Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70445/2017/118<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Свиридова П.Б. Структурні чинники композиційно-драматургічної єдності в циклі "15 концертних фуг" Алемдара Караманова. - C. 4-11.
  4. Єфіменко М. С. Специфіка виконавського звукоутворення у "Sonata quazi una fantazia" О. Козаренка (на прикладі інтерпретації Л. Шутко та автора). - C. 11-23.
  5. Дульдиер В. А. О некоторых особенностях тембровой фактуры в квинтесе С. Прокофьева для гобоя, кларнета, скрипки, альта и контарбаса. - C. 24-35.
  6. Кащенко Ю. Г. Рациональная система барочных аффектов как основа архитектонической целостности клавирных сюит И. С. Баха. - C. 35-48.
  7. Оболенская М.М. Драматургический принцип "От активности к созерцательности" в фортепианном творчестве Луи Вьерна: генетический аспект. - C. 48-58.
  8. Снітко Я. О. Діалогічність як об"єднуючий композиційний принцип у сонаті C-dur для віолончелі та фортепіано Бенджаміна Бріттена. - C. 58-72.
  9. Иванников Т. П. Современные гитарные циклы в аспекте преемственности жанровыфх традиций прошлого. - C. 72-81.
  10. Шурдак М. І. Інтеграція технік як фактор композиційної єдності у сучасному творі (на прикладі "Сонати для альта SOLO" Д. Лігеті. - C. 81-90.
  11. Коломицева А. І. Рефрени комунікативної функції в українській традиційній пісенності. - C. 90-103.
  12. Сінченко Б. Ю. Поліфонічний цикл у творчості харківських композиторів 70-80-х років ХХ століття (на прикладі творів В. Бібіка, О. Гнатовської, І. Гайденка). - C. 103-112.
  13. Шевченко Т. О. Принципы исполнительской интерпретации фортепианной музыки Н. Метнера. - C. 113-125.
  14. Антропова А. С. Драматургическое единство цикла Яна Фрейдлина "Лесные картины". - C. 125-132.
  15. Олендарьов В. М. Типи комунікації в масовій музичній культурі. - C. 132-140.
  16. Гололобова С. В. Особенности композиторской интерпретацыии цикла "12 американских прелюдий" А.-Э. Хинастеры. - C. 141-151.
  17. Дмитренко К. І. Взаємодія типового та нетипового в сучасній музичній композиції на прикладі сонати № 1 С. Шарріно. - C. 151-160.
  18. Дорохин В. Г. Жанровая драматургия как фактор формообразования музыкального произведения на примере анализа концертной партиты № 2 В. Зубицкого. - C. 160-169.
  19. Кузьмина А. А. Пушкинская золотая рыбка "в сетях" украинской детской оперы. - C. 169-180.
  20. Кучеренко С. И. Инструктивный и художественный скрипичный этюды: к определению специфики. - C. 180-191.
  21. Савайтан О. Г. Претворение традиций в трактовке фуги в фортепианном творчестве Макса Регера (на примере циклов опус 81, опус 86, опус 99, опус 131-а). - C. 192-204.
  22. Подпоринова Е. В. Преломление художественного диалога в сюите В. Птушкина "По страницам "Детского альбома" П. Чайковского. - C. 204-215.
  23. Сердюк Я. О. Две грани музыкального виртуального в произведениях С. Райха на примере "Vermont counterpoint" и "Eight lines"). - C. 215-229.
  24. Су Юйчен Китайские одночастные концерты с програмностью последовательно-сюжетного типа: инновационные черты строения. - C. 229-239.
  25. Сокачик Р. М. Концерт для оркестру Б. Бартока: драматургія, концепція,специфіка трактування жанру. - C. 239-248.
  26. Гармель О. В. Интерпретация как диалог. Творчество Джона Дауленда в альбоме Стинга "Songs from the labyrint". - C. 248-261.
  27. Загладько А. А. Композиционно-драматургическая специфика четвертого фортепианного концерта С. Рахманинова. - C. 262-271.
  28. Бендеров В. Д. Феномен "Пиковой дамы" П. И. Чайковского в ауре интерпретаций. - C. 271-281.
  29. Гумінюк С. П. "Нові музичні ресурси" Генрі Кауела в музично-теоретичній і творчій практиці композитора. - C. 281-290.
2017
Вип. 118
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського