Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70487/2013/40(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми сучасної педагогічної освіти
: зб. наук. пр..- Ялта. Педагогіка і психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Пирожкова А. О. Особенности подготовки будущих учителей иностранного языка к работе в младших классах. - C. 3-7.
  4. Шалацька Т. П. Тріада "Автор – персонаж – читач" на матеріалі оповідань І. Чендея. - C. 8-14.
  5. Шкарлат Л. П. Учебный процесс и духовно-нравственое воспитание в Симферопольском женском епархиальном училище. - C. 15-17.
  6. Дядченко О. В. Ефективні форми роботи з формування академічної мобільності майбутніх учителів іноземної мови. - C. 18-21.
  7. Захарчук О. В. Змістовий аспект реалізації моделі формування професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури. - C. 22-26.
  8. Погорєлов А. В. Сутність і шляхи реалізації проблеми формування в студентської молоді ціннісного ставлення до батьківства. - C. 27-30.
  9. Редькина Л. И. Школьное дело и зарождение педагогической мысли в Древнем Китае. - C. 31-34.
  10. Безкоровайна О. В. Формування міжкультурної толерантності студентів-філологів у контексті аксіологічної парадигми. - C. 35-40.
  11. Бєлая М. В. Особливості вольової саморегуляції старшокласників. - C. 41-47.
  12. Большакова А. М. Інноваційна готовність та часові перспективи в юнацькому віці. - C. 48-53.
  13. Варіна Г. Б. Особливості дослідження моделі професійної стійкості майбутнього практичного психолога як компонента його професіоналізму. - C. 54-62.
  14. Гапеева И. В. Классификация методов активного обучения иностранным языкам в неязыковых ВУЗах. - C. 63-68.
  15. Гармаш С. А. Інформаційна компетентність як основний компонент інформаційної культури студента вищого навчального закладу. - C. 69-73.
  16. Горпініч Т. І. Рецепт та інструкція лікарського препарату як основні жанри фармацевтичного дискурсу. - C. 74-83.
  17. Гузь В. В., Гузь Н. В. Відповідальне ставлення майбутніх фахівців до професійного навчання як чинник гармонізації освітнього простору. - C. 84-89.
  18. Гуртовенко Н. В. Умови формування готовності до професійної діяльності педагогів у процесі вузівської підготовки. - C. 90-95.
  19. Дмитрієв В. Ю. Концепція маркетингового менеджменту у сфері послуг ВНЗ. - C. 96-100.
  20. Дубініна О. М. Деякі аспекти формування професійної компетентності з програмної інженерії у технічному вищому навчальному закладі. - C. 101-109.
  21. Дюженкова О. Ю. Деякі аспекти написання навчальних посібників з вищої математики. - C. 110-115.
  22. Желамская Е. М. Делегирование полномочий в менеджменте. - C. 116-120.
  23. Казанцева Л. І. Розвиток дискурсивної діяльності дошкільників у світлі теорії дискурсу. - C. 121-129.
  24. Поліщук Н. П. Концептуальні характеристики тексту в загальнонауковій лінгвістичній теорії. - C. 130-134.
  25. Зіненко І. М. Особливості вивчення математики в старшій профільній школі за умов впровадження компетентнісного підходу. - C. 135-140.
  26. Моцовкина Е. В. Организация социально-педагогической деятельности социального педагога по профилактике вредных привычек со старшеклассниками. - C. 141-146.
  27. Андрющенко В. П. Влияние прекрасного в искусстве на эстетическое воспитане детей. - C. 147-149.
  28. Качко Ю. В. До проблеми попередження та усунення синтаксично-стилістичних помилок у зв’язному мовленні молодших школярів: обґрунтування. - C. 150-153.
  29. Попова О. А. Особенности формирования модели семейнх взаимоотношений в юношеском возрасте и их коррекция методами сказкотерапии. - C. 154-160.
  30. Лепинская В. О. Философско-исторические концепции развития украинского этноса в современном педагогическом образовании. - C. 161-165.
  31. Заргарян И. В. Анализ результатов педагогического эксперимента формирования колористического восприятия будущих дизайнеров в процессе изучения специальных дисциплин. - C. 166-171.
  32. Иноземцев В. А. Вопросы жизни в педагогическом творчествен.и. пирогова и их актуальность для современного образования. - C. 172-176.
  33. Каткова Т. А., Зотова А. О. Конфлікти між батьками та дітьми: причини та способи їх подолання. - C. 177-181.
  34. Каткова Т. А., Катков В. В. Психолого-педагогічні аспекти взаємовідносин дітей і батьків у проблемних сім’ях. - C. 182-189.
  35. Каткова Т. А., Песоцька К. Г. Дезадаптація студентів в умовах навчання у вищій школі як фактор прояву стрессу. - C. 190-194.
  36. Фалько Н. М. Культурно-освітній вимір гармонізації простору особистості: психологічний дискурс. - C. 195-201.
  37. Лемак О. І. Формування основ професійної творчості майбутніх учителів української мови та літератури: постановка проблеми. - C. 202-206.
  38. Мороз С. Е. Використання практико-орієнтованих технологій у процесі підготовки майбутніх товарознавців-експертів у митній справі до професійної діяльності. - C. 207-214.
  39. Мокеева Л. Н. Роль педагогического коллектива во внедрении физической культуры и спорта в быт учащихся. - C. 215-220.
  40. Яценко В. В. Використання нових інформаційних технологій в дистанційному навчанні. - C. 221-227.
  41. Яроцкая А. С. Особенности психологических границ личности с контрзависимыми и созависимыми моделями взаимодействия. - C. 228-234.
  42. Ягенич Л. В., Мироненко Г. В. Различия британского и американского вариантов английского языка на материалах профессионально направленной медицинской лексики. - C. 235-239.
  43. Энгельке М. М. Восприятие безопасности у пожилых людей. - C. 240-244.
  44. Шевчук І. В. Роль куратора академічної групи в організації дозвіллєвої діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів. - C. 245-248.
  45. Комарова А. О. Особливості формування професіонально-педагогічної спрямованності особистості майбутньго вчителя. - C. 249-255.
  46. Фазан Т. Православ’я – основа виховання дитини поч. ХХ ст. - C. 256-262.
  47. Фазан В. В. Просвіта монахів Києво-Печерської Лаври у ХVІІІ ст. - C. 263-267.
  48. Левдер А. І. "Оповідання з історії України” І. П. Крип'якевича як зразок нового покоління навчальної літератури початку ХХ століття. - C. 268-272.
  49. Козубцов І. М. Філософія науково-педагогічної ідеї синтезу моделі освітнього стандарту підготовки аспірантів. - C. 273-278.
  50. Мірошниченко В. Г. Виховання ченців ранньохристиянської Європи у філософсько-релігійній думці ХІ-ХVІІІ століть. - C. 279-284.
  51. Бекирова Э. Ш., Халилев Р. А. Ислам в Крыму: современное состояние и перспективы развития. - C. 285-289.
  52. Гапонов А. И. Особенности модульной системы обучения дисциплине "Высшая математика" студентов экономических ВУЗов. - C. 290-293.
2013
Вип. 40(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського