Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71854:Екон.і упр./2015/31<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Збірник наукових праць Державного університету інфраструктури та технологій.- Київ. Серія, Економіка і управління- Титул.
- Зміст.
Загально-транспортні проблеми
- Кучерук Г. Логістичне забезпечення економічної безпеки транспортних підприємств. - C. 9-15.
- Садловська І. Розвиток національної транспортної мережі України та її інтеграція до пріоритетних транспортних мереж ЄС. - C. 16-26.
- Творонович В. Структуризація процесу прогнозних досліджень на прикладі транспортної галузі України. - C. 27-36.
- Федяй Н. Основні недоліки діючої транспортної стратегії України до 2020 р.. - C. 37-47.
Залізничний транспорт
- Божок А. Міжнародний досвід розвитку логістичних транспортно-експедиційних послуг на залізничному транспорті. - C. 48-53.
- Брайковська А. Соціальна відповідальність як фактор конкуренто-спроможності операторів залізничного транспорту в ЄС. - C. 54-63.
- Ейтутіс Г., Никифорук О., Карпов В. Аналіз продуктивності залізниць України. - C. 64-77.
- Лапін П. Економічна ефективність пожежних поїздів: до постановки проблеми. - C. 78-90.
- Левченко О., Щелкунов В. Фактори впливу на управління логістичним потенціалом підприємств залізничного транспорту. - C. 91-99.
- Михальченко А., Ходоскина О. Ресурсне забезпечення логістики пасажирських перевезень. - C. 100-109.
- Познякова О. Логістичні підходи в управлінні пасажирськими залізничними перевезеннями. - C. 110-115.
- Fyshchuk І. Ukrainian railway transport integration to the European financial markets. - C. 116-121.
- Христофор О., Щелкунов В. Антикризовий менеджмент на підприємствах залізничного транcпорту в умовах падіння обсягів перевезень. - C. 122-131.
- Chorniy V. Groundings of indexes for the estimation of competi-tiveness level of railways at cargo carriage market. - C. 132-138.
Різні види транспорту
- Войченко Т. Напрями інноваційної діяльності у воднотранспортній галузі. - C. 139-148.
- Коваленко О. Моделювання параметрів ефективної реалізації маркетинго-інноваційних технологій нарощення потенціалу інноваційного ринку авіатоварів. - C. 149-158.
- Приймук О. Стратегія маркетингового ціноутворення на послуги метрополітену. - C. 159-165.
Інші сфери економіки
- Гармаш О. Концепція побудови єдиного інформаційного простору в логістичній компанії. - C. 166-174.
- Гладчук О. Методичні аспекти оцінки реалізації цільових житлових програм. - C. 175-182.
- Григорак М. Теоретичні положення планування логістичної підтримки масових заходів. - C. 183-195.
- Данчук В., Гурнак В., Ананченко О., Ананченко В. Комплексне застосування підприємствами методів забезпечення економіко-інформаційної безпеки телекомунікаційних мереж загального користування. - C. 196-203.
- Дубина М. Місце економічної довіри у системі класифікації видів довіри. - C. 204-214.
- Зеленська О., Зеленський С., Алєшугіна Н. Класифікація факторів продовольчої безпеки національного та регіонального рівнів. - C. 215-225.
- Ільчук В., Лисенко І. Кластеризація як ефективний засіб модернізації продуктивних сил проблемних регіонів. - C. 226-236.
- Мельник Т. Антикризова стратегія як необхідна умова ефективного анитикризового управління. - C. 237-245.
- Онищук В. Концептуально-методичний підхід до формування економічного потенціалу промислового підприємства. - C. 246-251.
- Позняк О. Економічні ресурси логістики як основа конкурентних переваг. - C. 252-260.
- Попова Ю., Рибаченко Т. Зарубіжний досвід економічного розвитку територій. - C. 261-267.
- Пуцентейло П. Аналіз сучасного розвитку галузі тваринництва України . - C. 268-276.
- Radzievska S. Global economy and globalization. - C. 277-286.
- Trukhanov Yu. Quality of management of revenues, expenses and financial result of economic operator. - C. 287-294.
- Тупкалов В. Побудова механізму процесно-орієнтованого контролінгу економічної стійкості підприємства. - C. 295-306.
- Черниш С. Організаційно-методологічне забезпечення стратегічного аналізу діяльності підприємства. - C. 307-314.
- Чигринець О. Методологія оцінки доцільності впровадження аутсорсингу персоналу. - C. 315-323.
- Штирхун Х. Теоретичні засади маркетингового підходу до збутової діяльної аграрних підприємств. - C. 324-334.
| 2015 | | Вип. 31
|
|
|
|