Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70799/2018/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Культура і сучасність : альм..- Київ Kulʹtura ì sučasnìstʹ- Титул.
- Зміст.
- Степанова О. А. Розуміння туризму в психології культури. - C. 3-8.
- Просандєєва Л. Є. Актуальні проблеми культурної компаративістики. - C. 9-15.
- Бабушка Л. Д. Фестивація у проекції глобалізму та альтерглобалізму. - C. 15-20.
- Гавеля О. М. Національно-культурна ідентичність та її ціннісні основи: освіченість, вихованість, моральність і патріотизм українців. - C. 20-26.
- Коваленко Є. Я. Становлення культури менеджменту в Стародавньому Китаї. - C. 26-33.
- Конюкова І. Я. Етикетні норми управлінського спілкування: поєднання традиційного та інноваційного. - C. 33-38.
- Руденко С. Б. Авангардна музеологія К. Малевича: нігілізм чи інновація?. - C. 38-43.
- Шостак В. М. Участь держави в культурних процесах: досвід США і України. - C. 44-48.
- Красовський С. О. Роль міжнародного туризму в формуванні міжкультурної компетентності. - C. 48-53.
- Nazarenko K. Sociocultural potential of TV advertisement. - C. 53-58.
- Бондарчук В. О. Режисерська комунікативна модель Д. М. Гнатюка: до проблеми постановки опери П. І. Чайковського "Пікова дама". - C. 59-63.
- Герц І. І. Культурологічні засади вивчення танцю як форми комунікації. - C. 63-68.
- Гусакова Н. М., Пивоварова К. В. "Сто тисяч" Миколи Мерзлікіна 1968 р.: режисерський метод. - C. 68-73.
- Каблова Т. Б., Тетеря В. М Специфіка академічного вокального мистецтва в сучасному дискурсі культури. - C. 73-77.
- Кравченко А. І. Пасіонарність виконавської камерно-інструментальної творчості українських колективів: просторово-семіотичні аспекти інновацій. - C. 78-82.
- Матвєєва Ю. Г. Мозаїка "Жертвопринесення Авеля, Мельхіседека й Авраама": місцезнаходження дійства, символіка завіс. - C. 82-86.
- Мельник М. М., Ковпак Н. К. Перформанс як форма акціонізму в контексті сучасних мистецьких дійств. - C. 87-92.
- Мельник О. Я., Штець В. О. Особливості графічно-композиційних вирішень у книжково-журнальній графіці Р. Лісовського. - C. 92-97.
- Павлюк Т. С. Соматичні практики у сучасній бальній хореографії. - C. 97-102.
- Попова А. Б., Войченко О. М. Театральність як елемент художньої структури вокального виконавства. - C. 103-107.
- Рало А. А. Зарождение исполнительства на маримбе в Гватемале. - C. 107-114.
- Рижова О. О. Особливості стилю та іконографії зображення "Святий першомученик архідиякон Стефан" у лаврському іконописі XVIII століття. - C. 115-119.
- Романчишин В. Г. Режисерська діяльність у структурі масового свята:досвід опрацювання проблеми. - C. 119-124.
- Стрельчук В. О. Теоретичні засади розуміння феномена свята. - C. 124-129.
- Сьомка С. В. Пропорціонування у мистецтві архітектурного дизайну та об'ємній архітектурі. - C. 130-133.
- Фан Бин Три основных составляющих обучения фортепиано в коледжах и университетах. - C. 134-137.
- Шумакова С. Н., Бугаёва В. А. Сценическое искусство в проекции осмысления процесса творческой эволюции мысли: инноватика границ и горизонтов взгляда на режиссуру. - C. 137-142.
- Ян І. М. Соціальні детермінанти формування українських музично-драматичних колективів: остання третина ХІХ – початок ХХ ст.. - C. 143-147.
- Баталкіна В. І. Творча діяльність українського живописця Олексія Бурлай: середина ХХ ст.. - C. 148-153.
- Березуцька М. С. Обробки українських народних пісень у репертуарі ансамблю бандуристів "Чарівниці" Дніпропетровської академії музики ім. М. Глінки. - C. 153-157.
- Дондик О. І. Концертна діяльність Академічного камерного хору "Хрещатик" як мистецьке відображення процесу жанрово-стильового синтезу. - C. 157-164.
- Дріневська В. С. Важливість дотримання базових вокально-технічних принципів під час сольного виконання народної пісні. - C. 164-170.
- Касьяненко А. С. Трансформація як засіб перевтілення артиста в сучасному естрадному номері. - C. 171-175.
- Кулик А. В. Дизайн та елементи вхідних груп вбудованих у житлові будинки підприємств обслуговування. - C. 176-180.
- Недошовенко Т. Ф. Композиція у живопису як навчальна дисципліна системи художньої освіти в історичному контексті. - C. 181-187.
- Підлипський А. І. Аматорські колективи народно-сценічного танцю Тернопільщини другої половини ХХ – початку ХХІ століття. - C. 187-193.
- Сізова Н. С. Діяльність хорових колективів Вінниччини: перша третина ХХ століття. - C. 193-198.
- Хоцяновська Л. Ф. Хореографічні прояви у культурі метамодерну на початку ХХІ століття. - C. 198-203.
- Чжан Жань Телевизионные танцевальные проекты Китая в контексте популяризации хореографического искусства. - C. 203-207.
- Чэн Бинь Песенно-композиторское творчество Габриэля Форе. - C. 208-211.
- Yan Chao Peculiar Features of the Small Theatres Activity in Beijing as Exemplified by the Fringe Penghao Theatre. - C. 212-216.
- Яремчук О. М. Генезис та розмежування понять "дизайн" і "проектування". - C. 217-221.
- Balabushka V. Historical and theoretical aspects of social and cultural traditions formation of Chernihiv-Siversky region. - C. 222-226.
- Бутенко В. П. Візуальний стиль журналу як важлива складова ідентифікації видання. - C. 227-231.
- Вернигоренко О. С. Зарозуміла мова у творчості українських поетів-футуристів початку ХХ ст. з позицій культурології (на прикладі творів М. Семенка, Г. Шкурупія, Н. Бажана). - C. 232-238.
- Herashchenko M. Genesis and the development of mediation in a cross-cultural environment. - C. 239-243.
- Golubinka Kh. Vocal Frankiana of Bohdan-Yuriy Yanivskyi. - C. 243-249.
- Голубенко М. М. Симулятивність фонографії як темпоральна проблема. - C. 249-254.
- Давлатова Т. І. Педагогічна діяльність Марії Донець-Тессейр (за архівними матеріалами). - C. 255-259.
- Дзюба Є. Д. Сприйняття композиційного формоутворення в дизайні періодичних видань. - C. 259-263.
- Залевська М. М. Золотне шитво і типологія рушникових швів. - C. 264-267.
- Захарова В. А. Регіональний аналіз жіночого виконавства в українському балеті: 90-ті роки ХХ – початок ХХІ ст. (частина І: Київ і Львів). - C. 268-273.
- Криволапов Б. М. Захист культурних цінностей під час конфлікту на Південному Сході України. - C. 274-278.
- Курбанова Л. В. Композиторсько-редакційна діяльність Павла Маценка: збереження традицій національного хорового мистецтва в українській західній діаспорі. - C. 279-284.
- Лавриненко А. В. Основні віхи життя і творчості Іво Васильовича Бобула: до питання періодизації. - C. 285-290.
- Ларіна О. І. Закономірності відображення квінтесенції глем-металу в художньому образі музичного гурту і його візуальних складових. - C. 290-294.
- Люховський А. М. Сленг у субкультурі футбольних фанатів. - C. 295-299.
- Набокова Г. В. Основні етапи становлення розважального телевізійного мистецтва в Україні. - C. 300-305.
- Новікова Г. Ю. Передумови виникнення середовищних музеїв в Україні. - C. 305-309.
- Олійник А. В. Особливості структури вищої музичної освіти сучасної Німеччини. - C. 310-314.
- Фарина О. В. Культурологічний аналіз літературної спадщини греко-католицьких священиків Східної Галичини (20-і – перша половина 40-х років XX ст.). - C. 315-321.
- Фененко А. О. Музеалізаційні практики в рамках віртуальних партисипативних систем. - C. 321-325.
- Шило А. П. Маловідомі сторінки виконавської діяльності Лариси Руденко (за архівними матеріалами). - C. 326-329.
- Лисинюк М. В. Мова як універсальна форма буття культури. - C. 330-333.
- Мєднікова Г. С. Рецензія на монографію Копієвської Ольги Рафаілівни "Трансформаційні процеси в культурі сучасної України". - C. 334.
- Єсипенко Р. М. Рецензія на монографію І. М. Ян "Соціосфера українського музично-драматичного театру останньої третини ХІХ – початку ХХ століття". - C. 335.
| 2018 | | № 1
|
|
|
|