Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70799/2018/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Культура і сучасність
: альм..- Київ
Kulʹtura ì sučasnìstʹ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Степанова О. А. Розуміння туризму в психології культури. - C. 3-8.
  4. Просандєєва Л. Є. Актуальні проблеми культурної компаративістики. - C. 9-15.
  5. Бабушка Л. Д. Фестивація у проекції глобалізму та альтерглобалізму. - C. 15-20.
  6. Гавеля О. М. Національно-культурна ідентичність та її ціннісні основи: освіченість, вихованість, моральність і патріотизм українців. - C. 20-26.
  7. Коваленко Є. Я. Становлення культури менеджменту в Стародавньому Китаї. - C. 26-33.
  8. Конюкова І. Я. Етикетні норми управлінського спілкування: поєднання традиційного та інноваційного. - C. 33-38.
  9. Руденко С. Б. Авангардна музеологія К. Малевича: нігілізм чи інновація?. - C. 38-43.
  10. Шостак В. М. Участь держави в культурних процесах: досвід США і України. - C. 44-48.
  11. Красовський С. О. Роль міжнародного туризму в формуванні міжкультурної компетентності. - C. 48-53.
  12. Nazarenko K. Sociocultural potential of TV advertisement. - C. 53-58.
  13. Бондарчук В. О. Режисерська комунікативна модель Д. М. Гнатюка: до проблеми постановки опери П. І. Чайковського "Пікова дама". - C. 59-63.
  14. Герц І. І. Культурологічні засади вивчення танцю як форми комунікації. - C. 63-68.
  15. Гусакова Н. М., Пивоварова К. В. "Сто тисяч" Миколи Мерзлікіна 1968 р.: режисерський метод. - C. 68-73.
  16. Каблова Т. Б., Тетеря В. М Специфіка академічного вокального мистецтва в сучасному дискурсі культури. - C. 73-77.
  17. Кравченко А. І. Пасіонарність виконавської камерно-інструментальної творчості українських колективів: просторово-семіотичні аспекти інновацій. - C. 78-82.
  18. Матвєєва Ю. Г. Мозаїка "Жертвопринесення Авеля, Мельхіседека й Авраама": місцезнаходження дійства, символіка завіс. - C. 82-86.
  19. Мельник М. М., Ковпак Н. К. Перформанс як форма акціонізму в контексті сучасних мистецьких дійств. - C. 87-92.
  20. Мельник О. Я., Штець В. О. Особливості графічно-композиційних вирішень у книжково-журнальній графіці Р. Лісовського. - C. 92-97.
  21. Павлюк Т. С. Соматичні практики у сучасній бальній хореографії. - C. 97-102.
  22. Попова А. Б., Войченко О. М. Театральність як елемент художньої структури вокального виконавства. - C. 103-107.
  23. Рало А. А. Зарождение исполнительства на маримбе в Гватемале. - C. 107-114.
  24. Рижова О. О. Особливості стилю та іконографії зображення "Святий першомученик архідиякон Стефан" у лаврському іконописі XVIII століття. - C. 115-119.
  25. Романчишин В. Г. Режисерська діяльність у структурі масового свята:досвід опрацювання проблеми. - C. 119-124.
  26. Стрельчук В. О. Теоретичні засади розуміння феномена свята. - C. 124-129.
  27. Сьомка С. В. Пропорціонування у мистецтві архітектурного дизайну та об'ємній архітектурі. - C. 130-133.
  28. Фан Бин Три основных составляющих обучения фортепиано в коледжах и университетах. - C. 134-137.
  29. Шумакова С. Н., Бугаёва В. А. Сценическое искусство в проекции осмысления процесса творческой эволюции мысли: инноватика границ и горизонтов взгляда на режиссуру. - C. 137-142.
  30. Ян І. М. Соціальні детермінанти формування українських музично-драматичних колективів: остання третина ХІХ – початок ХХ ст.. - C. 143-147.
  31. Баталкіна В. І. Творча діяльність українського живописця Олексія Бурлай: середина ХХ ст.. - C. 148-153.
  32. Березуцька М. С. Обробки українських народних пісень у репертуарі ансамблю бандуристів "Чарівниці" Дніпропетровської академії музики ім. М. Глінки. - C. 153-157.
  33. Дондик О. І. Концертна діяльність Академічного камерного хору "Хрещатик" як мистецьке відображення процесу жанрово-стильового синтезу. - C. 157-164.
  34. Дріневська В. С. Важливість дотримання базових вокально-технічних принципів під час сольного виконання народної пісні. - C. 164-170.
  35. Касьяненко А. С. Трансформація як засіб перевтілення артиста в сучасному естрадному номері. - C. 171-175.
  36. Кулик А. В. Дизайн та елементи вхідних груп вбудованих у житлові будинки підприємств обслуговування. - C. 176-180.
  37. Недошовенко Т. Ф. Композиція у живопису як навчальна дисципліна системи художньої освіти в історичному контексті. - C. 181-187.
  38. Підлипський А. І. Аматорські колективи народно-сценічного танцю Тернопільщини другої половини ХХ – початку ХХІ століття. - C. 187-193.
  39. Сізова Н. С. Діяльність хорових колективів Вінниччини: перша третина ХХ століття. - C. 193-198.
  40. Хоцяновська Л. Ф. Хореографічні прояви у культурі метамодерну на початку ХХІ століття. - C. 198-203.
  41. Чжан Жань Телевизионные танцевальные проекты Китая в контексте популяризации хореографического искусства. - C. 203-207.
  42. Чэн Бинь Песенно-композиторское творчество Габриэля Форе. - C. 208-211.
  43. Yan Chao Peculiar Features of the Small Theatres Activity in Beijing as Exemplified by the Fringe Penghao Theatre. - C. 212-216.
  44. Яремчук О. М. Генезис та розмежування понять "дизайн" і "проектування". - C. 217-221.
  45. Balabushka V. Historical and theoretical aspects of social and cultural traditions formation of Chernihiv-Siversky region. - C. 222-226.
  46. Бутенко В. П. Візуальний стиль журналу як важлива складова ідентифікації видання. - C. 227-231.
  47. Вернигоренко О. С. Зарозуміла мова у творчості українських поетів-футуристів початку ХХ ст. з позицій культурології (на прикладі творів М. Семенка, Г. Шкурупія, Н. Бажана). - C. 232-238.
  48. Herashchenko M. Genesis and the development of mediation in a cross-cultural environment. - C. 239-243.
  49. Golubinka Kh. Vocal Frankiana of Bohdan-Yuriy Yanivskyi. - C. 243-249.
  50. Голубенко М. М. Симулятивність фонографії як темпоральна проблема. - C. 249-254.
  51. Давлатова Т. І. Педагогічна діяльність Марії Донець-Тессейр (за архівними матеріалами). - C. 255-259.
  52. Дзюба Є. Д. Сприйняття композиційного формоутворення в дизайні періодичних видань. - C. 259-263.
  53. Залевська М. М. Золотне шитво і типологія рушникових швів. - C. 264-267.
  54. Захарова В. А. Регіональний аналіз жіночого виконавства в українському балеті: 90-ті роки ХХ – початок ХХІ ст. (частина І: Київ і Львів). - C. 268-273.
  55. Криволапов Б. М. Захист культурних цінностей під час конфлікту на Південному Сході України. - C. 274-278.
  56. Курбанова Л. В. Композиторсько-редакційна діяльність Павла Маценка: збереження традицій національного хорового мистецтва в українській західній діаспорі. - C. 279-284.
  57. Лавриненко А. В. Основні віхи життя і творчості Іво Васильовича Бобула: до питання періодизації. - C. 285-290.
  58. Ларіна О. І. Закономірності відображення квінтесенції глем-металу в художньому образі музичного гурту і його візуальних складових. - C. 290-294.
  59. Люховський А. М. Сленг у субкультурі футбольних фанатів. - C. 295-299.
  60. Набокова Г. В. Основні етапи становлення розважального телевізійного мистецтва в Україні. - C. 300-305.
  61. Новікова Г. Ю. Передумови виникнення середовищних музеїв в Україні. - C. 305-309.
  62. Олійник А. В. Особливості структури вищої музичної освіти сучасної Німеччини. - C. 310-314.
  63. Фарина О. В. Культурологічний аналіз літературної спадщини греко-католицьких священиків Східної Галичини (20-і – перша половина 40-х років XX ст.). - C. 315-321.
  64. Фененко А. О. Музеалізаційні практики в рамках віртуальних партисипативних систем. - C. 321-325.
  65. Шило А. П. Маловідомі сторінки виконавської діяльності Лариси Руденко (за архівними матеріалами). - C. 326-329.
  66. Лисинюк М. В. Мова як універсальна форма буття культури. - C. 330-333.
  67. Мєднікова Г. С. Рецензія на монографію Копієвської Ольги Рафаілівни "Трансформаційні процеси в культурі сучасної України". - C. 334.
  68. Єсипенко Р. М. Рецензія на монографію І. М. Ян "Соціосфера українського музично-драматичного театру останньої третини ХІХ – початку ХХ століття". - C. 335.
2018
№ 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського