Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70829/2021/27<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми сучасного підручника
: зб. наук. пр..- Київ
Problemi sučasnogo pìdručnika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Алєксєєва С. Дидактичні ідеї підручникотворення в умовах інформатизації освіти. - C. 6-14.
  4. Бондаренко Н. Медіатекст як ресурс осучаснення й збагачення змісту підручника української мови. - C. 15-26.
  5. Viktorova L., Kocharyan A., Lashcul V., Korotun O. Psychological and pedagogical conditions of application of QR-codes in modern textbooks of the New Ukrainian school. - C. 27-35.
  6. Волошена В. Дидактичні вимоги до компетентнісно-орієнтованих задач в процесі навчання математики. - C. 36-45.
  7. Вороненко Т. Сучасний посібник для учнів з курсу за вибором "Розв'язування задач з хімії, 10-11 класи". - C. 46-54.
  8. Горошкіна О., Бондаренко Н., Новосьолова В., Попова Л. Методи навчання української мови у версії вчителів-предметників. - C. 55-63.
  9. Гривко А. Рамкові підходи до створення компетентнісно орієнтованої системи вправ і завдань шкільного підручника. - C. 64-77.
  10. Доротюк В., Левченко Ф., Рогоза В. Науково-методичне забезпечення підготовки вчителя до реалізації компетентнісно орієнтованого навчання. - C. 78-89.
  11. Ільницька Л. Методичний вектор аналізу навчальної літератури з курсу "Кольорознавство" для студентів спеціальності "Дизайн". - C. 90-98.
  12. Ільченко В., Ільченко О., Гринюк О. Підручники для 5-6 класів в аспекті формування природничо-наукової картини світу, образу світу учнів. - C. 99-109.
  13. Крупко О. Структура навчально-методичного посібника "Загальна та неорганічна хімія" та формування компетентностей майбутніх провізорів і фармацевтів. - C. 110-122.
  14. Малієнко Ю. Інтеграція як концепт сучасного підручникотворення. - C. 123-131.
  15. Мачача Т. Наукові основи формування змісту технологічної базової середньої освіти. - C. 132-143.
  16. Науменко С. Наступність початкової та базової природничої освіти як умова розбудови Нової української школи. - C. 144-160.
  17. Павлова Т. Навчально-дослідницькі завдання в структурі підручника з інтегрованого курсу "Я досліджую світ". - C. 161-169.
  18. Пасічник О., Пасічник О. Методичні засади відображення культурологічного блоку в змісті шкільних підручників з іноземних мов радянського періоду. - C. 170-181.
  19. Пометун О., Гупан Н. Проєктування підручника з інтегрованого курсу історії та громадянської освіти для 5-го класу. - C. 182-194.
  20. Попович А. Особливості модельних навчальних програм з української мови для 5-6 класів. - C. 195-204.
  21. Пузіков Д. Методика проєктування варіативного складника освітньої програми гімназії як чинника розроблення нового навчально-методичного забезпечення. - C. 205-222.
  22. Пушкарьова Т., Рибалко О. Пропедевтика вивчення програмування у початковій школі за підручниками інформатики освітньої технології "Росток". - C. 223-232.
  23. Пушкарьова Т. Деякі системно-методичні особливості укладання модульно-інтегрованого навчального підручника. - C. 233-245.
  24. Снєгірьова В. Шкільний курс зарубіжної літератури в контексті реалізації нового державного стандарту базової середньої освіти. - C. 246-256.
  25. Соцька О., Непомняща І. Психолого-педагогічний супровід формування професійно-методичної спрямованості майбутніх фахівців дошкільної освіти. - C. 257-263.
  26. Топузов О., Калініна Л., Лісова Н., Калініна Г., Малюга М. Партнерські засади державного-громадського управління як предмет розгляду в підручнику для керівника освіти. - C. 264-276.
  27. Чорноус О. Формування інформаційної грамотності учнів як складова елементів навчального матеріалу електронних підручників. - C. 277-284.
  28. Yakymenko S. Features of the formation of the mythological picture of the world. - C. 285-298.
  29. Яценко Т. Підручник літератури як засіб розвитку самостійної читацької діяльності учнів у реаліях Нової української школи. - C. 299-307 .
2021
Вип. 27
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського