Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71613/2021/3(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Теоретичні і прикладні проблеми психології та соціальної роботи : зб. наук. пр..- Сєвєродонецьк- Титул.
- Зміст.
- Лич О. М. Особливості життєдіяльності відповідно до сприйняття часу особистістю. - C. 5-20.
- Чиханцова О. А. Позитивна психотерапія як фактор сприяння розвитку життєстійкості особистості. - C. 21-33.
- Несправа М. В. Ефективність взаємодії педагогічного працівника з колективом та керівництвом закладу вищої освіти: аналіз, методи та шляхи досягнення. - C. 34-50.
- Сергієні О. В., Шевяков О. В., Горіна О. Т. Клімактеричний період як прояв вікової кризи інволюції на життевому шляху жінки. - C. 51-61.
- Родченкова І. В., Завацька Н. Є., Башинська Я. Б., Болдирєва А. С. Особливості перебігу смисложиттєвих орієнтацій та самоактуалізації працівників сфери управління. - C. 62-69.
- Boyarin L. V., Zavatska N. Ye., Blyskun O. O., Buchko T. M. Socio-psychological features of young people's sensional orientations and its adaptation to management activity. - C. 70-77.
- Zavatska N. Ye., Bilianska A. Yu., Ryndina L. V., Shona V. Yu. Features of socialization і individual expectation features. - C. 78-84.
- Zavatska N. Ye., Burakanov T. E., Serikova O. M., Sukonnyі D. O. Leadership and efficiency of communication of the manager from the perspective of psychosynergetics. - C. 85-90.
- Zavatskyі Yu. A., Hrechyshkina K. M., Kalnaia S. P., Stoyanova V. O. Relationship between personal values and adaptation of students: transfer of the method of "Learning by action". - C. 91-98.
- Бохонкова Ю. О., Бугайова Н. М., Сербін Ю. В., Бугайова О. О. Психологічні особливості прояву самооцінки молодших школярів у процесі навчальної діяльності. - C. 99-110.
- Зливков В. Л., Лукомська С. О., Котух О. В. Психолінгвістичні особливості комунікації психолога з учасниками бойових дій. - C. 111-121.
- Бозоян М. А., Кононенко О. І., Царенок Л. Б., Коваленко В. О. Смисложиттєві орієнтації та резильєнтність особистості як її ресурсні характеристики у сучасному соціумі. - C. 122-133.
- Свірська Ж. М. Емпіричне дослідження мнестичних процесів у школярів із дислексією розвитку. - C. 134-150.
- Ткач Т. В. Психологічні детермінанти розвитку соціальних компетенцій. - C. 151-160.
- Разумова О. Г., Резнікова О. А. Особливості розвитку професійної я-концепції сучасного вчителя. - C. 161-171.
- Лосієвська О. Г. Соціально-психологічні аспекти дослідження процесу розвитку комунікативних компетенцій професіоналізму майбутнього фахівця гуманітарного профілю. - C. 172-183.
- Ордатій Н. М. Екологічна складова психологічного здоров’я людини в умовах трансформації українського суспільства. - C. 184-193.
- Гоян І. М. Концептуальні засади дослідження процесу самоорганізації молоді в умовах суспільних змін. - C. 194-201.
- Вихідні відомості.
| 2021 | | № 3(1) (56)
|
|
|
|