Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70936/2016/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Educational dimension
: зб. наук. пр..- Кривий Ріг
Osvìtnìj vimìr

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бондаренко З. П. Сучасні підходи до виховання студентської молоді в умовах вищого навчального закладу. - C. 3-17.
  4. Величко В. Є. Сучасні підходи до використання ІКТ у процесі підготовки майбутніх учителів математики, фізики та інформатики. - C. 17-26.
  5. Гулай О. І. Структура та особливості формування професійної компетентності майбутніх інженерів. - C. 27-36.
  6. Дорогань А. А. Формування професійно важливих якостей майбутніх учителів трудового навчання. - C. 36-42.
  7. Манелюк А. В. Формування змісту підготовки бакалаврів із комп’ютерних наук в аспекті компетентнісного підходу. - C. 46-52.
  8. Рассовицька М. В. Проблеми підготовки майбутніх фахівців з прикладної механіки до використання мобільних і хмарних технологій у професійній діяльності у професійній діяльності. - C. 52-62.
  9. Рибалко А. П. Використання компетентнісно орієнтованих завдань у процесі математичної підготовки майбутніх економістів. - C. 62-72.
  10. Рожелюк І. Я. Теоретичні засади формування готовності майбутніх викладачів іноземної мови до моніторингової діяльності. - C. 72-83.
  11. Садова В. В. Дидактичні аспекти підготовки майбутнього вчителя початкової школи. - C. 84-92.
  12. Теплицький О. І. Використання елементів комп’ютерного моделювання у проведенні лабораторних робіт із загальнотехнічних дисциплін. - C. 92-99.
  13. Томашевський В. В. Деякі аспекти сформованості естетичної культури майбутніх дизайнерів у вищих навчальних закладах. - C. 99-109.
  14. Шуппе Л. В. Особливості проектування й організації фахової підготовки бакалаврів романської філології в університетах Франції і Бельгії. - C. 109-121.
  15. Щербина С. М. Формування духовно-моральних цінностей у майбутніх учителів у процесі фахової підготовки. - C. 121-130.
  16. Вознюк Л. В. Методологічна культура вчителя: проблеми формування та розвитку. - C. 131-143.
  17. Костюк О. О. Соціальне партнерство "школа – родина – громада" в антибулінгові роботі з учнівською молоддю Канади. - C. 143-154.
  18. Кудляк С. М. Фактори впливу організаційно-педагогічної діяльності керівника на вибір стратегії розвитку загальноосвітнього навчального закладу. - C. 154-165.
  19. Лисенко Ю. О. Мистецька освіта дорослих і людей похилого віку: досвід, проблеми та перспективи. - C. 165-177.
  20. Тимошко Г. М. Теоретико-методологічний базис розвитку організаційної культури в теорії та практиці управління загальноосвітнім навчальним закладом. - C. 177-189.
  21. Усатенко В. М. Основні чинники розвитку організаційної культури загальноосвітнього навчального закладу в умовах інноваційного освітнього середовища. - C. 189-200.
  22. Бабченко Н. В. Поняттєво-термінологічний інструментарій порівняльнопедагогічного дослідження професійної підготовки магістрів з фізики у ВНЗ Польщі. - C. 201-209.
  23. Бухун А. Г. Громадянська компетентність майбутніх офіцерів: допрофесійний етап розвитку та система компетентностей. - C. 209-220.
  24. Волощук І. А. Використання інноваційних форм методичної роботи з молодими вчителями для забезпечення їх педагогічного зростання. - C. 220-229.
  25. Гришак С. М. Міжнародні правові стандарти ООН щодо рівності жінок і чоловіків як чинник розвитку ґендерної освіти на пострадянському просторі. - C. 229-239.
  26. Іншаков А. Є. Визначення сутності і змісту поняття "мовленнєва активність" дітей дошкільного віку в наукових дослідженнях. - C. 240-247.
  27. Кучерган Є. В. Здоров’я майбутнього учителя: резерви пропедевтичної роботи. - C. 247-264.
  28. Приходькіна Н. О. Основні теоретичні концепції медіаосвіти. - C. 264-277.
  29. Ткач Ю. М. Педагогічні основи фундаменталізації професійної підготовки майбутніх економістів. - C. 277-286.
  30. Черевко С. В., Індиченко Л. С. Сучасні проблеми формування здорового способу життя студентської молоді. - C. 287-299.
  31. Кажан Ю. М. Робота з текстами для читання в процесі вивчення німецької мови на базі англійської. - C. 300-311.
  32. Вербенець А. А. Особливості освітнього мейнстрімінгу в республіці Мальта (1990-2000 рр.). - C. 312-324.
  33. Висоцька Л. В. Тематичний зміст шкільної правової освіти у другій половині ХХ століття. - C. 324-333.
  34. Побоча Т. Д. Система післядипломної педагогічної освіти сучасної України: нормативно-правове регулювання. - C. 333-342.
  35. Потапенко О. Б. Роль освіти у становленні та розвитку українського козацтва. - C. 342-350.
  36. Ковальчук І. М. Андрагогічні засади професійного розвитку вчителів технологій у післядипломній педагогічній освіті. - C. 351-362.
  37. Скороход Г. І. Решение логических задач как база для развития логического мышления и умения решать задачи. - C. 362-370.
  38. Філатов С. В. Мотиваційне забезпечення професійного навчання інженерівпедагогів автотранспортного профілю. - C. 371-378.
  39. Шолох О. А. Особливості мотивації ціннісного ставлення до майбутньої професії у навчальній діяльності студентів психологічного профілю. - C. 379-390.
2016
Vol. 3 (49)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського