Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70487/2013/39(3)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми сучасної педагогічної освіти
: зб. наук. пр..- Ялта. Педагогіка і психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Альошина О. А. Використання інформаційно-комунікативних технологій для ефективності організаційних форм навчання. - C. 3-6.
  4. Армейська Л. В. Самоосвіта ефективна умова формування професійної компетентності вчителів малочисельних навчальних закладів у системі післядипломної освіти. - C. 7-14.
  5. Бган Т. С., Клочко Н. І. Розвиток логічного мислення як умова успішного навчання учнів школи. - C. 15-19.
  6. Бец Ю. І., Мичковська В. Р. Гуманістичне виховання майбутніх офіцерів-прикордонників як аспект підвищення ефективності формування національних і загальнолюдських духовних цінностей. - C. 20-27.
  7. Богдан Т. М., Ісамбаєва В. Г. Метод наочного моделювання як засіб розвитку пізнавальної активності дітей дошкільного віку. - C. 28-32.
  8. Бoгрoва К. Б. Теoретический анализ проблемы прoсoдическoгo кoмпoнента речи в психoлoгическoй науке. - C. 33-37.
  9. Большакова А. М. Реалізованість як суб’єктивне переживання власної вичерпаності та особистісний потенціал людини. - C. 38-44.
  10. Бєсова О. Г. До питання структури професійної компетентності майбутнього вчителя математики. - C. 45-49.
  11. Вагіс А. І. Синергетичний підхід до навчального процесу з фізики. - C. 50-55.
  12. Веклич Ю. І. Значення кольорів у культурах народів світу у контексті формування соціокультурної компетенції майбутніх учителів початкової школи. - C. 56-62.
  13. Воронцова І. А., Влащенко С. В. "Польова екологія" - як важливий елемент формування екологічно-освідченного покоління. - C. 63-67.
  14. Волженцева И. В. Динамика параметров психических состояний и умственной деятельности студентов в процессе использования звукоцветовой регуляции. - C. 68-77.
  15. Волківська Д. А. Сучасні трактування поняття "Лідер". - C. 78-84.
  16. Волкова Н. Г. Характеристика вимог до підготовки вчителів іноземної мови в умовах ступеневої освіти. - C. 85-92.
  17. Ворожбіт-Горбатюк В. В., Білецька С. А. Зміст духовно-морального виховання учнів загальних шкіл України у середині ХІХ століття. - C. 93-98.
  18. Гавриленко К. М. Організація мовного навчання в контексті вирішення практичних інтерактивних завдань. - C. 99-104.
  19. Галібіна Н. А. Теоретико-методичні аспекти навчання вищої математики студентів архітектурно-будівельних напрямів підготовки на засадах діяльнісного підходу. - C. 105-113.
  20. Галузяк В. М. Характеристики освітнього середовища як фактору особистісного розвитку майбутніх учителів. - C. 114-119.
  21. Галущак І. Є. Формування готовності до професійної діяльності майбутніх економістів. - C. 120-125.
  22. Герасимова І. Г. Андрагогічний підхід до формування професійної мобільності майбутніх фахівців аграрної сфери. - C. 126-131.
  23. Джурило А. П. Освітні та соціальні реформи у сучасній німеччині: проблеми нерівності у системі освіти. - C. 132-141.
  24. Донченко Я. А. До проблеми впровадження курсу інформатики в загальноосвітніх закладах України: основні віхи розвитку. - C. 142-146.
  25. Заблоцька Л. М. Використання інноваційних методів у процесі навчання англійської мови професійного спрямування. - C. 147-152.
  26. Зінчук Н. А. Удосконалення змісту системи підготовки керівних кадрів освіти з фінансово-економічних питань. - C. 153-156.
  27. Казаннікова О. В. Психологічний супровід агресивної дитини. - C. 157-162.
  28. Калініна О. Г. Інституційні процедури управління якістю вищої освіти. - C. 163-170.
  29. Кошарна Н. В. Генезис системи педагогічної підготовки вчителя у Швеції. - C. 171-176.
  30. Кравченя А. О. Сучасні аспекти освітньо-кваліфікаційної характеристики майбутніх учителів інформатики. - C. 177-180.
  31. Красовська О. О. Концептуальні засади професійної підготовки майбутніх вчителів початкової школи у галузі мистецької освіти на основі застосування інноваційних технологій. - C. 181-187.
  32. Крива М. В. Формування творчої особистості учня в процесі дослідницької діяльності. - C. 188-194.
  33. Кучерук О. А. Соціокультурний підхід до формування україномовної особистості учня основної школи. - C. 194-199.
  34. Лапшина І. С. Автоматизація моніторингових досліджень як засіб підвищення якості освіти. - C. 200-204.
  35. Литвиненко О. М. Загальні тенденції й особливості гуманістичного виховання дівчат на зламі часів. - C. 205-211.
  36. Лощилова М. А. Организационно-педагогические условия формирования профессионального самоопределения обучающихся в процессе профильного обучения в Англии. - C. 212-220.
  37. Малихіна Я. А. Вплив факторів зовнішнього середовища на діяльність ВНЗ. - C. 221-227.
  38. Машкіна С. В. Етико-феноменологічні засади інноваційного поступу вищих навчальних закладів. - C. 228-234.
  39. Мегем О. М. Генезис і сучасність методики навчання шкільної біологічної освіти в Україні. - C. 235-242.
  40. Мединський С. В. Академічна спеціалізація як основна характеристика підготовки фахівців фізичного виховання і спорту у коледжах США. - C. 243-248.
  41. Мінкіна Ю. В. До проблеми формування екологічної культури майбутніх викладачів природничих дисциплін (90-ті рр. ХХ ст. – початок ХХІ ст.). - C. 249-254.
  42. Мичковська В. Р., Бец Ю. І. Поняття "полікультура” та "полікультурне виховання" в сучасних наукових дослідженнях. - C. 255-258.
2013
Вип. 39(3)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського