Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Псих./2014/121<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
.- Чернігів. Серія, Психологічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Скок М. А. Психолого-педагогическому факультету 10 лет. - C. 3-4.
  4. Александровская В. Н. Субъект-объектная парадигма в методологии исследования когнитивно-поведенческой структуры личности. - C. 5-11.
  5. Алєксєєва Ю. А. Теоретичний аналіз психологічної сутності віри у філософських наукових працях. - C. 12-16.
  6. Артеменко А. І., Варіна Г.Б. Особливості дослідження стресостійкості майбутнього практичного психолога в період навчання у ВНЗ. - C. 17-19.
  7. Байдарова О. О. Проблеми професійного самовизначення та включення у професійну практику студентів спеціальності "Соціальна робота". - C. 20-24.
  8. Бантишева О. О. Взаємозв’язок емоційного інтелекту зі схильністю осіб юнацького віку до віктимної поведінки. - C. 25-29.
  9. Білоус Р. М., Лялюк В. С. Психологічні особливості самотності у юнацькому віці. - C. 30-32.
  10. Білоусова Н. М. Психологічний супровід дітей дошкільного віку в умовах суспільної нестабільності. - C. 33-37.
  11. Бондарчук О. І. Психологічна підготовка керівників освітніх організацій до діяльності в умовах змін: гуманістично-ціннісний підхід. - C. 38-43.
  12. Борець Ю. В. Порівняльний аналіз психологічних механізмів соціальної перцепції українських та російських майбутніх психологів і юристів. - C. 44-49.
  13. Буковська О. О. Психологічні особливості формування відповідальності у дітей з особливими потребами. - C. 50-54.
  14. Васютинський В. О. Колективізм носіїв бідності як стилю життя в контексті спільної діяльності. - C. 55-59.
  15. Власова-Чмерук О. М. Психологічні особливості прояву конкурентної поведінки серед студентів ВНЗ. - C. 60-63.
  16. Вознюк А. В. Стан розробки проблеми формування психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління педагогічними працівниками в системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 64-68.
  17. Волченко Л. П. Соціально-нормативна поведінка старших школярів та соціально-психологічні впливи. - C. 69-72.
  18. Гавриленко В. Ю. Соціально-психологічні та морально-етичні аспекти проблеми бездітності. - C. 73-77.
  19. Гарькавець С. О. Формування деструктивних ціннісних орієнтацій українських громадян під впливом трансформаційних змін. - C. 78-80.
  20. Гончарова Л. А. Концептуальна модель творчої активності особистості людей похилого віку. - C. 81-85.
  21. Гріньова О. М. Теоретичні засади дослідження життєвого шляху особистості. - C. 86-89.
  22. Грубі Т. В. Особливості відданості персоналу організації в державних службовців. - C. 90-94.
  23. Губко А. А. Статусно-рольові позиції учасників булінгу. - C. 95-98.
  24. Гуріна З. В. Психологічні особливості становлення особистості дитини раннього віку. - C. 99-102.
  25. Данильченко Т. В. Соціальне порівняння як фактор суб’єктивного благополуччя. - C. 103-109.
  26. Дерев’янко С. П. Характеристики маніпуляції осіб з різним рівнем емоційного інтелекту. - C. 110-113.
  27. Дроздов О. Ю. Концептуальні засади психології масової геополітичної свідомості: нарис політико-психологічної концепції феномена. - C. 114-127.
  28. Дроздова М. А. Психосемантичні особливості соціальних уявлень студентів про літературу. - C. 128-131.
  29. Жебєлєва П. В. Аналіз сучасних психологічних підходів до розуміння феномену "наратив". - C. 132-136.
  30. Іщук О. В. Психологічні особливості сприйняття студентами організаційної культури вищого навчального закладу. - C. 137-142.
  31. Кальницька К. О. Соціально-психологічні технології роботи з жінками-жертвами насильства в сім’ї та чоловіками-кривдниками. - C. 143-148.
  32. Камінська О. В. Апробація програми корекції залежності від соціальних мереж. - C. 149-153.
  33. Каткова Т. А., Кривицька І. С. Дослідження психологічних особливостей поведінки підлітків у конфліктній ситуації. - C. 154-156.
  34. Каткова Т. А., Яненко М. С. Формування професійно-психологічної спрямованості особистості майбутніх вчителів. - C. 157-159.
  35. Клименко І. В. Психологічні особливості сприймання міфологічних просторово-часових конструктів телевізійної реклами. - C. 160-163.
  36. Ковальчук З. Я. Вплив формувального експерименту на комунікативну толерантність та рефлексійність особистості у педагогічній взаємодії. - C. 164-168.
  37. Колісник Л. О. Особливості прояву емоційного інтелекту у старшому юнацькому віці. - C. 169-174.
  38. Кононенко О. І. Вплив перфекціонізму на емоційну сферу особистості. - C. 175-178.
  39. Коськіна Д. О. Реляційна складова я-концепції. - C. 179-181.
  40. Кузнєцова Л. М. Життєстійкість як фактор успішної самореалізації сучасної студентської молоді. - C. 182-187.
  41. Кузьменко Є. М. Психологічна сутність первісних танців. - C. 188-193.
  42. Кузьо Л. І. Часова перспектива особистості як важливий чинник її учбової мотивації. - C. 194-197.
  43. Лазорко О. В. Професійно-екологічний простір: ознаки особистісної безпеки та соціальної зрілості. - C. 198-202.
  44. Лимар Л. В. Ефективність проведення тренінгових вправ з розвитку готовності студентів-медиків до попередження конфліктів на заняттях з іноземної мови. - C. 203-207.
  45. Лісневська А. О. Індивідуально-психологічні чинники еміграційних настроїв студентської молоді. - C. 208-212.
  46. Лісова А. С. Вплив сенсомоторного розвитку на інтелектуальний розвиток дошкільника. - C. 213-216.
  47. Ляховець Л. О. Уявлення про професію психолога: основні тенденції досліджень. - C. 217-221.
2014
Вип. 121
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського