Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70487/2013/39(4)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми сучасної педагогічної освіти
: зб. наук. пр..- Ялта. Педагогіка і психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Антоненко Т. Л. Проблема цінностей та смислів в зарубіжній психології. - C. 3-15.
  4. Волженцева И. В. Звукоцветовая регуляция психических состояний студентов в период учебной деятельности. - C. 16-21.
  5. Воробьева Е. П. Проблема развития чувства юмора у старших дошкольников. - C. 22-27.
  6. Киселиця О. М. Формування фахової компетентності бакалаврів напряму підготовки "Здоров’я людини" при вивченні дисципліни "Загальна теорія здоров’я". - C. 28-32.
  7. Любчак Н. М. Теоретичні аспекти визначення сутності дослідницької компетентності майбутнього вчителя. - C. 33-40.
  8. Міщинська І. В. Особливості розвитку університетської освіти в Україні. - C. 41-47.
  9. Мокляк В. Основні напрями дослідженості проблеми студентського самоврядування університетів України (ХІХ – поч. ХХ ст.). - C. 48-53.
  10. Москальова О. І. До проблеми використання абстрактно-символічної наочності у навчальному процесі загальноосвітньої школи (70–90-ті рр. XX ст.). - C. 54-59.
  11. Моторна С. Є., Большакова М. Г. Морально-орієнтаційний компонент психокомпетизаційної моделі та його експлікація до професії перекладача. - C. 60-66.
  12. Огороднійчук І. А. Розвиток правової свідомості і правової культури майбутніх інженерів. - C. 67-74.
  13. Остапенко И. Н. Подход к оптимизации учебного процесса экономического ВУЗа. - C. 75-82.
  14. Остапйовська І. І. Розумове виховання молодших школярів засобами педагогічних мультимедійних технологій. - C. 83-89.
  15. Очеретенко С. В. Роль та місце дистаційного навчання в професійній підготовці майбутніх фахівців. - C. 90-94.
  16. Павленко М. А. "Громадянська позиція" як науково-педагогічна категорія. - C. 95-100.
  17. Павлюк Г. С. Формування гуманності в молодших школярів у практиці позакласної роботи початкової школи. - C. 101-107.
  18. Пагута Т. І. Роль естетичного виховання в розвитку особистості молодшого школяра. - C. 108-115.
  19. Паньок Т. В. Становлення вищої художньої освіти на початку ХХ століття. - C. 116-123.
  20. Погодаєва А. С. Аналіз професійної підготовки фахівців морського профілю з точки зору компетентнісного підходу. - C. 124-128.
  21. Правдюк О. В. Антропологічний фактор у розвитку національної освіти півдня України другої половини ХІХ – початку ХХ століття. - C. 129-134.
  22. Радченко С. П., Бодненко Д. М., Юртин І. І. Використання мультимедійних матеріалів навчального спрямування в електронних курсах для закріплення знань. - C. 135-139.
  23. Ревякіна О. Г. Основні теоретико-методологічні підходи до проблеми особистісного здоров'я у вітчизняній та зарубіжній психологічній науці. - C. 140-146.
  24. Рогоза В. В. Методологія профорієнтаційної роботи в школі. - C. 147-152.
  25. Ружевич Я. І. Механізм та послідовні етапи формування ціннісних орієнтацій старшокласників на уроках літератури. - C. 153-158.
  26. Сабатовська І. С. Особливості професійної культури педагогів вищої школи в сучасних умовах. - C. 159-163.
  27. Савенко О. П. Принцип формування ключових компетенцій в професійному самовизначенні молоді. - C. 164-170.
  28. Савченко Е. В. Сопоставление профессиональной и учебной деятельности будущего инженера в процессе изучения фундаментальных дисциплин. - C. 171-176.
  29. Самойлов А. М. Агресивність як форма девіантної поведінки підлітків. - C. 177-183.
  30. Cаркісова А. В. Методика навчання механічному обладнанню вагона та його експлуатації майбутніх провідників міжнародного сполучення на основі діяльнісно-змістовних моделей. - C. 184-191.
  31. Сегеда Н. А. Антропофеномени музично-педагогічного професіоналізму. - C. 192-197.
  32. Сергеєва О. О. Тренінг- спілкування як педагогічна складова навчання. - C. 198- 202.
  33. Сизоненко І. Є., Шалепа О. Г. Сучасні тенденції, які негативно впливають на розвиток відношення студентів до навчальної діяльності та можливості методів інтерактивної технології для їх корекції. - C. 203-208.
  34. Сімкова І. О. Методичні основи навчання усного перекладу з аркуша майбутніх філологів . - C. 209-213.
  35. Скляр М. С. Провідні фактори формування спеціальних умінь та навичок у старшокласників-каратистів. - C. 214-219.
  36. Склярова Т. Г. Обучение учащихся эвристическим приемам средствами математики в классах академического уровня. - C. 220-225.
  37. Склярук А. В. Зовнішні та внутрішні фактори (ресурси) сім’ї, як складові її соціально-психологічного потенціалу. - C. 226-232.
  38. Соджак К. С. Принципи забезпечення інноваційного розвитку методичної роботи у ЗНЗ. - C. 233-238.
  39. Сойчук Р. Л. Ретроспективний аналіз проблеми національної гордості особистості. - C. 239-246.
  40. Сокаль В. А. Культура педагогічного спілкування у вищому навчальному закладі технічного профілю. - C. 247-253.
  41. Суржик А. В. Особливості підготовки студентів до мультикультурного спілкування. - C. 254- 258.
  42. Сяська Н. В. Ефективність формування англомовної лексичної компетентності у майбутніх учителів засобами автентичних поетичних текстів. - C. 259-264.
  43. Теплюк А. А. Проблема розвитку довільної поведінки дитини дошкільного віку. - C. 265-270.
  44. Терещук В. А. Психолого-педагогічний аспект визначення поняття саморозвитку особистості. - C. 271-275.
  45. Тимошенко О. В. Методичні вимоги до формування дослідницьких умінь у курсі вищої математики студентів біологічних спеціальностей. - C. 276-283.
  46. Улиська І. В. Формування професійно значущих морально-вольових якостей майбутніх медичних працівників як педагогічна проблема. - C. 284-289.
  47. Федорова Я. В. Стрес та його роль в навчальній діяльності студента. - C. 290-294.
  48. Халло О. Є. Формування здорового способу життя учнів початкової школи. - C. 295-299.
  49. Холковська І. Л. Етапи формування готовності майбутніх учителів до конструктивного розв’язання педагогічних конфліктів. - C. 300-305.
  50. Холод Д. А. Здоров’язберігаючі технології у професійній підготовці майбутнього вчителя математики. - C. 306-310.
  51. Хмельникова Л. І., Слесарчук В. Ю. Формування професійно-суб’єктної позиції студента. - C. 311-316.
  52. Хоменко О. В. Іншомовна підготовка американських бізнес-студентів у світлі мовної політики США. - C. 317-321.
  53. Циин Ху Этноэстетическая культура личности как педагогическая категория. - C. 322-326.
  54. Цюк О. А. Проблема забезпечення якості вищої освіти: європейські стандарти, критерії та показники. - C. 327-332.
  55. Чередниченко Л. А. Етапи формування полікультурної компетентності майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки. - C. 333-337.
  56. Черниш В. В. Етапи навчання майбутніх учителів англомовного професійно орієнтованого говоріння. - C. 338-345.
  57. Шавровська Н. В. Особливості підготовки магістрів педагогічних спеціальностей. - C. 346-350.
  58. Шаповалова О. В. Сучасні підходи до управління якості освітнього моніторингу. - C. 351-355.
  59. Швачка Л. С. Професійна підготовка викладача вищої школи на засадах компетентнісного підходу. - C. 356-360.
  60. Швець Г. Д. Становлення методики викладання української мови як іноземної. - C. 361-369.
  61. Шумілова І. Ф. Питання формування загальнокультурної компетентності майбутнього вчителя в історії педагогіки. - C. 370-377.
  62. Якобчук Г. Р. Готовність до школи – критерій продуктивності вихователя дитячого дошкільного закладу. - C. 378-383.
  63. Янченко Т. В. Методи дослідження дитини у зарубіжній педології кінця ХІХ – початку ХХ ст.. - C. 384-387.
2013
Вип. 39(4)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського