Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70487/2012/37(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми сучасної педагогічної освіти
: зб. наук. пр..- Ялта. Педагогіка і психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Іванова О. О. Дефінітивний аналіз готовності до ведення ділових переговорів майбутніх фахівців економічного профілю у вищому навчальному закладі. - C. 3-9.
  4. Крамаренко Т. В. Педагогічні умови формування культури професійного діалогу майбутніми фахівцями з товарознавства та комерційної діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 10-15.
  5. Манохіна І. В. Використання соціально-педагогічних задач у процесі формування у майбутніх соціальних педагогів готовності до роботи з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування. - C. 16-22.
  6. Карпенко Н. О. Використання інноваційних методів навчання для розвитку комунікативної компетентності майбутніх логопедів. - C. 23-27.
  7. Атаманська К. І. Теоретичні аспекти поняття іміджу в наукових дослідженнях. - C. 28-32.
  8. Башавець Н. А. Статистичні дані захворюваності сучасної студентської молоді ВНЗ м. Одеси. - C. 33-39.
  9. Герасименко Л. В. Ідея єдності навчання й виховання у педагогічній теорії п. каптерєва. - C. 40-46.
  10. Глузман Н. А. Методологічні засади професійної підготовки майбутніх педагогів гуманітарного профілю у вищій школі. - C. 47-53.
  11. Грибан Г. П. Особливості організації системи фізичного виховання студентів-аграріїв. - C. 54-59.
  12. Грицук О. В. Динамічні особливості емоційного вигорання вчителів в процесі професійної діяльності. - C. 60-70.
  13. Краснобока О. Ю. Структура німецького населення півдня України наприкінці ХІХ - початку ХХ ст. - C. 71-75.
  14. Лепьохіна М. В., Снісаревська Ю. Б. Навчання аудіюванню. опори та орієнтири для подолання труднощів аудіювання. - C. 76-81.
  15. Марчук О. О. Організація навчально-виховного процесу у духовних закладах україни у хіх столітті (згідно із ,,статутом православних семінарій”). - C. 82-86.
  16. Мезенцева А. И. Формирование конкурентоспосоной личности студентов техничесих вузов на основе лингвострановедческой компетенции. - C. 87-93.
  17. Мєліна Н. В., Чумак В. В. Формування навичок ділової комунікації в процесі мовної підготовки майбутніх менеджерів. - C. 94-99.
  18. Мірошніченко Т. В. Розвиток творчого потенціалу майбутнього вчителя початкових класів засобами естетотерапії. - C. 100-105.
  19. Новикова К. В. Організація роботи з лінгвістично обдарованими студентами у США. - C. 106-111.
  20. Антонова О. Є. Особливості роботи вчителя початкової школи із здоров’язбереження учнів. - C. 112-118.
  21. Секрет І. В. Експериментальне дослідження особистісного досвіду студентів вищих технічних навчальних закладів у вивченні іноземних мов. - C. 119-125.
  22. Сирцова О. В. Проблема формування творчого потенціалу в системі вищої освіти. - C. 126-129.
  23. Тишакова Л., Данильченко О. Професійна підготовка інженера-педагога в контексті особистісно- орієнтованого навчання. - C. 130-136.
  24. Царьова К. С. Міжособистісні конфлікти та прояви насильства як психологічна проблема. - C. 137-143.
  25. Цубер Е. Н. Состояние проблемы дифференцированного подхода к развитию речи дошкольников в теории и практике дошкольного образования. - C. 144-150.
  26. Шкарлат Л. П. Просветительно - образовательная деятельность первых иерархов самостоятельной таврической и симферопольской епархии в 1959-1982 годы. - C. 151-157.
  27. Ярая Т. А. До питання змісту підготовки майбутніх практичних психологів до роботи зі студентами з обмеженими можливостями. - C. 158-163.
  28. Турчина Л. А. Педагогическая поддержка старшеклассников в выборе профиля обучения и профессии. - C. 164-169.
  29. Байкачова К. В. Особливості навчання дітей із синдромом дефіциту уваги і гіперактивністю у початковій школі. - C. 170-177.
  30. Кримчак Л. Ю. Психологічна готовність соціальних педагогів до роботи з розумово відсталими підлітками. - C. 178-183.
  31. Кривенкова Р. Ю. Державно-управлінські механізми підтримки системотворчих стержнів української національної ідентичності у глобалізованому світі. - C. 184-189.
  32. Терещук В. Г. Навчання англомовної лексики студентів немовних спеціальностей в умовах віртуального навчального середовища. - C. 190-194.
  33. Глазкова І. Я. Конкретно-науковий рівень методологічних підходів до розкриття проблеми компетентності запобігання і подолання бар’єрів у майбутнього вчителя. - C. 195-202.
  34. Хатунцева С. М. Вплив індивідуалізації на формування потреби в самовдосконаленні студентів вищих навчальних закладів. - C. 203-209.
  35. Сас Н. М. Організаційні форми інноваційного управління навчальними закладами. - C. 210-215.
  36. Фоміних Н. Ю. Про необхідність проектування компютерно орієнтованого середовища іншомовної професійної підготовки майбутніх інженерів із інформаційних технологій. - C. 216-222.
  37. Хрулев А. Н. Деятельность таврического общества истории, археологии и этнографии под руководством А. И. Маркевича. - C. 223-227.
  38. Кузьмич Т. А. Медиаобразование как средство формирования социальной компетентности учащихся. - C. 228-233.
  39. Шеверун Н. В. До питання забезпечення якості загальної середньої освіти у Німеччині. - C. 234-239.
  40. Александрова В. В. Роль приомів логіки у моделі формування культури мислення майбутнього фахівця-юриста у вищому навчальному закладі. - C. 240-245.
  41. Семенченко Т. О. Тенденцiї розвитку професiйної пiдготовки майбутнiх учителiв у англомовних країнах (Великобританiя, США, Канада, Австралiя) у кiнцi ХХ – на початку ХХІ столiття. - C. 246-251.
  42. Кот О. П. Шляхи дослідження проблеми розвитку антропологічних ідей у вітчизняній початковій школі 1856 – 1919 рр. - C. 252-255.
  43. Хитра З. М. Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу. - C. 256-263.
  44. Овчинникова М. В. Особистісний підхід як методологічна основа дослідження особистісно орієнтованої підготовки майбутніх вчителів математики до науково-дослідницької діяльності. - C. 264-272.
  45. Гордиенко Т. П., Реутова В. В. Основные аспекты информатизации современного образования. - C. 273-279.
  46. Котикова О. М. методика та організація констатувального етапу дослідження стану професійноїпсихолого-педагогічної підготовки майбутніх юристів. - C. 280-282.
2012
Вип. 37(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського