Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70853/2014/56<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Scientific notes of the Institute of Journalism
.- Київ
Naukovì zapiski Ìnstitutu žurnalìstiki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Слово до читача

  4. Різун В. В. Модерна журналістика потребує нової науки про неї. - C. 3.
  5. Бідзіля Ю. М. Тарасюк В. Ю. Біобібліографічна довідка. - C. 4.
  6. Телерадіожурналістика

  7. Лизанчук В. В. Антиукраїнська інформаційна агресія в телерадіопросторі Росії та України. - C. 13-21.
  8. Чепурняк Т. О. Суспільне мовлення та процес його запровадження в Україні. - C. 22-29.
  9. Костюк Ю. В. Типологічні характеристики сучасного регіонального радіомовлення. - C. 30-34.
  10. Каралкіна Н. В. Телеканал "Тиса-1" у системі телемовлення Закарпаття. - C. 35-41.
  11. Загороднюк В. Є. Діяльність українських дитячих телеканалів "Піксель" та "ПЛЮСПЛЮС" крізь призму міжнародного досвіду. - C. 42-51.
  12. Текстознавство

  13. Свінціцька О. І. Естетичний дискурс сучасних мас-медійних текстів. - C. 52-56.
  14. Євграфова А. О. "Мовне обличчя" воєнної агресії: медійний контент. - C. 57-61.
  15. Горошкевич Н. Є. Текст і його неcприйняття крізь призму психологічних настанов аудиторії. - C. 62-65.
  16. Русецька О. Б. Лексико-семантичні особливості мови періодики XXI ст. (на матеріалі житомирської преси). - C. 66-68.
  17. Кузнєцова Т. В. Парадоксальна оцінність медійних текстів: сутність, специфіка вияву. - C. 69-72.
  18. Волковинський О. С. Заголовок і текст публіцистичного твору: взаємообумовленість рівнем інформативності. - C. 73-77.
  19. Реклама та зв’язки з громадськістю

  20. Зражевська Н. І. Метаоповіді та медійний образ політика в мас-медіа. - C. 78-82.
  21. Подліняєва І. В. PR у системі маркетингових комунікацій туристичних підприємств. - C. 83-85.
  22. Глушкова Т. В. Інтерактивна реклама як засіб взаємодії зі споживачем. - C. 86-90.
  23. Білак Г. І. Структура PR-стратегій католицьких церков в Україні. - C. 91-95.
  24. Зелінська Н. М. Просування книжкових видань у традиційних та новітніх українських медіа у контексті європейської практики. - C. 96-99.
  25. Лoбoйкo Т. В. Проблема порушення етичних норм у соціальній рекламі та особливості її впливу на суспільство. - C. 100-103.
  26. Публіцистика в системі масової комунікації

  27. Семенко С. В. Державницькі ідеали в політичній публіцистиці Юрія Косача. - C. 104-110.
  28. Покляцька К. А. Типологічна класифікація публіцистики в журналах "Всесвіт", "Lire" та "Иностранная литература". - C. 111-115.
  29. Пелипець М. І. Особливості публіцистичного доробку С. Смаль-Стоцького в "Літературно-науковому вістнику". - C. 116-118.
  30. Ґабор В. В. "Наш націонализм знає ступенів любви, але не знає ненависти, не знає неґації любви" (Особливості концепції християнського націоналізму Авґустина Волошина). - C. 119-122.
  31. Зикун Н. І. Малі форми української газетно-журнальної сатири: до постановки проблеми. - C. 123-129.
  32. Новітні медіа

  33. Нестеряк Ю. М. Гіперлокальні медіа: перспективи для України. - C. 130-134.
  34. Чабаненко М. В. Метод і когнітивні завдання "журналістики скріншота". - C. 135-139.
  35. Рябічев В. Л., Литвиненко В. В. Аудиторія українського сегмента всесвітньої мережі (друга половина 2013 р.). - C. 140-145.
  36. Доброва С. О. Здобутки та невирішені проблеми українського інтернет-телебачення. - C. 146-149.
  37. Досенко А. К. Аматорські медіазавантаження як один із факторів розвитку сучасних мережевих комунікативних процесів. - C. 150-153.
  38. Медіакомунікація і суспільство

  39. Жугай В. Й. Особливості висвітлення позачергових парламентських виборів 2014 року в українських інтернет-медіа. - C. 154-157.
  40. Комова М. В. Модерністські філософсько-естетичні теорії функціональної трансформації медіасередовища. - C. 158-165.
  41. Козир Ю. А. Українсько-російські відносини як вияв ритуальної комунікації (порівняльний аналіз преси України й Росії). - C. 166-170.
  42. Білан Н. І. Соціальні комунікації в інформаційному суспільстві. - C. 171-175.
  43. Корнєєв В. М. Комунікаційні технології як засоби проектування соціальної дійсності. - C. 176-181.
  44. Лубкович І. М. Місце українських медій в інформаційній війні 2013–2014 рр.. - C. 182-187.
  45. Степанюк Н. А. Аналіз медійного висвітлення інфляційних процесів: критичний огляд. - C. 188-190.
  46. Мітчук О. А. Вплив концепцій Томаса Джефферсона на розвиток української ліберальної журналістики. - C. 191-194.
  47. Бідзіля Ю. М. Інформаційна безпека поліетнічного регіону: пошук нової медіасистеми (на прикладі Закарпаття). - C. 195-203.
  48. Герман О. А. Ціннісні характеристики політичного простору України (на матеріалі соціальних мереж 2013 р.). - C. 204-208.
  49. Афанасьєва(Горська) К. О. Пошуки нових механізмів у глобальній архітектурі регулювання медіаконтенту. - C. 209-213.
  50. Медіа. Духовність. Релігія

  51. Бойко А. А. Релігійні медіа в державах Євросоюзу: правовий аспект. - C. 214-218.
  52. Смусь А. Г. Передумови виникнення релігійного контенту в сучасному українському мас-медійному просторі. - C. 219-222.
  53. Журналістська освіта та етика

  54. Гридчина В. В. Етичні стандарти роботи фотожурналіста: вітчизняні та світові реалії. - C. 223-228.
  55. Костюк В. В. Професійна журналістська освіта: запорізький досвід (до десятиріччя факультету журналістики ЗНУ). - C. 229-233.
  56. Петрушка А. І. Спеціальні знання в структурі компетентності фахівців у мас-медійній діяльності як вияв конвергенції. - C. 234-239.
  57. Мордюк А. О. Як працювати з інтернет-контентом, щоб не стати жертвою маніпуляції: поради журналістам від вітчизняних та європейських експертів. - C. 240-246.
  58. Драган-Іванець Н. В. Чинники впливу інтернет-видань на реципієнтів (за результатами соціологічного дослідження). - C. 247-250.
  59. Жанротворчість

  60. Антонова О. В. Зображальні елементи фотонарису як засоби реалізації комунікативної стратегії автора (на матеріалі фотонарису А. Войтенко "Культ тіла"). - C. 251-256.
  61. Горевалов С. І., Зикун Н. І. Жанри фотожурналістики в умовах посилення тенденції візуалізації ЗМІ. - C. 257-261.
  62. Загоруйко Н. А. "Український палімпсест. Оксана Забужко в розмові з Ізою Хруслінською": модифікація жанру інтерв’ю. - C. 262-268.
  63. Тарасюк В. Ю. Майстерність Олександра Підгорного-фейлетоніста. - C. 269-276.
  64. Друковані ЗМІ

  65. Паславський І. І. Техногенні катастрофи на Чорнобильській АЕС й АЕС "Фукусіма-1" у відображенні засобів масової інформації. - C. 277-284.
  66. Поліха Л. Я. Сучасні підходи до визначення терміна "стиль" у дизайні періодичних видань. - C. 285-288.
  67. Дудченко Л. М. Ділові медіа України в науковому дискурсі соціальних комунікацій. - C. 289-292.
  68. Євтушенко О. М. Репрезентація героя в сучасних друкованих ЗМІ: функціонально-типологічні особливості. - C. 293-299.
  69. Кривобок В. М. Комунікаційні стратегії у виданнях на теми будівництва та дизайну. - C. 300-304.
  70. Мадей А. С. Питання охорони історико-культурної спадщини України в сучасній періодиці. - C. 305-309.
  71. Михайлюта О. О. Рубрика "Документ" як розважальний складник журналу "Країна". - C. 310-313.
  72. Видавнича справа та редагування

  73. Шевченко В. Е. Виразність та естетичність контенту журналу. - C. 314-318.
  74. Близнюк А. С. Функціонування книги як феномена в сучасному цифровому медіасередовищі. - C. 319-323.
  75. Давидова Л. В. Університетські видавництва: зарубіжний і вітчизняний досвід. - C. 324-326.
  76. Миколаєнко Н. М. Інноваційні підходи до формування професійної культури майбутніх редакторів дитячих освітніх видань: аналіз книжкових заходів. - C. 327-329.
  77. Історія журналістики

  78. Сніцарчук Л. В. Журнал "Natio" як консолідаційна медіаплатформа національних меншин у Польській державі (1927 р.). - C. 330-334.
  79. Усманова О. В. Альманах як тип неперіодичного видання в історії української журналістики. - C. 335-339.
  80. Ульянова К. М. Особливості функціонування преси Луганщини від зародження до 1917 р.. - C. 340-347.
  81. Барчан О. В. Роль Василя Ґренджі-Донського у формуванні духовного світу закарпатців у 20–30-х рр. ХХ ст.. - C. 348-354.
  82. Блавацький С. Р. Українська італомовна періодика Італії міжвоєнного періоду (1918–1939 рр.): генеза, формування і функціонування. - C. 355-362.
  83. Георгієвська В. В. Генеза партійної преси в Україні (1989–2013 рр.): джерелознавчий аспект. - C. 363-369.
  84. Мельник Ю. І. Підпільна преса у фашистській Італії: шляхи протистояння режиму. - C. 370-376.
  85. Садівничий В. О. Соціокомунікативні параметри медичної преси підросійської України (середина ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 377-383.
  86. Відомості про авторів. - C. 384-386.
2014
Т. 56

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського