Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69898:Пед.Псих./2015/44<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1


Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського
.- Вінниця. Серія, Педагогіка і психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Akimova O. V. Reading motivation in modern representatives of various social groups. - C. 6-9.
  4. Галузяк В. М. Педагогічна влада: сутність, форми, ефекти. - C. 9-17.
  5. Завалевський Ю. І. Теоретичний аспект становлення професіоналізму вчителя. - C. 18-24.
  6. Іваницька Н. Л. Сучасні тенденції розвитку мовної освіти в Україні. - C. 24-28.
  7. Ціхоцька О. А. Гуманістичні філософські погляди на людину крізь призму релігійної етики. - C. 28-31.
  8. Бурковська З. Є. Методичні аспекти управління процесом формування іншомовної комунікативної компетентності студентів. - C. 32-36.
  9. Васаженко Н. О. Використання інтернет-технологій у процесі формування професійної компетентності майбутніх фахівців-економістів. - C. 37-40.
  10. Волошина О. В. Використання проектної технології навчання під час викладання дисциплін педагогічного циклу. - C. 41-44.
  11. Горпініч Т. І. Педагогічне моделювання в навчанні читання професійно-орієнтованої літератури англійською мовою (на прикладі навчання студентів фармацевтичного профілю). - C. 44-49.
  12. Каплінський В. В. Основні структурні компоненти змісту освіти в контексті формування загальнопедагогічної компетентності сучасного педагога. - C. 49-55.
  13. Клітний С. В., Коломієць Д. І. Психологічні та методичні особливості формування математичних понять. - C. 55-59.
  14. Коршевнюк Т. В. Зміст біологічної освіти школярів у контексті гуманітаризації. - C. 60-65.
  15. Надкернична Л. І., Стадник С. В. Використання мультимедійних засобів навчання на уроках біології в основній школі. - C. 65-69.
  16. Нікітченко Л. О. Застосування методів проблемного навчання в процесі вивчення курсу основи педагогічної майстерності. - C. 69-72.
  17. Пасічник О. С., Пасічник О. О. Концептуальні засади конструювання змісту навчального посібника з англійської мови для професійного спілкування у галузі інформаційних технологій. - C. 72-76.
  18. Палій Н. В., Стаценко Т. В. Лінгвокульторологічні основи вивчення безеквівалентної лексики. - C. 77-80.
  19. Шелудько І. В. Експериментальна оцінка готовності студентів до навчання варіативних модулів художнього спрямування учнів 5 - 9 класів. - C. 80-83.
  20. Васильєва С. А. Виховання початків патріотизму в дітей старшого дошкільного віку. - C. 84-89.
  21. Гладун О. В. Підліток з низьким статусом і аутсайдер: характеристики явищ та їх значення в ієрархії учнівського колективу. - C. 89-92.
  22. Коломієць Л. І., Григорук Є., Яворська А. Психологічний зміст і чинники етнічної толерантності юнацтва. - C. 93-97.
  23. Самойлов А. М. Організація самовиховання підлітків у процесі педагогічної профілактики девіантної поведінки. - C. 97-102.
  24. Столяренко О. В., Столяренко О. В. Філософсько-релігійні засади гуманістичного виховання. - C. 102-104.
  25. Kostenko N. I. The system of exercises in theprocess of formation students` foreigncross – cultural competence. - C. 105-108.
  26. Баранюк В. В. Діагностика сформованості професійно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців соціальної роботи. - C. 108-111.
  27. Білоконна Н. І. Емоційна культура як важливий компонент професіоналізму вчителя початкових класів. - C. 112-116.
  28. Грінченко Т. Д. Теоретико-практичні засади підготовки майбутнього вчителя музики до концертмейстерської діяльності в дитячому хореографічному колективі. - C. 116-119.
  29. Давидюк М. О. Сучасні вимоги до загальнопедагогічної компетентності майбутнього вчителя. - C. 120-123.
  30. Даниленко Л. І. Педагогічні умови формування готовності вчителя у післядипломній освіті до застосування інноваційних технологій інтерактивного навчання. - C. 123-127.
  31. Дармограй П. В. Сутність, особливості змісту та характеристика структурних компонентів професійної компетентності офіцерів Державної пенітенціарної служби України. - C. 127-132.
  32. Добровольська К. В. Формування професійної самосвідомості студентів медичних ВНЗ як педагогічна проблема. - C. 132-136.
  33. Дубцова О. В. Інтерпрофесійна та інтрапрофесійна комунікація: комунікативна стратегія. - C. 137-141.
  34. Дудікова Л. В. Концептуальні основи визначення компетенцій майбутнього лікаря в процесі його професійного становлення. - C. 142-146.
  35. Ельбрехт О. М. Підготовка менеджерів зовнішньоекономічної діяльності: теорія і практика. - C. 146-150.
  36. Жиле Л. І. Практичні аспекти формування професійної компетентності вчителів-філологів. - C. 150-154.
  37. Заблоцька І. М. Хімічна складова професійної компетентності майбутніх фахівців. - C. 154-157.
  38. Загородній С. П. Готовність керівників загальноосвітніх навчальних закладів до управлінської інноваційної діяльності: інноваційна компетентність. - C. 158-161.
  39. Загоруй Р. В. Підготовка майбутнього вчителя до активізації навчальної діяльності учнів початкової школи у процесі вивчення математики. - C. 161-164.
  40. Імеридзе М. Б. Специфіка формування медіаосвітньої компетентності фахівців у сучасних наукових дослідженнях. - C. 165-168.
  41. Калініченко А. І. Дидактичні умови навчання професійно-орієнтованому перекладу студентів немовних ВНЗ. - C. 168-172.
  42. Киливник В. В. Соціокультурна компетентність як складова професійної компетентності майбутніх учителів англійської мови в процесі навчання. - C. 172-175.
  43. Колумбет О. М. Вплив методики стимульованого розвитку влучності на показники координаційних якостей студенток педагогічних вищих навчальних закладів. - C. 176-180.
  44. Латуша Н. В. Дослідження формування професійної мобільності майбутніх агрономів у аграрних ВНЗ. - C. 180-185.
  45. Логвіненко А. Ю. Організація суб’єкт-суб’єктної взаємодії як педагогічна умова підготовки майбутніх учителів іноземної мови до формування толерантності учнів. - C. 185-188.
  46. Марченко О. О. Проективна модель професійного-особистісного іміджу майбутнього інженера-механіка. - C. 188-193.
  47. Можаровська О. Є. Формування готовності до професійно орієнтованого іншомовного спілкування майбутніх фахівців технічного профілю. - C. 193-198.
  48. Осипенко І. П. Вивчення ефективності самостійної роботи студентів медичного університету. - C. 198-201.
  49. Паржницький О. В. Моделювання навчально-виробничого процесу формування професійної компетентності майбутніх токарів у фахово-орієнтованому освітньому середовищі. - C. 201-206.
  50. Рациборинська-Полякова Н. В., Римша О. В. Інтерактивні підходи до фахової підготовки лікарів у процесі навчання у ВНЗ. - C. 206-210.
  51. Твердохліб Н. В. Креативність у діяльності вчителя музичного мистецтва. - C. 211-213.
  52. Холковська І. Л. Діагностика загальнопедагогічної компетентності майбутніх учителів. - C. 214-218.
  53. Чайка О. В. Актуалізація творчості майбутніх учителів-філологів засобами театральної педагогіки. - C. 219-222.
  54. Швець О. А. Методи ознайомлення майбутніх дизайнерів із сучасними тенденціями в дизайні інтер’єру. - C. 222-226.
  55. Якімець Ю. М. Педагогічні умови формування проектувальних умінь майбутніх техніків-механіків автотранспортної галузі. - C. 227-231.
  56. Зузяк Т. П. Педагогічна діяльність М. І. Пирогова на Східному Поділлі як попечителя Київського учбового округу (1858-1861 р.р.). - C. 232-235.
  57. Сурсаєва І. С. Професійне мислення майбутніх фельдшерів: історико-дефінітивний аналіз. - C. 236-240.
  58. Шатковська І. С. Основні аспекти музичної педагогіки П. І. Чайковського. - C. 240-243.
  59. Ігнатова О. М. Система вищої освіти в Канаді. - C. 244-249.
  60. Гурман А. В., Швець В. О. Педагогічні здібності й професійні якості вчителя, який працює з дітьми-сиротами. - C. 250-253.
  61. Shakhov W., Galek Cz. Psychologia zachowan agresywnych w polskiej szkole. - C. 254-258.
  62. Шахов В. В. Розвиток професійної самосвідомості як важливого новоутворення особистості майбутнього фахівця. - C. 259-262.
  63. Вороненко Т. І. Екологічне виховання учнів під час виконання проектів з хімії. - C. 263-267.
  64. Гиря О. О. Методична система формування хімічних понять засобами поєднання логічного та образного мислення учнів. - C. 267-272.
  65. Грабовий А. К. Навчально-дослідна діяльність студентів як чинник експериментально-методичної підготовки майбутніх учителів хімії. - C. 272-277.
  66. Іщенко А. А. Формування компетентності з хімічної безпеки як педагогічна проблема у світлі підготовки майбутніх учителів хімії. - C. 277-283.
  67. Косцова І. Г., Ляхова І. А. Комплексний підхід до формування знань із загальної хімії студентів металургійних спеціальностей. - C. 284-287.
  68. Крамаренко А. М. Еколого орієнтована освіта майбутніх учителів початкової школи: теоретико-практичний аспект. - C. 287-292.
  69. Копанцева Л. М. Теоретичні основи прикладної спрямованості навчання хімії майбутніх товарознавців. - C. 292-295.
  70. Криворучко А. В. Формування оцінювальних умінь у майбутнього вчителя хімії. - C. 296-301.
  71. Ліцман Ю. В., Лебедєв С. Ю. Систематизація знань з біоорганічної хімії студентів медичних ВНЗ. - C. 301-305.
  72. Лукашова Н. І. Педагогічне проектування у формуванні професійно-методичної компетентності майбутніх учителів хімії у виші. - C. 306-310.
  73. Максимов О. С., Шевчук Т. О., Арабаджи Л. І. Формування здоров’язбережувальної компетентності учнів у курсі хімії основної школи. - C. 311-314.
  74. Перетятько В. В., Ткачук О. В. Екскурсія на виробництво як основна організаційна форма ознайомчої практики студентів-хіміків. - C. 315-318.
  75. Прибора Н. А. Формування в молоді знань про безпеку людини в курсах хімічних дисциплін. - C. 319-323.
  76. Савчин М. М. Використання алгоритмів у курсі хімії як засіб та метод формування предметних компетентностей учнів. - C. 324-328.
  77. Скиба Ю. А., Ярошенко О. Г. Формування науково-дослідницьких компетенцій майбутніх екологів у проектній діяльності. - C. 328-333.
  78. Чайченко Н. Н. Дидактичний принцип свідомості, активності й самостійності учнів у навчанні хімії. - C. 333-337.
  79. Біліченко В. П. Києво-Печерська лавра та православні колегіуми як основні осередки розвитку музичної освіти в Україні у XVIII столітті (історичний погляд). - C. 338-343.
  80. Верещагіна-Білявська О. Є. Антропологічній підхід у фаховій підготовці студентів магістратури. - C. 343-346.
  81. Гаврілова Л. Г. Підготовка майбутніх учителів музики у початковій школі до використання мультимедійних навчальних засобів. - C. 347-352.
  82. Горських Ю. В. Хореографічно-педагогічна освіта в Республіці Казахстан та Російській Федерації: порівняльний аналіз. - C. 352-357.
  83. Губіна О. В. Шляхи формування професійних компетенцій студентів музично-педагогічних відділень вищих навчальних закладів І - ІІ рівнів акредитації. - C. 357-361.
  84. Ніколаєнко Л. І. Музично-дидактичні ігри як засіб розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку. - C. 361-365.
  85. Шатковська І. С. Музичне слов’янознавство у контексті становлення наукового підходу до вивчення історії музики. - C. 365-369.
  86. Шинкар О. A. Можливості застосування педагогічної музикотерапії в естетичному вихованні учнів підліткового віку на уроках музичного мистецтва. - C. 370-373.
  87. Наші автори. - C. 374-377.
2015
№ 44
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського