Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70487/2013/39(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми сучасної педагогічної освіти
: зб. наук. пр..- Ялта. Педагогіка і психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Ткаченко В. М. Подготовка студентов в классе эстрадного вокала к исполнительской деятельности. - C. 3-7.
  4. Пасічник О. С. Оновлення змісту шкільної іншомовної освіти в Україні на початку ХХІ ст.. - C. 8-12.
  5. Іващенко М. В. Особливості проектування методичної підготовки вчителя інформатики як тьютора в дистанційному навчанні. - C. 13-18.
  6. Рудакова О. А. Психологические особенности кризиса в младшем школьном возрасте. - C. 19-24.
  7. Александрова В. В. Формування культури мислення як психолого-педагогічна проблема професійної підготовки фахівця у вищих навчальних закладах. - C. 25-30.
  8. Алієва Е. Ш. Актуальні питання концертмейстерської підготовки майбутнього вчителя музики. - C. 31-35.
  9. Андреєва М. О. Формування толерантності учнів початкової школи у інклюзивному навчальному закладі. - C. 36-41.
  10. Борисенко Т. Г. Самореалізація майбутнього керівника хорового колективу в формуванні професійної компетентності. - C. 42-45.
  11. Вернигора Т. А. Дошкільна освіта Великобританії: організація виховного процессу. - C. 46-50.
  12. Гринченко І. Б. Аналіз сучасних інформаційно-педагогічних технологій в галузі професійної підготовки майбутніх вчителів фізичної культури. - C. 51-58.
  13. Демент М. О. Аналіз результатів педагогічного експерименту у формуванні готовності майбутнього офіцера МНС до професійної діяльності. - C. 59-63.
  14. Єгоров Г. С. Трансформації в шкільництві Франції у напрямі забезпечення освітньої якості. - C. 64-70.
  15. Жуковська Д. В. Впровадження ресурсів Інтернет у процес навчання старшокласників основної школи. - C. 71-75.
  16. Заєць М. З. Особливості інтеграції сучасної вітчизняної освіти у світову освітню систему. - C. 76-80.
  17. Іванова О. В. Тестова технологія – ефективний спосіб контролю знань студентів. - C. 81-86.
  18. Калько І. В. Наповнення змісту дисциплін соціально-гуманітарного циклу гендерною тематикою як одна із умов формування гендерної культури студентської молоді. - C. 87-91.
  19. Касьянова О. М. Моніторинг професійно-педагогічної діяльності викладача ВНЗ. - C. 92-98.
  20. Ковалькова Т. О. Проблема формування структури готовності майбутніх психологів до професійної діяльності в авіаційній галузі. - C. 99-103.
  21. Когут О. І., Києнко-Романюк Л. А. Андрагогічна діагностика потреб у навчанні педагогічних працівників в системі післядипломної освіти. - C. 104-108.
  22. Корчова О. М. Комунікативно-діяльнісний підхід до вивчення лексико-семантичного рівня української мови у вищій школі. - C. 109-113.
  23. Кудашкіна О. З. Теоретичні засади соціально-педагогічної програми кіберсоціалізації студентів технічних спеціальностей. - C. 114-118.
  24. Куліш О. В. Тренінг розвитку професійної ідентичності майбутніх учителів у ВНЗ. - C. 119-123.
  25. Кучерук О. С. Законодавча база України як нормативно-правова умова забезпечення права на освіту для дітей з обмеженими можливостями здоров’я. - C. 124-128.
  26. Мілаш О. О. Формування дослідницької культури майбутніх учителів у процесі фахової підготовки. - C. 129-135.
  27. Наугольникова О. М. Становлення і розвиток вищої економічної освіти в США. - C. 134-138.
  28. Павлюк О. М. Роль вчителів передового педагогічного досвіду в висвітленні питань розвитку шкільної освіти в другій половині XX століття. - C. 139-142.
  29. Погосян К. М. Професійне середовище як основа створення бренду випускника вищого навчального закладу. - C. 143-147.
  30. Прокоф’єва М. Ю. Технологія проектування в професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів до навчання молодших школярів на засадах диференційованого підходу. - C. 148-152.
  31. Пулина А. А. Курс "Основы педагогического проектирования" в современном ВУЗе. - C. 153-157.
  32. Редькина Л. И. Поликультурное воспитание. Воспитательные системы: зарубежный и отечественный опыт. - C. 158-161.
  33. Рябчиков М. Л., Апьонкін Ю. В. Теоретичні основи формування виробничих умінь з експлуатації машино-тракторного парку у майбутніх інженерів-педагогів аграрного профілю. - C. 162-169.
  34. Самусь Т. В., Росновський М. Г. Педагогічні та здоров’язбережувальні аспекти профілактики наркоманії серед студентської молоді. - C. 169-173.
  35. Соляник К. О. Актуальні напрями дослідження можновладницьких садиб на землях Криму: кінець XVIII – початок XX століть. - C. 174-177.
  36. Фазан В. Розвиток вивчення дидактики у вищих духовних закладах України кінець ХХ – початок ХХІ ст.. - C. 178-184.
  37. Чайка Н. М. Педагогічні умови формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. - C. 185-189.
  38. Шачкова Э. В., Франжуло В. А. Формирование духовных ценностей как важный фактор професиональной подготовки специалистов изобразительного искусства и дизайна. - C. 190-192.
  39. Твердохліб А. Роль Івана (Іова) Борецького в становленні і розвитку Львівської братської школи. - C. 193-197.
  40. Гонтаренко І. С. Застосування методу проектів із майбутніми вчителями гуманітарних дисциплін. - C. 198-202.
  41. Янжула О. В. Безпосереднє та опосередковане спілкування у старшому шкільному віці. - C. 203-208.
  42. Селяметова У. С. Пути развития музыкального мышления студентов в классе фортепиано в педагогическом ВУЗе. - C. 209-213.
  43. Мищишин І. Я., Цюра С. Б. Професійне вигоряння вчителя як наслідок професійних криз. - C. 214-219.
  44. Марчук О. О. Проведення підсумкового контролю у церковнопарафіяльних школах Острозького повіту Волинської губернії на початку ХХ століття. - C. 220-224.
  45. Бондарчук А. Я. Естетичне виховання студентів музично-педагогічних факультетів засобами української народної пісні. - C. 225-229.
  46. Эгизова Э. Д. Анализ научной разработанности проблемы личностно-профессионального становления будущих учителей музыкального искусства. - C. 230-234.
  47. Василенко Н. В. Форми розвитку професійної соціокомунікативної компетентності керівників профільних загальноосвітніх навчальних закладів: європейський вимір. - C. 235-240.
  48. Попов М. М. Виховна система освітнього закладу: сутність та основні компоненти. - C. 241-251.
  49. Калько О. В. Основні етапи формування знань і вмінь у дизайн-освіті. - C. 252-255.
  50. Везетіу К. В. Інтерпретація результатів вихідного рівня сформованості науково-методичної компетентності експериментальної та контрольної групп. - C. 256-262.
  51. Овчинникова М. В. Синергетичний підхід як методологічна основа дослідження системи підготовки майбутніх учителів математики до науково-дослідницької діяльності. - C. 263-271.
  52. Козубцов І. М. Вимоги до моделі реалізації варіативності між видами наукової та науково-педагогічної діяльності вчених. - C. 272-278.
  53. Хілько Л. О., Тишакова Л. Т. Аудіювання на початковому етапі вивчення англійської мови. - C. 279-284.
  54. Бекирова Э. Ш. Становление и развитие системы мусульманского образования в Украине (90-е г. ХХ в. – начало ХХI в.). - C. 285-287.
2013
Вип. 39(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського