Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69992:Психол.пед./2015/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки Національного університету "Острозька академія" : наук. журн..- Острог. Серія, Психологія Naukovì zapiski Nacìonalʹnogo unìversitetu "Ostrozʹka akademìâ". Serìâ Psihologìâ- Титул.
- Зміст.
- Пасічник І. Д., Каламаж Р. В., Довгалюк Т. А. Мислення як метакогнітивний феномен. - C. 3-17.
- Августюк М. М. Вплив зовнішніх чинників на об’єктивність метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності студентів. - C. 18-28.
- Антонець М. О. Впровадження нових методів у викладанні психології. - C. 29-43.
- Баранников А. С., Баранникова Д. А. Экзистенциально-аналитическое понимание психологических механизмов травмирования человека человеком. - C. 44-68.
- Гандзілевська Г. Б. Використання геносоціограми для дослідження родинних життєвих ролей особистості. - C. 69-78.
- Гридковець Л. М. Роль соціальних моделей поведінки особистості в продукуванні нею травматичного досвіду. - C. 79-89.
- Жигайло Н. І., Зошій I. В. Психологічні особливості ціннісних орієнтацій студентів – майбутніх юристів. - C. 90-99.
- Камінська І. П. Аналіз проблеми формування деонтологічної культури майбутніх лікарів у психолого-педагогічній літературі. - C. 100-108.
- Коваль І. С. Структура психологічної готовності майбутніх рятувальників ДСНС України до діяльності в екстремальних умовах. - C. 109-119.
- Куса А. Є. Розвиток творчої уяви майбутніх дизайнерів. - C. 120-130.
- Миколайчук М. І. Християнські цінності як ресурс при опрацюванні та інтеграції травматичної пам’яті. - C. 131-142.
- Мілінчук В. І. Психологічні прояви вербально-логічного і наочно-предметного мислення у мовленнєвій діяльності молодших школярів. - C. 143-151.
- Пилипака Ю. І., Романюк В. Л. Психічна травма та здоров’я особистості. - C. 152-162.
- Піонтковська Д. В. Програма розвитку національної ідентичності студентської молоді. - C. 163-172.
- Рябушенко К. О. Проблема страху перед хворобою у зарубіжних психологічних дослідженнях. - C. 173-181.
- Савелюк Н. М. Метафоричність як психолінгвістичний чинник творення і розуміння релігійного дискурсу. - C. 182-192.
- Співак Л. М. Змістові та процесуальні аспекти психологічного супроводу розвитку національної самосвідомості особистості в юності. - C. 193-204.
- Теслюк І. В. Особистісна відповідальність як предмет психологічного дослідження. - C. 205-221.
- Ramsey L. C., Zaporozhets O. Windows into families: using sand tray to assess families post-trauma for counseling in a cross cultural context. - C. 222-230.
- Newmeyer M., Keyes B., Zaporozhets O., Rubinow R., Palmer K. Cross-cultural helping initiatives and compassion fatigue phenomena. - C. 231-242.
- Polischuk P. A metacognitive-dialogical model to conceptualize and approach PTSD. - C. 243-254.
- Teoh T. P. A., Zaporozhets O. An application of the christ-centered mindfulness and acceptance based therapy in a Christian context. - C. 255-263.
- Стельмах О. В. Тренінгова програма як ефективний засіб формування професійної Я-концепції майбутніх рятівників. - C. 264-272.
| 2015 | | Вип. 1
|
|
|
|