Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70196/2011/44<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теоретичні питання культури, освіти та виховання
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Корсун Ю. О. Поняття професійної самосвідомості та її значущість для реалізації особистості як фахівця. - C. 3-5.
  4. Ахмад І. М. Особливості культури професійного спілкування викладачів. - C. 5-9.
  5. Черкашина Т. В. Самопознание как способ предупреждения развития коррупции в университетской среде. - C. 9-12.
  6. Асоянц П. Г., Кадикова Н. В. Психолого-педагогічні передумови організації самостійної роботи як форми реалізації навчально-пізнавальної діяльності студентів. - C. 13-16.
  7. Лобачова С. В. Шляхи розвитку гностичних здібностей студентів у ході семінарських занять. - C. 16-19.
  8. Кудіна В. В. Моделі професійної підготовки учителів у різних країнах: зіставний аналіз. - C. 19-23.
  9. Корченко М. О. Тенденції розвитку вищої педагогічної освіти в Україні в 90-х роках ХХ століття. - C. 23-26.
  10. Плавуцька Я. Ю. Розвиток суспільних наук та підготовка наукових кадрів в університетах Російської імперії у другій половині ХІХ – ХХ ст.. - C. 26-30.
  11. Михайличенко О. В. З історії навчання суспільних наук у вищій школі Російської імперії. - C. 30-34.
  12. Артиш М. І. Система забезпечення якості діяльності викладачів у вищих навчальних закладах Канади. - C. 34-36.
  13. Михайленко Н. А. Творча діяльність учителя як складова успішного педагогічного процесу. - C. 36-39.
  14. Горохівська Т. М. Зміст поняття "професійна культура майбутнього вчителя історії” на сучасному етапі розвитку освіти в Україні. - C. 39-43.
  15. Свердлова Т. Г. Роль гуманістичних традицій державної системи освіти у функціонуванні громадянського суспільства в Японії. - C. 43-49.
  16. Арістова Н. О. Вплив індивідуальних відмінностей видів памяті на вибір структурних компонентів технології формування мотивації вивчення іноземної мови у вищих нелінгвістичних навчальних закладах. - C. 49-54.
  17. Чижикова О. В. Розвиток творчих здібностей майбутніх правознавців засобами проблемного навчання. - C. 54-56.
  18. Биконя О. П. Психолого-педагогічні умови самостійної роботи з англійської мови студентів немовних спеціальностей. - C. 56-59.
  19. Тимчук К. М. Огляд історичних та сучасних критеріїв аналізу підручників з іноземних мов. - C. 60-63.
  20. Прадівлянний М. Г. Дистанційні навчальні технології при викладанні професійно спрямованої іноземної мови. - C. 63-66.
  21. Григоренко Н. О. Навчання іншомовному писемному мовленню у вищому навчальному закладі. - C. 66-68.
  22. Конотоп О. С. Критерії оцінювання англійського діалогічного спілкування майбутніх філологів. - C. 69-71.
  23. Дичка Н. І. Стилістичні та лінгвістичні особливості написання технічного завдання англійською мовою. - C. 71-75.
  24. Лущик М. В. Застосування відеофонограми у навчанні студентів англійського монологічного мовлення. - C. 75-78.
  25. Олекса Г. І. Структурно-семантичні особливості дієслів руху в германських мовах (на матеріалі англійської та німецької мов). - C. 78-81.
  26. Стрілець В. В. Зміст навчання англійської мови майбутніх програмістів. - C. 81-85.
  27. Синекоп О. С. Інтелект-карта – технологія навчання академічного письма майбутніх фахівців з інформаційної безпеки у немовних вищих навчальних закладах. - C. 85-88.
  28. Лашкул В. А. Формування професійної компетенції студентів-аграріїв засобами іноземної мови. - C. 88-90.
  29. Назаренко Н. С. Навчання майбутніх прикордонників англійської фахової лексики з урахуванням когнітивного підходу. - C. 90-93.
  30. Ковтун Т. І. Теоретичні засади інтелектуального виховання студентів агротехнічного коледжу. - C. 93-100.
  31. Лашкул В. А. Формування етичної компетенції у професійній підготовці майбутніх лікарів ветеринарної медицини. - C. 100-103.
  32. Голодна Ю. О. Зміст і структура факультативного курсу "Основи радянського законодавства". - C. 103-106.
  33. Деркачов Ю. А. Використання проблемних методів навчання у процесі професійної підготовки майбутніх учителів правознавства. - C. 106-108.
  34. Рижиков В. С. Характеристики та особливості професійної діяльності майбутнього юриста, які мають бути сформовані в процесі професійної підготовки. - C. 108-111.
  35. Іваній О. М. Методичні аспекти формування правової компетентності майбутнього вчителя засобами інноваційних технологій. - C. 111-114.
  36. Авхутська С. О. Особливості професійної підготовки майбутніх учителів історії в контексті ідей полі культурності. - C. 114-118.
  37. Драновська С. В. Відображення проблем змісту навчання історії у науково-методичній думці 60-х років ХХ ст.. - C. 118-121.
  38. Сідельник Н. В. Принципи формування системи етнологічних знань у майбутніх учителів історії. - C. 121-126.
  39. Бугрій В. С. Теоретико-методологічні засади шкільного краєзнавства в незалежній Україні. - C. 126-129.
  40. Моцак С. І. Методичні умови ефективної організації позаурочної роботи з історії у профільній школі. - C. 129-133.
  41. Михайличенко С. С. Формування дослідницьких умінь учнів в процесі взаємодії школи та музею. - C. 133-135.
  42. Снагощенко В. В. Музейно-освітній ресурс у професійній підготовці майбутнього вчителя історії. - C. 135-140.
  43. Антошко М. О. Видатні літератори Поділля як важливий чинник культурних процесів регіону. - C. 140-143.
  44. Жуков С. М. Авторские характеристики как средство психологического анализа личностных особенностей человека. - C. 144-148.
  45. Капран О. В. Символіка кольору та проектування одягу. - C. 148-152.
  46. Погребняк М. М. Естетико-теоретичні засади танцю "модерн" та його стильова типологія. - C. 152-159.
  47. Голяка Г. П. Київська баянна школа: від минулого до сьогодення. - C. 159-162.
  48. Евсигнеева Е. К. Формирование романтического концертно-виртуозного стиля в скрипичном искусстве Н. Паганини. - C. 162-166.
  49. Зав'ялова О. К. Жанрова еволюція ансамблевої музики ХХ ст. в Україні. - C. 166-169.
  50. Юрченко Л. В. Використання засобів звуковидобування та штрихів у фортепіанній педагогіці. - C. 169-172.
  51. Білокопитов В. І. Діяльність Європейської асоціації із забезпечення якості вищої освіти у контексті Болонського процесу. - C. 172-176.
2011
№ 44
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського