Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70196/2014/49<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теоретичні питання культури, освіти та виховання
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Кобаль М. В. Інноваційні зміни в освітньо-науковій галузі України. - C. 3-6.
  4. Михайличенко О. В. Наука в розвитку цивілізацій. - C. 6-10.
  5. Левченко Т. І. Актуальні підходи до розвитку університетської освіти ХХІ століття. - C. 10-14.
  6. Черкашина Т. В. Самодиагностические методики в современной педагогической практике. - C. 14-18.
  7. Кудіна В. В., Скрябіна О. І. Ставлення студента до учіння як один із чинників підвищення його успішності. - C. 18-22.
  8. Вишнівська Н. Характеристика педагогічних умов виховання милосердя учнів молодшого шкільного віку в позаурочній діяльності шкіл-інтернатів. - C. 22-26.
  9. Славська Я. А. Досвід еколого-естетичного виховання школярів Донбасу у другій половині ХХ – на початку ХХІ століть. - C. 26-29.
  10. Яцеленко А. А. Виховання відповідальності у молодших підлітків шкіл-інтернатів у процесі комунікативних діалогів. - C. 29-32.
  11. Штань О. О. Роль самоосвіти у практичній діяльності педагога. - C. 32-35.
  12. Радько Н. М. Студентське самоврядування як один із шляхів громадянсько-правового виховання майбутніх педагогів в умовах ВНЗ. - C. 35-39.
  13. Канішевська Л. В. Формування цінностей сімейного життя у старшокласників загальноосвітніх шкіл-інтернатів як науково-педагогічна проблема. - C. 39-43.
  14. Корченко М. О. Становлення та розвиток педагогічної освіти Королівства Нідерланди в ХХ столітті. - C. 43-48.
  15. Покотило П. Г. Особливості вищої філологічної освіти та університетських програм у США. - C. 48-52.
  16. Першукова О. Еволюція ідей багатомовності в освіті школярів західноєвропейських країн. - C. 52-57.
  17. Плавуцька–Луценко Я. Ю. Реформи університетської та середньої освіти в Російській Імперії ХІХ ст.. - C. 57-62.
  18. Приймачук І. О. Методика навчання іноземних мов у контексті трансформації сучасної освіти. - C. 62-65.
  19. Гупал М. О. Активні методи навчання іноземній мові студентів немовних спеціальностей вищих навчальних закладів як засіб залучення у навчально-пізнавальну діяльність. - C. 66-69.
  20. Коробейнікова Т. І. Зміст формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні майбутніх учителів. - C. 70-74.
  21. Конотоп О. С. Особливості використання рольової гри під час навчання діалогічного спілкування майбутніх філологів з використанням автентичних художніх фільмів. - C. 74-78.
  22. Яковенко-Глушенкова Є. В. Мотивація як чинник розвитку професійно орієнтованої комунікативної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови на початковому ступені навчання. - C. 78-82.
  23. Махінов В. М. Соціокультурні стратегії лінгводидактичних принципів формування професійно орієнтованої граматичної компетенції майбутнього вчителя іноземної мови. - C. 82-86.
  24. Биконя О. П. Самостійна позааудиторна робота з англійської мови та реалізація її в електронному посібнику. - C. 86-90.
  25. Асоянц П. Г., Іванова О. О. Методичні переваги використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі формування англомовної професійно орієнтованої лексичної компетентності. - C. 90-97.
  26. Пушкар О. О. Особливості створення електронного підручника в середовищі Moodle з метою формування професійно орієнтованої лексичної компетенції у майбутніх учителів історії. - C. 97-102.
  27. Мацейків Т. І. Реалізація принципу виховуючого навчання в підручнику з історії України (9 клас). - C. 102-105.
  28. Майнаєв Ф. Я. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій на уроці історії України під час вивчення теми "Культура Галицько-Волинської держави" у 7 класі. - C. 105-108.
  29. Мишак О. О. Гуманізація професійного навчання майбутніх біотехнологів: констатувальний зріз. - C. 108-111.
  30. Коваль А. О. Зміст навчання англомовного професійно орієнтованого читання майбутніх інженерів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 111-117.
  31. Кузло Н. М. Система вправ на формування англомовної лінгвістичної компетенції у студентів будівельних спеціальностей відповідно до підготовчого етапу розробки проекту. - C. 117-125.
  32. Весненко І. Г., Асоянц П. Г. Використання інформаційних технологій для навчання фахових дисциплін студентів-майбутніх медичних працівників. - C. 125-130.
  33. Мрачковська М. М. Культуротворче середовище як фактор формування готовності до міжкультурної комунікації у майбутніх менеджер. - C. 130-134.
  34. Сергієнко А. В. Стан розробленості проблеми формування музично-естетичної культури майбутніх фахівців мистецтвознавства. - C. 135-139.
  35. Мішедченко В. В. Сутність і структура музично-педагогічної культури як професійної якості майбутнього вчителя. - C. 139-143.
  36. Гречаник Н. І. До питання про сутнісну характеристику методичних засад творчої самореалізації майбутнього вчителя музики в процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін. - C. 143-147.
  37. Михайличенко О. В. Етика та педагогічна майстерність викладача музичних дисциплін. - C. 147-150.
2014
№ 49
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського