Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70196/2015/52<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теоретичні питання культури, освіти та виховання
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Олексін Ю. П. До етапів в історіографії індивідуалізації і диференціації навчання. Періодизація стану наукової формалізації проблеми диференціації навчання. - C. 3-6.
  4. Кузнєцова О. О. Шляхи гуманізації вищої освіти України. - C. 6-9.
  5. Слезенко А. О., Строкань І. В. Розвиток творчих здібностей студентів вищих навчальних закладів. - C. 9-12.
  6. Надточій Н. О., Ємельянова В. М. Впровадження принципів особистісно-орієнтованого навчання в організацію навчально-пізнавальної діяльності студентів ВНЗ гуманітарного профілю. - C. 12-18.
  7. Дубовик Ю. М. Роль і значення морально-вольових якостей у житті людини. - C. 18-22.
  8. Курільченко В. В. Апробація педагогічних умов формування інтелектуальної культури підлітків у центрі довузівської освіти класичного університету. - C. 23-26.
  9. Varenko T. Testing the pedagogical conditions formation of intellectual culture of teenagers in the center of pre-university education of classical university. - C. 26-31.
  10. Короткова Ю. М. Заохочення студентів до викладацької діяльності засобами педагогічної практики: вітчизняний і зарубіжний досвід. - C. 31-36.
  11. Довганець В. І. Імплементація інноваційних методів навчання при формуванні пізнавальної самостійності студентів у процесі вивчення іноземних мов. - C. 36-40.
  12. Марчук В. В. Сутність і характер ціннісних орієнтацій. - C. 40-42.
  13. Глушич В. В. Виховання підлітків у сім'ях США: традиції та сучасність. - C. 42-45.
  14. Конопельцева О. Г. Вплив церкви та релігії на становлення традицій сімейного виховання у Франції: історична ретроспектива. - C. 45-50.
  15. Євтушенко Є. Г. Комплекс ГПО у змісті фізичного виховання студентів вищих педагогічних навчальних закладів України (1944 – 1991 рр.). - C. 50-53.
  16. Кондратюк С. М., Король О. В. Підготовка майбутніх фахівців початкової освіти у вищих навчальних закладах до здоров’язбережувального виховання учнів. - C. 53-56.
  17. Чжоу Нань Аналіз досвіду формування еколого-валеологічної культури студентів університетів КНР засобами рекреаційного туризму. - C. 56-60.
  18. Ху Циїн Погляди китайських та европейських науковців на структуру та зміст етноестетичної культури особистості. - C. 60-63.
  19. Морякіна І. А. Наративні техніки та композиційні прийоми створення енігматичності в романі Д. Брауна "Код да Вінчі". - C. 63-67.
  20. Ахмад И. М. Ассоциации в языкознании и в лингвистике. - C. 67-68.
  21. Захарова В. А. Мистецький контекст у літературній освіті учнів. - C. 69-72.
  22. Аврамчук А. М. Аналіз наукових досліджень щодо використання мультимедійних електронних освітніх ресурсів в інформаційно-освітньому середовищі вищих навчальних закладів. - C. 73-79.
  23. Безвін Ю. Г. Лінгвометодичні особливості електронних статей-новин у формуванні соціокультурної компетентності. - C. 79-83.
  24. Биконя О. П. Система вправ для самостійного позааудиторного навчання англомовного ділового говоріння та письма засобами електронного посібника. - C. 83-89.
  25. Ахмад І. М. Застосування різних методів і технологій у навчанні говорінню іноземною мовою. - C. 89-91.
  26. Застело О. В. Методичний підхід до групового експертного оцінювання рівня іншомовної комунікативної компетентності. - C. 91-96.
  27. Василенко І. О., Струтинська І. Ю. Врахування міжкультурних аспектів у роботі з текстовими матеріалами в процесі викладання іноземної мови. - C. 96-100.
  28. Мірошниченко Е. В. Проблема формування англомовної професійно орієнтованої компетентності в говорінні і письмі студентів економічних спеціальностей у контексті сучасних досліджень. - C. 100-106.
  29. Вятчаніна С. В. Міжкультурна комунікація як складник адаптації іноземних студентів. - C. 106-110.
  30. Поляничко З. О. Аналіз наукових досліджень з інформатизації освіти у Республіці Польща. - C. 110-114.
  31. Стрілецька С. В. Сучасні методики аналізу письмового тексту: лексико-семантичний аспект. - C. 114-118.
  32. Савлук А. О. Організація індивідуалізованого навчання професійно орієнтованого англомовного читання майбутніх інженерів з теплоенергетики. - C. 118-122.
  33. Мацейків Т. І. Формування компетенції в етнокультурній сфері засобами шкільної історії. - C. 122-125.
  34. Семенова М. О. Метод драматизації у навчанні школярів музичного фольклору. - C. 125-130.
  35. Тарарак Н. Г. Регіональний підхід до дослідження формування ціннісних орієнтацій студентів мистецьких вишів України. - C. 130-132.
  36. Гречаник Н. І. Формування фахової компетентності майбутнього вчителя музики в площині синергетичного підходу диригентсько-хорової підготовки. - C. 132-136.
  37. Карпенко Є. В. Удосконалення методики викладання хорового диригування на старших курсах факультетів мистецтв. - C. 136-141.
  38. Крамська С. Г. Формування самоосвітньої культури у майбутніх учителів музичного мистецтва в умовах вищого педагогічного закладу. - C. 142-146.
  39. Кміта Є. В. Методична система підвищення кваліфікації диспетчерів управління повітряним рухом як складник розвитку їх професійної комунікативної компетентності в Росії. - C. 146-153.
  40. Чаграк Н. І. Соціальні теорії старіння і старості у контексті освітньої геронтології. - C. 154-160.
  41. Михайличенко О. В. З історії розвитку волонтерського руху. - C. 160-163.
  42. Чернявська О. Ставлення учнівської молоді до навчальних предметів і до навчання загалом. - C. 163-166.
  43. Шапкіна Н. М. Розвиток перекладацької справи у контексті освітніх процесів у середньовічній Європі. - C. 166-173.
  44. Михайличенко О. В. Теоретичні основи мистецької освіти. - C. 173-178.
  45. Вимоги до написання та оформлення статей у Збірнику наукових праць Київського національного лінгвістичного університету"Теоретичні питання культури, освіти та виховання". - C. 178.
2015
№ 52
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського