Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69992:Філол./2013/40<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки Національного університету "Острозька академія" : наук. журн..- Острог. Серія, Філологія Naukovì zapiski Nacìonalʹnogo unìversitetu "Ostrozʹka akademìâ". Serìâ Fìlologìčna- Титул.
- Зміст.
- Безпаленко A. М. Крок суміжності як ключовий алгоритм розвитку семантики слова. - C. 3-5.
- Єрмоленко C. Я. Критерії літературної норми і практика її кодифікації. - C. 6-9.
- Загнітко A. П. Культура мови в сучасному лінгвосоціумному просторі: теоретико-прикладні виміри. - C. 10-14.
- Мацько Л. І. Педагогічні погляди Тараса Шевченка у контексті становлення літературних мов і розвитку українськомовної освіти. - C. 15-19.
- Поповський A. М. Бити чи не бити?. - C. 20-24.
- Гапонова Л. Є. Творення криміналістичних термінів синтаксичним способом. - C. 25-28.
- Давиденко Т. А. Метафора як прикметна ознака мовотворчості представниць жіночої прози. - C. 29-32.
- Дзюба М. М. Полісемія й омонімія епонімічних термінів у терміносистемах. - C. 33-35.
- Зинякова А. А. Особливості акцентування іменників у поетичній творчості письменників кінця XVIII – XIX століть. - C. 36-38.
- Карікова Н. М. Родова варіантність запозичених іменників: де і як шукати норми?. - C. 39-43.
- Кирилюк О. В. Еволюція психолінгвальної креативності Павла Тичини. - C. 44-46.
- Корнієнко І. А., Самар О. В. Вивчення драматичної творчості Лесі Українки в контексті літературної ономастики. - C. 47-51.
- Краєвська Г. П. Номінація каменю в говірках Центрального Поділля. - C. 52-55.
- Леонова Н. В. Граматичні особливості, структура й функції заголовків періодичних видань – одного з найпоширеніших видів малих жанрових форм інформації (МЖФІ). - C. 56-59.
- Лисенко О. А. Джерела та способи творення української юридичної термінології. - C. 60-63.
- Луценко О. І. Лінгвістичні аспекти Інтернет-комунікації. - C. 64-66.
- Мазур Н. В. Активізація суспільно-політичної лексики в "Моїх споминах про давнє минуле (1901 – 1914 рр.)" Дмитра Дорошенка. - C. 67-69.
- Макарець Ю. С. Функціонально-стилістичний аспект вияву принципу економії в мові та мовленні. - C. 70-73.
- Максимчук В. В. Авторські лексичні новотвори із семою "диво" як експлікатори регіональної мовної картини світу поетів Рівненщини. - C. 74-77.
- Мандрик Н. В. Українські прізвища з суфіксами (’ук), - чук на Рівненщині. - C. 78-80.
- Маслова Ю. П. Формування й тиражування гендерних стереотипів у соціумі (на прикладі сучасних українськомовних ЗМІ). - C. 81-87.
- Мединська Н. М. Функція предиката ознакових слів у комунікативному аспекті. - C. 88-93.
- Мініч Л. С. Синергетика мовної особистості письменника. - C. 94-96.
- Полтавець Ю. С. Специфіка граматичної атракції в українській мові (на матеріалі української періодики початку ХХІ ст.). - C. 97-103.
- Пухонська О. Я. Інверсія як засіб формування мовної картини світу (на прикладі роману А. Багряної "Дивна така любов"). - C. 104-107.
- Степанова О. І. Граматична інтерференція в російському усному мовленні України, викликана впливом української мови. - C. 108-110.
- Хоменська І. В. Функціонування фрагмента концепту "Україна" (лексеми "ти") в поетичному дискурсі Євгена Маланюка. - C. 111-116.
- Черевченко В. В. Особливості моделювання етнокультурних знаків в українських дитячих обрядових піснях. - C. 117-121.
- Шостюк З. В. Функційні особливості оказіональної лексики Дмитра Павличка. - C. 122-124.
- Шульжук Н. В. Семантико-граматичні типи складноприєднувальних конструкцій в українському діалогічному мовленні. - C. 125-127.
- Шумейко О. А. Індивідуально-авторські видозміни фразеологізмів як засіб творення комічного в українській поезії II пол. ХХ ст.. - C. 128-132.
- Голуб Н. Б. Культура діалогу на уроці української мови: проблеми і перспективи. - C. 133-136.
- Горошкіна О. М. Роль риторики в комунікативній підготовці учнів. - C. 137-140.
- Дроздова І. П. Лінгвістичні основи формування професійного мовлення студентів-нефілологів як лінгводидактична проблема. - C. 141-144.
- Костриця Н. М. Мовна картина світу в контексті професійної підготовки фахівців-аграрників. - C. 145-149.
- Котик Т. М. Концептуальні орієнтири визначення змісту навчання рідної мови молодших школярів. - C. 150-154.
- Мамчур Л. І. Пріоритетна роль комунікативної компетеності у формуванні мовної особистості учня сучасної школи. - C. 155-159.
- Пентилюк М. І. Когнітивно-комунікативна модель удосконалення професійної культуромовної компетентності студентів філологічного профілю. - C. 160-165.
- Хом’як І. М. Способи і характер навчання орфографії. - C. 166-168.
- Антончук О. М. Формування духовного світу учнів на уроках рідної мови. - C. 169-171.
- Баденкова В. М., Булгакова Т. В. Лінгводидактичні основи викладання старослов’янської мови у ВНЗ. - C. 172-176.
- Варзацька Л. О. Міжпредметна інтеграція в системі компетентнісної мовної освіти. - C. 177-180.
- Галаєвська Л. В. Суть і принципи навчання діалогічного мовлення учнів 5 – 7 класів на уроках української мови. - C. 181-183.
- Горохова Т. О. Сучасні лінгводидактичні підходи до формування граматичної компетентності студентів-філологів. - C. 184-187.
- Груба Т. Л. Інтеграція змісту навчання в системі формування мовної особистості. - C. 188-191.
- Дика Н. М. Терміносистема в контексті вивчення граматики на уроках української мови в старших класах ЗНЗ. - C. 192-196.
- Дідук-Cтуп’як Г. І. Інтеракція різнотипових підходів і комунікативна компетенція на уроках української мови в основній школі. - C. 197-200.
- Златів Л. М. Наукові засади формування умінь і навичок текстосприйняття та текстотворення у студентів-філологів. - C. 201-203.
- Ковальчук Н. П. Мистецтво спілкування як основа комунікативної культури студентів, викладачів у вищих навчальних закладах. - C. 204-208.
- Кучеренко І. А. Цілевизначення як основа проектування сучасного уроку української мови. - C. 209-213.
- Лещенко Г. П. Комунікативна гра як засіб формування комунікативної україномовної компетентності школярів. - C. 214-218.
- Лобода Т. М. Формування комунікативної компетенції студентів педагогічного закладу у сфері дискусійного спілкування. - C. 219-222.
- Лук’яник Л. В. Технології засвоєння українських літературних норм. - C. 223-225.
- Ляшкевич А. І. Значення орфоепічних норм у навчанні усного мовлення п’ятикласників. - C. 226-228.
- Мушировська Н. В. Інноваційні технології навчання у викладанні української мови за професійним спрямуванням. - C. 229-233.
- Новосьолова В. І. Формування ціннісних орієнтацій учнів 5 – 7 класів у процесі збагачення словникового запасу на засадах компетентнісного підходу. - C. 234-237.
- Окуневич Т. Г. Про культуру мови і мовлення студентів-філологів. - C. 238-241.
- Омельчук С. А. Шкільна морфологія української мови в аспекті сучасних лінгвістичних концепцій. - C. 242-245.
- Подлевська Н. В. Профільний урок української мови в сучасній школі. - C. 246-248.
- Спанатій Л. С. Вплив ЗМІ на культуру мовлення школярів. - C. 249-252.
- Федорич Х. М. Активізація розумової та пізнавальної діяльності студентів на заняттях із сучасної української літературної мови. - C. 253-256.
- Швець Г. Д. Структура навчальної текстотеки з української мови як іноземної. - C. 257-261.
- Шевчук Т. Б. Комплексний аналіз тексту як спосіб формування мовної компетенції майбутніх фахівців. - C. 262-266.
- Шелехова Г. Т. Особливості формування мовленнєвої компетентності учнів основної школи в процесі сприймання письмових текстів. - C. 267-271.
- Шуневич О. М. Лінгводидактичні основи формування в старшокласників уміння конспектувати навчальні тексти. - C. 272-275.
- Ярмолюк А. В. Соціокультурний аспект формування комунікативної компетентності учнів 5 – 7 класів на уроках української мови. - C. 276-279.
- Грипич С. Н. Сучасна література як фактор розвитку інтелектуальної культури (на матеріалах фондів наукової бібліотеки Рівненського державного гуманітарного університету). - C. 280-283.
- Вокальчук Г. М., Кузьмич О. О., Щербачук Н. П., Гаврилюк Н. В., Ричагівська Ю. Є. Кафедра української мови РДГУ: півстоліття в мовно-освітньому просторі (1963 – 2013). - C. 284-290.
| 2013 | | Вип. 40
|
|
|
|