Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70196/2014/50<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теоретичні питання культури, освіти та виховання
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Козлов Д. О. Професійна компетентність викладача вищої школи як менеджера інноваційних змін: філософський аспект. - C. 3-7.
  4. Касьянова Л. С., Слезенко А. О. Інноваційна діяльність як необхідна складова навчального процесу. - C. 7-11.
  5. Левченко Т. І. Саморозвиток суб’єкта в освітньому процесі. - C. 11-15.
  6. Кудіна В. В. Сучасна система діагностики навчальних досягнень студентів: тенденції розвитку. - C. 16-21.
  7. Копил Г. О., Струтинська І. Ю. Самостійна робота студентів у контексті Болонського процесу: значення, можливості, європейський досвід. - C. 21-25.
  8. Михайличенко О. В. Педагогічний менеджмент: історія становлення, досвід зарубіжжя. - C. 25-31.
  9. Ahmad I. Effective and modern methods of teaching a foreign language in high school. - C. 31-33.
  10. Сбруев Н. Г. Особенности политики государственой поддержки R&D американских университетов в условиях общества знаний. - C. 33-38.
  11. Щербина О. А., Троц Ю. М. Огляд форматів курсу системи управління навчанням Moodle. - C. 38-45.
  12. Бушнєв Ю. С. Громадянськість як інтегральна якість особистості: філософсько-педагогічні запити. - C. 45-49.
  13. Тхоржевська Т. Д. Розвиток теорії та практики виховання дітей в Україні в контексті загальноєвропейських тенденцій. - C. 49-52.
  14. Тимчук І. М. Психолого-педагогічний аспект формування гуманістично спрямованого майбутнього фахівця з охорони довкілля. - C. 52-56.
  15. Кузьменко Г. Професійна підготовка вчителів початкової та середньої шкіл в Іспанії (ІІ пол. ХХ – поч. ХХІ століття). - C. 57-60.
  16. Щебликіна Т. А. Організація моніторингу навчальних досягнень майбутніх учителів у вищій школі на засадах кваліметричного підходу. - C. 60-63.
  17. Іваній О. М. Правосвідомість у моделюванні професійної поведінки вчителя. - C. 63-66.
  18. Першукова О. О. Психолінгвістичні засади розвитку металінгвістичної свідомості школярів у процесі багатомовної освіти в країнах Західної Європи. - C. 66-71.
  19. Шапкіна Н. М. Історико-педагогічні основи перекладацької діяльності. - C. 71-78.
  20. Марченко Т. М. Основи правового регулювання вищої освіти в СРСР. - C. 78-81.
  21. Янішевська З. В. Актуальні проблеми сучасного сімейного виховання в Іспанії та Україні. - C. 81-84.
  22. Кужель О. М. Комп’ютерна мовна гра як засіб навчання англійської мови учнів загальноосвітньої школи. - C. 84-88.
  23. Мацейків Т. І. Концептуальні засади відбору та структурування оновленого змісту підручника "Історія України" для 9 класу. - C. 89-92.
  24. Лозинська О. А. Формування фонологічної компетенції студентів засобом вивчення ініціальних звукових сполучень в англійських художніх текстах. - C. 92-94.
  25. Синекоп О. С. До проблеми навчання студентів технічних спеціальностей створювати публікації у співавторстві. - C. 94-98.
  26. Борщовецька В. Д. Організація самостійної роботи магістрантів аграрних спеціальностей у процесі вивчення "Ділової англійської мови". - C. 98-101.
  27. Палій О. А., Плотніков Є. О. Комп’ютерні навчальні матеріали як складова НМК з німецької мови як другої іноземної. - C. 101-105.
  28. Vasylyshyna N. Self-defined and individual learning in the process of English for specific purposes studying by future international relations specialists. - C. 105-108.
  29. Ahmad I. Innovation and tradition in mixed forms of teaching students non - linguistic specialties. - C. 108-110.
  30. Бірецька Л. С. Організація експериментальної перевірки ефективності методики формування англомовної лексичної компетентності майбутніх лікарів у процесі професійно орієнтованого читання. - C. 110-116.
  31. Конопленко Л. О. Особливості комплексу вправ для навчання усного англомовного спілкування у технічному ВНЗ. - C. 116-122.
  32. Очеретенко С. В. Шляхи оптимізації професійної підготовки майбутніх інженерів в умовах сучасного вищого технічного закладу. - C. 122-125.
  33. Немлій Л. С. Зміст і структура педагогічної компетентності диспетчера-інструктора управління повітряним рухом. - C. 126-129.
  34. Шмырова О. В. Организация самостоятельной работы студентов с оригинальной профессиональной литературой средствами информационных технологий. - C. 129-132.
  35. Ткачова Н. О., Штейміллер І. О. Розробка теоретично-методичного забезпечення акультурації іноземних студентів у навчально-виховному процесі класичного університету. - C. 132-137.
  36. Сілічова Т. В. Проблеми та особливості підготовки іноземних студентів у процесі викладання дисциплін економіко-математичного циклу у вищих навчальних економічних закладах. - C. 137-139.
  37. Шоробура І. М., Кутова С. О. Педагогічні умови навчання української мови в середній школі (1980–1991 рр.). - C. 140-144.
  38. Поляничко З. О. Тенденції розвитку інформатизації шкільної освіти в Україні (початок XXI ст.). - C. 144-149.
  39. Бугрій В. С. Форми навчання історії рідного краю у школах України та їх характерні особливості (друга половина 60-х – 80-і рр. ХХ ст.). - C. 149-153.
  40. Загорулько Ю. Д. Висвітлення українського націоналістичного руху в курсі "Історія України" у старшій школі. - C. 153-160.
  41. Моцак С. І. Розвиток критичного мислення старшокласників на уроках всесвітньої історії. - C. 160-164.
  42. Михайличенко О. В. Музичне шкільництво на східноукраїнських землях у другій половині ХІХ ст.. - C. 164-172.
  43. Зав’ялова О. К. Віолончельна україніана П. І. Чайковського. - C. 172-175.
  44. Бабенко Л. В. Символічне значення художніх елементів оздоблення давніх виробів. - C. 175-178.
  45. Korshuk T. The semantic features of quantitative vocabulary of English language. - C. 179-181.
  46. Спіцин Є. С., Кудіна В. В. Пам’яті видатного українського дидакта Алексюка Анатолія Миколайовича. - C. 182-185.
  47. Ткачов С. І. Досвід громадянського виховання дітей і молоді на західноукраїнських землях у період 60-90-х років ХІХ століття. - C. 185-189.
2014
№ 50
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського