Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69992:Філол./2017/68<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Національного університету "Острозька академія"
: наук. журн..- Острог. Серія, Філологія
Naukovì zapiski Nacìonalʹnogo unìversitetu "Ostrozʹka akademìâ". Serìâ Fìlologìčna

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Загнітко А. П., Загнітко Н. Г. Морфологічно-іменникова норма в системі та узусі: закономірності взаємодії. - C. 4-10.
  4. Ковтун О. В. Сленгізми та жаргонізми в сучасній українській прозі в аспекті перекладу. - C. 11-16.
  5. Торчинський М. М. Кодифікація нормативних форм власних назв в українській мові. - C. 17-21.
  6. Баран Г. В., Баран І. М. Лексика збірки Павла Тичини "Соняшні кларнети". - C. 22-27.
  7. Кірілкова Н. В. Флороназви як маркери мікрокультури. - C. 28-30.
  8. Котяш О. І. Лексика традиційного ткацтва у структурі сучасної говірки (на матеріалі текстів говірки села Залужжя Дубровицького району Рівненської області). - C. 31-36.
  9. Макарець Ю. С. Мовний вимір національної безпеки України. - C. 37-44.
  10. Малевич Л. Д., Сидорчук І. О. Гіперо-гіпонімія в науковій термінології (лінгвістичний статус, формування, різновиди парадигм). - C. 45-49.
  11. Мединська Н. М. Категорія особи в граматичній системі дієслова. - C. 50-54.
  12. Рабчук І. Ю. Історія та сучасний стан лінгвістичного вчення про прикладки. - C. 55-58.
  13. Сегін Л. В. Структурно-семантичні особливості словотвірної парадигми дієслів зі значенням "переміщення вниз" в українській мові. - C. 59-63.
  14. Степанова О. І. Лексико-семантичні особливості термінів корекційної педагогіки. - C. 64-67.
  15. Торчинська Н. М. Ортологічні особливості текстів засобів масової інформації. - C. 68-71.
  16. Шевчук Т. Б. Функціювання та трансформація емотивної лексеми щастя в сучасній українській мові. - C. 72-76.
  17. Шкарбан Т. М. Складні конструкції з однорідною супідрядністю в поетичному мовленні. - C. 77-80.
  18. Шостюк З. В. Роль соматичної лексики в пізнанні мовної картини світу (на прикладі творчості Дмитра Павличка). - C. 81-83.
  19. Шульжук Н. В. Місце лексичної семантики в процесі формування лексико-семантичної компетенції майбутнього словесника. - C. 84-87.
  20. Кочерга С. О. Код храму в драматичній поемі Лесі Українки "У пущі". - C. 89-93.
  21. Антипчук Н. В. Гармонія співіснування прози та живопису. - C. 94-98.
  22. Марчук С. М. Дубенський текст у сучасній українській поезії. - C. 99-102.
  23. Голуб Н. Б. Термінологічна система української лінгводидактики: особливості становлення і проблеми функціювання. - C. 104-108.
  24. Кучеренко І. А. Проектування як методологічна платформа діяльності вчителя-словесника. - C. 109-114.
  25. Мамчур Л. І. Основні категорії мовної комунікації. - C. 115-119.
  26. Нагрибельна І. А. Формування мовної компетентності майбутніх учителів початкових класів засобом самостійної роботи. - C. 120-123.
  27. Пентилюк М. І., Попова О. А. Граматично правильне мовлення як основа запобігання комунікативній девіантності. - C. 124-131.
  28. Хом’як І. М. Особистісно орієнтоване навчання орфографії в інтерферованому середовищі. - C. 132-137.
  29. Антончук О. М. Духовний аспект процесу формування мовленнєвої культури студентів-нефілологів. - C. 138-140.
  30. Вітюк В. В. Історичний аспект розвитку української писемності. - C. 141-144.
  31. Гамза А. В. До проблеми текстотворення в процесі вивчення дієслова на уроках української мови. - C. 145-148.
  32. Нищета В. А. Інтеграція освітніх підходів у шкільній українськомовній освіті. - C. 149-155.
  33. Подлевська Н. В. Профільне навчання учнів в умовах реалізації концепції нової української школи. - C. 156-159.
  34. Сіранчук Н. М. Класифікація мовленнєвих помилок і недоліків у методиці навчання української мови. - C. 160-165.
  35. Станіславова Л. Л. Формування мотивації студентів до вивчення культури мови з використанням ІКТ. - C. 166-169.
  36. Суржук Т. Б. Дослідження методики формування орфографічних умінь і навичок в умовах диференційованого навчання молодших школярів. - C. 170-176.
  37. Ткачук О. С. Формування фонетико-графічної компетентності молодших школярів. - C. 177-180.
2017
Вип. 68
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського