Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71480 /2011/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв
: зб. наук. пр..- Харків
Visnyk Kharkivskoi derzhavnoi akademii dyzainu i mystetstv

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Відомості про видання.
  4. Будзило М. А. Способи функціональної організації навчальних приміщень художнього спрямування. - C. 4-7.
  5. Бондаренко І. В. Екологічний підхід у проектуванні середовища: вимоги та переваги використання модульних об'єктів. - C. 8-10.
  6. Вітчинкіна К. О., Тимошевський В. І. Обґрунтування дизайну одягу як творчої проектно-художньої діяльності. - C. 11-13.
  7. Іваненко Т. О. Емоційний потенціал акцидентного шрифту. - C. 14-16.
  8. Квитка О. Л. Лингвистические методы в анализе явлений современного визуального языка. - C. 17-21.
  9. Клевцов В. П. О терминологии 3d-формообразования в интерфейсах САПР. - C. 22-24.
  10. Кузнецова І. О., Арбузова К. М. Використання гнутої фанери в елементах інтер'єра в стилі оп-арт. - C. 25-28.
  11. Луговський О. Ф. Мистецтвознавчий аспект в практиці судномоделювання. - C. 29-33.
  12. Макарова А. Л. Линия как формальный элемент визуального языка (Средства визуализации информации и образа в графическом дизайне). - C. 34-37.
  13. Мараховський А. А. Стилі в дизайні першої половини ХХ в. у контексті синтезу мистецтв. - C. 38-40.
  14. Опалєв М. Л., Штадченко Ю. Б. Складова графічного дизайну в арт-об'єктах польських майстер-класів фестивалю "Кишенька Вінсента". - C. 41-48.
  15. Островецька М. О. Методика викладання дисципліни "маркетинг fashion-бізнесу" при підготовці спеціалістів в області дизайну одягу. - C. 49-51.
  16. Позняк А. Г., Бондаренко И. В. Формирование торгового пространства с учетом особенностей поведения и восприятия его покупателем. - C. 52-54.
  17. Поліщук Г. В. Історичний аспект використання політипажу як наочного матеріалу на прикладі медичної літератури. - C. 55-56.
  18. Поліха Л. Я. Дизайн господарсько-кооперативних видань Закарпаття початкуХХ століття. - C. 57-64.
  19. Романенко Н. Г., Афонін В. А., Галицька О. В. Дизайн в контексті загальнолюдських цінностей. - C. 65-67.
  20. Северин В. Д. Выставочный дизайн в коммуникативном пространстве современного искусства. - C. 68-71.
  21. Беднар В. А. Методологія розгляду творчості Олександра Грена у контексті розвитку українського авангардизму. - C. 72-75.
  22. Боднарчук В. Д. Групові мистецькі акції у львівській професійній кераміці другої половини ХХ ст.. - C. 76-78.
  23. Борцова К. О. Батальна графіка М. С. Самокиша. - C. 79-82.
  24. Виноградов В. Романтична тенденція в архітектурно-просторовому середовищі Ялти 80-х рр. ХІХ - 10-х рр. ХХ ст.. - C. 83-90.
  25. Гнатюк Л. Р. Поняття "образ" та "ікона" зі східнохристиянської перспективи. - C. 91-95.
  26. Гончарук О. Портретна скульптура Львова 1960 - першої половини 1980-х років: традиції та новаторські рішення. - C. 96-99.
  27. Дзюба М. А. Графіка художника-педагога Миколи Щерби. - C. 100-103.
  28. Дробот А. О. Фольклорне мистецтво як джерело національного стилю нонконформістів. Теоретичний аспект. (мовою архівних матеріалів). - C. 104-106.
  29. Евтушенко С. В. Если обобщать. - C. 107.
  30. Жердев В. В. Образы ветхозаветных священников в иконостасе русского храма в Бад-Наугайме. - C. 111-116.
  31. Зорко А. Є. Методичні засади роботи над пейзажним етюдом. - C. 117-120.
  32. Ковальова М. М. Основні етапи дослідження українського портрета кінця XVII - XVIII століть. - C. 121-124.
  33. Козловська Є. А. Відображення образу козака у польському мистецтві кінця ХІХ- початку ХХ у контексті польсько-українських відносин. - C. 125-129.
  34. Лубенский В. И. Колорит в живописи: теория и практика. - C. 130-133.
  35. Омельченко О. В. Атрибутика и композиционно-стилистические формы мотива креста в иконографии св. Николая. - C. 134-140.
  36. Рубцов В. А. Психологические типы художников и особенности их творческих подходов в керамике. - C. 141-143.
  37. Сапак Н. В. Деякі аспекти розвитку художнього металу ХІХ - початку ХХ століття на прикладі архітектури міста Миколаєва. - C. 144-147.
  38. Тобілевич Г. М. Декоративна пластика: термінологічний аспект. - C. 148-150.
  39. Урсу Н. О., Березіна І. В. Храми-фортеці на теренах Хмельниччини. - C. 151-154.
  40. Хамула Д. В. Феноменология религиозного мифа в античности. - C. 155-161.
  41. Храмова-Баранова О. Л. Метрологія і стандартизація як основа розвитку технічної культури на теренах України в давнині. - C. 162-164.
  42. Чурсіна В. І. Побачити - значить зрозуміти (до питання професіоналізму у сучасному мистецтві молодих). - C. 165-166.
  43. Шарибжанова А. А., Шарибжанов Р. В., Терницкий С. Н. Символика власти османского султана: фантастические звериные образы на ятагане Cулеймана Великолепного. - C. 167-169.
  44. Шулик А. Г. Графічна діяльність В. Гаґенмейстера на тлі існування художньо-промислової школи у Кам'янці-Подільському. - C. 170-173.
  45. Яковець І. О. До питання про сучасний музейний менеджмент: загальні поняття та методи управління. - C. 174-177.
  46. Апчел О. А. Особливості тем і художні принципи документального театру. - C. 178-182.
  47. Бугайова В. О. До проблеми професійного проведення сучасного весілля на Слобожанщині. - C. 183-186.
  48. Гладких А. В. Штрихи твердої атаки та техніка їх виконання на духових інструментах. - C. 187-189.
  49. Гумарова Э. С. Методологические основы выявления черт национальной стилистики в крымскотатарской песне и романсе. - C. 190-195.
  50. Козак О. І. Музичний конфлікт у царині європейського симфонізму. - C. 196-199.
  51. Королевський В. В. Розвиток ладо-функціонального слуху учасників аматорських хорових колективів. - C. 200-203.
  52. Кушнір А. Я. Специфіка спадковості традицій в українському флейтовому мистецтві. - C. 204-207.
  53. Ларін Є. М. Музична пам'ять в процесі підготовки диригента. - C. 208-210.
  54. Лошков Ю. І. Домрове виконавство в Україні (початок ХХ ст.). - C. 211-214.
  55. Марценюк Г. П. Етапи становлення і розвитку Харківської виконавської школи тромбона. - C. 215-218.
  56. Попов Ю. К. Артистизм С. Рахманинова и специфика его проявления в творческой деятельности русского музыканта. - C. 219-222.
  57. Рынденко О. В. О программном пантеизме в творчестве Оливье Мессиана. - C. 223-227.
  58. Рудницький О. М. Неокласичні тенденції у творчості Миколи Колесси -розвиток традиції та нове переосмислення. - C. 228-230.
  59. Семеренко Л. Ф. Postludium Альфреда Шнитке. - C. 231-233.
  60. Соболєва О. Д. Вплив української народної пісні на формування та розвиток співака-початківця. - C. 234-237.
  61. Федорченко А. С. Мастера джазового вокала. - C. 238-243.
  62. Вимоги до оформлення публікацій. - C. 244.
2011
№ 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського