Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70175/2014/33<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури : зб. наук. пр..- Київ- Титул.
- Зміст.
Розділ І. Загальнотеоретичні питання
- Варивончик А. В. Історія Полтавського виробничо-художнього об’єднання імені Клари Цеткін. - C. 3-11.
- Громченко В. В. Методологія та методи науково-дослідницької діяльності професора В. Н. Апатського. - C. 12-20.
- Дорога А. Є. Творчій потенціал форм взаємодії особистості з культурою. - C. 20-29.
- Філіна А. П. Основні напрями, завдання, принципи подальшого формування державної культурної політики в Україні. - C. 29-36.
- Вантух В. В. Методи і форми виховання в дитячій хореографічній школі. - C. 37-44.
- Шерстинюк Л. Л. Дитяча художня освіта на Хмельниччині: структура, стан, тенденції. - C. 45-55.
- Барандій А. Ю. Генезис культурної глобалізації в контексті розвитку національної ідентичності в Австро-Угорщині кінця XIX початку XX ст.. - C. 56-64.
- Данчук О. Л. Режисура шоу-програм і масових дійств як мистецтво і професія. - C. 65-69.
- Іващенко І. І. Географічне розповсюдження та особливості знакової системи екомаркування. - C. 70-77.
Розділ ІІ. Проблеми культурології: історичні та сучасні розвідки
- Герчанівська П. Е. Індивід, суб’єкт, особистість, індивідуальність як базові концепти теоретичної культурології: нові підходи і стратегії. - C. 78-86.
- Кодьева О. П. Іронія як актуальна естетична проблема. - C. 86-93.
- Петрова І. В. Культура дозвілля: пост класичні теоретичні рефлексії. - C. 93-102.
- Доманська О. А. Міжнародне культурне співробітництво України з діаспорою. - C. 102-110.
- Кириленко Я. О. Сценічна репрезентативність як атрибут концертно-хорового жанру: на шляху до створення хорового театру. - C. 111-119.
- Колесник О. С. "Синтез значень" при інтерпретації тексту. - C. 120-126.
- Скорик А. Я. Екранне мистецтво як комунікативний продукт. - C. 126-138.
- Шман С. Ю. Аналітична інформація щодо стану музейної справи в Україні. - C. 139-146.
- Багатикова О. В. Г. Павлуцький – дослідник церковної архітектури України ХVІІ – ХІХ ст.. - C. 146-154.
- Вовкун С. В. Вплив соціально-економічних умов та політичного середовища України на формування ідеологічних засад спадщини П. О. Куліша. - C. 155-162.
- Драбчук Ю. П. Масова культура та свідомість людей: вплив та наслідки. - C. 163-169.
- Дьяченко Р. В. Готельно-ресторанні заклади Києва епохи модерну: культурно-мистецький контекст. - C. 170-178.
- Калужська В. О. Естрадне мистецтво як засіб інституалізації масових видовищ. - C. 179-186.
- Книшева Л. В. Історичні передумови формування сучасної системи професійної музичної освіти Донеччини та її регіональна специфіка. - C. 187-194.
- Сахневич Ю. Ю. Становлення та розвиток фестивально-конкурсного руху в бальному танці. - C. 195-201.
- Теребун Д. С. Феномен джазової імпровізації в контексті культурно-філософської концепції діалогізму. - C. 201-209.
- Халілова Л. С. Архаїчні елементи у кримськотатарському весільному костюмі. - C. 209-217.
Розділ ІІІ. Морально-етичні проблеми сучасності
- Руденко С. Б. Про номенклатурній субстрат сучасної української влади. - C. 218-230.
- Сидоренко І. Г., Федосова В. С. Полікультурність та ідентичність як чинники самовизначення особистості. - C. 231-238.
- Смоліна О. О. Особливості культури українського православного чернецтва. - C. 239-247.
- Сушицька І. М. Соціально-культурні особливості сучасної української сім’ї (за матеріалами соціологічного дослідження. - C. 247-255.
Розділ IV. Художня творчість як об’єкт естетико-мистецтвознавчого аналізу
- Лісецький С. Й. Шевченкові образи, по-новому прочитані в симфонії диптиху для хору Є. Станковича та симфонії для голосу О. Ківи. - C. 256-264.
- Михалевич В. В. Самоідентифікація української культури засобами сучасного образотворчого мистецтва в загальноєвропейському просторі. - C. 265-272.
- Михальчук В. В. Інтерактивні форми діяльності художньої галереї в Україні в контексті contemporary art. - C. 272-282.
- Одрехівський Р. В. Іконостаси в Галичині в ХІХ – першій половині ХХ ст.: історія та художні особливості. - C. 282-291.
- Підлипська А. М. Становлення балетмейстерської майстерності П. Вірського та І. Моїсеєва: порівняльний аспект. - C. 291-298.
- Татаренко М. Г. Діяльність хореографа постановника в масових видовищних заходах. - C. 299-304.
- Терещенко-Кайдан Л. В. Методи виявлення зразків української рукописної спадщини шляхом богослужбової практики. - C. 305-316.
- Тормахова В. М. Вплив гурту "Брати Гадюкіни" на розвиток української рок-та поп-культури. - C. 317-325.
- Тулянцев А. А. Оперна студія Дніпропетровської консерваторії ім. М. Глінки. - C. 325-332.
- Щітова С. А. Малі поліфонічні цикли для бандури. - C. 332-339.
- Безпала С. С. Сучасний рівень осмислення українського джазу. - C. 339-346.
- Рзаєва Н. С. "Земля" О. Довженка – шедевр українського кінематографу: культурологічний погляд. - C. 347-353.
| 2014 | | Вип. 33
|
|
|
|