової школи: теоретико-практичний аспект. - C. 287-292.
- Копанцева Л. М. Теоретичні основи прикладної спрямованості навчання хімії майбутніх товарознавців. - C. 292-295.
- Криворучко А. В. Формування оцінювальних умінь у майбутнього вчителя хімії. - C. 296-301.
- Ліцман Ю. В., Лебедєв С. Ю. Систематизація знань з біоорганічної хімії студентів медичних ВНЗ. - C. 301-305.
- Лукашова Н. І. Педагогічне проектування у формуванні професійно-методичної компетентності майбутніх учителів хімії у виші. - C. 306-310.
- Максимов О. С., Шевчук Т. О., Арабаджи Л. І. Формування здоров’язбережувальної компетентності учнів у курсі хімії основної школи. - C. 311-314.
- Перетятько В. В., Ткачук О. В. Екскурсія на виробництво як основна організаційна форма ознайомчої практики студентів-хіміків. - C. 315-318.
- Прибора Н. А. Формування в молоді знань про безпеку людини в курсах хімічних дисциплін. - C. 319-323.
- Савчин М. М. Використання алгоритмів у курсі хімії як засіб та метод формування предметних компетентностей учнів. - C. 324-328.
- Скиба Ю. А., Ярошенко О. Г. Формування науково-дослідницьких компетенцій майбутніх екологів у проектній діяльності. - C. 328-333.
- Чайченко Н. Н. Дидактичний принцип свідомості, активності й самостійності учнів у навчанні хімії. - C. 333-337.
- Біліченко В. П. Києво-Печерська лавра та православні колегіуми як основні осередки розвитку музичної освіти в Україні у XVIII столітті (історичний погляд). - C. 338-343.
- Верещагіна-Білявська О. Є. Антропологічній підхід у фаховій підготовці студентів магістратури. - C. 343-346.
- Гаврілова Л. Г. Підготовка майбутніх учителів музики у початковій школі до використання мультимедійних навчальних засобів. - C. 347-352.
- Горських Ю. В. Хореографічно-педагогічна освіта в Республіці Казахстан та Російській Федерації: порівняльний аналіз. - C. 352-357.
- Губіна О. В. Шляхи формування професійних компетенцій студентів музично-педагогічних відділень вищих навчальних закладів І - ІІ рівнів акредитації. - C. 357-361.
- Ніколаєнко Л. І. Музично-дидактичні ігри як засіб розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку. - C. 361-365.
- Шатковська І. С. Музичне слов’янознавство у контексті становлення наукового підходу до вивчення історії музики. - C. 365-369.
- Шинкар О. A. Можливості застосування педагогічної музикотерапії в естетичному вихованні учнів підліткового віку на уроках музичного мистецтва. - C. 370-373.
- Наші автори. - C. 374-377.
| 2015 | | № 44
|
|
|
|