Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70487/2013/40(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми сучасної педагогічної освіти
: зб. наук. пр..- Ялта. Педагогіка і психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Рудікова В. В. Формування соціальної активності студентів педагогічних університетів. - C. 3-5.
  4. Більдіна М. О. Обгрунтування проблеми формування системи взаємовідносин молодших школярів в позакласній діяльності. - C. 6-10.
  5. Устименко-Косоріч О. А. Типологія сербської баянно-акордеонної школи у контексті жанрової парадигми. - C. 11-16.
  6. Козубцов І. М. Зміст освітньо-професійної програми підготовки наукових керівників (консультантів). - C. 17-26.
  7. Шелягова А. А. К вопросу определения понятия "школьная библиотека". - C. 27-32.
  8. Ковальчук О. М. Готовність майбутніх учителів до самоуправління інноваційною діяльністю. - C. 33-38.
  9. Ярошинська О. О. Категорія "середовище" та міждисциплінарних підхід у представленні моделей середовища. - C. 39-44.
  10. Алімасова Д. П. Результати дисертаційного дослідження з теми: "Підготовка майбутніх менеджерів до використання нових інформаційних технологій у професійній діяльності”. - C. 45-50.
  11. Альохіна Н. В. Формуванння комунікативної компетентності майбутніх фахівців. - C. 51-55.
  12. Болгарін В. В., Болгаріна О. Ю. Формування психолого-педагогічних знань у професійній діяльності керівного складу відокремлених структурних підрозділів ВНЗ. - C. 56-61.
  13. Бухниева Е. А. Методические аспекты деятельности учителя интегрированных предметов художественно-эстетического цикла. - C. 62-68.
  14. Вергазова Л. Г. Педагогічний аспект у професійній підготовці майбутніх управлінців: проблеми і реальність. - C. 69-74.
  15. Абрамова М. В., Гордиенко Т. П. Системный анализ управления развитием высшего образования в Украине. - C. 75-80.
  16. Журавльова О. І. Поведінкова компетентність як базисна складова професійної підготовкі сучасного менеджера. - C. 81-85.
  17. Кірєєва У. В. Модель розвитку позитивної Я-концепції майбутніх соціальних педагогів. - C. 86-91.
  18. Кін О. М. Зміст громадської діяльності студентської молоді вищих навчальних закладів України 70-х рр. ХХ ст.. - C. 92-99.
  19. Когут У. П., Вдовичин Т. Я. Підготовка бакалаврів інформатики у ВНЗ України. - C. 100-109.
  20. Левун Н. І. Концептуальні аспекти інклюзивної освіти та характеристика інклюзивного освітнього середовища. - C. 110-114.
  21. Линьова І. О. Забезпечення якості вищої освіти – стратегічний пріоритет розвитку системи освіти України. - C. 115-121.
  22. Лук’яненко В. В. Характеристика рівнів само ефективності в юнацькому віці. - C. 122-127.
  23. Мартиненко С. А. Професійна компетентність, як складова професіоналізму особистості: психолого-педагогічний аспект. - C. 128-132.
  24. Матрос О. О. Методичні аспекти у педагогічній діяльності І. Лужицького (друга половина ХІХ – початок ХХ століття). - C. 133-137.
  25. Наход С. А. Психологічні фактори формування комп'ютерної залежності у дітей. - C. 138-143.
  26. Новик І. М. Теоретичні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностування. - C. 144-150.
  27. Поперечна Л. Ю. Особливості професійного розвитку вчителя початкових класів у системі неперервної педагогічної освіти України. - C. 151-163.
  28. Пододіменко І. І. Професійна підготовка бакалаврів комп’ютерних наук в університетах Японії. - C. 164-169.
  29. Хітрова Г. Характеристика критеріїв, показників, рівнів сформованості громадянськості у молоді в умовах вищої школи. - C. 170-173.
  30. Приходько В. М. Професійна компетентність керівника як складова моніторингу управління якістю освітньої діяльності загальноосвітнього навчального закладу. - C. 174-177.
  31. Проценко О. Б. Акмеологія: історія та переспективи розвитку. - C. 178-183.
  32. Рикун А. А. Дослідження рівня розвитку особистісних якостей майбутніх психологів. - C. 184-190.
  33. Рябокінь Л. М. Психолого-педагогічні умови формування інтегративної готовності у майбутніх фахівців соціальної сфери. - C. 191-195.
  34. Семенова Ю. Ю. Волонтерська робота з дітьми та молоддю в Україні (кінець ХХ – початок ХХI століття). - C. 196-202.
  35. Семиліт О. Є. Роль імператорського російського музичного товариства у становленні професійної музичної освіти в Таврійській губернії. - C. 203-208.
  36. Славська Я. А. Еколого-естетичне виховання молоді Великої Британії. - C. 209-215.
  37. Собянина Г. Н. Системный подход в организации здоровьесберегающей деятельности общеобразовательного учреждения. - C. 216-222.
  38. Гончар І. Г. Головні умови реалізації ідей вільного виховання у поглядах К. Вентцеля. - C. 223-227.
  39. Райковська Г. О. Цілісність інженерно-конструкторської підготовки у вищому технічному навчальному закладі. - C. 228-232.
  40. Києнко-Романюк Л. А. Науково-методична компетентність педагога в контексті завдань сучасної післядипломної освіти. - C. 233-238.
  41. Марченко А. А. Шляхи реалізації професіограми вчителя образотворчого мистецтва в контексті вищої освіти. - C. 239-243.
  42. Трунова О. В., Вінніченко Н. В. Самостійна робота студентів у процесі формування стохастичної компетентності в економічних ВУЗах. - C. 244-250.
  43. Харькова Н. Н. Аутентичные тексты как средство формирования социокультурной компетентности студентов-менеджеров. - C. 251-255.
  44. Чередниченко Л. А. Проблема формування готовності майбутнього вчителя до професійної діяльності в умовах етнічного розмаїття. - C. 256-260.
  45. Чернєва І. В., Захарова К. І. Психологічні особливості стресу у період професійного самовизначення студентської молоді в період навчання у ВНЗ. - C. 261-265.
  46. Шварп Н. В. Упровадження інтерактивних методів навчання у підготовку майбутніх фахівців у вищому навчальному закладі. - C. 266-271.
  47. Бондар Л. А. Критерії оцінювання завдань самостійної роботи студентів-філологів з формування мовленнєвої компетентності. - C. 272-278.
  48. Калько О. В. Конкурс "Печерськи каштани" как средство стимулирования творческой активности будущих дизайнеров одежды в процессе профессионального показа авторской коллекции. - C. 279-289.
  49. Овчинникова М. В. Феномен синергетики як об’єкт вивчення в процесі підготовки майбутніх учителів математики до науково-дослідницької діяльності. - C. 290-292.
2013
Вип. 40(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського