Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71955/2013/12<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Управління розвитком
: зб. наук. пр..- Харків

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Старченко В. В. Аналіз фінансового стану банків України в умовах фінансової нестабільності. - C. 3-4.
  4. Трембач Ю. С. Особливості інформаційного забезпечення маркетингових досліджень зарубіжного ринку. - C. 5-7.
  5. Мосумова А. К. Формування маркетингової політики підприємства на зовнішніх ринках. - C. 7-9.
  6. Волошина К. П. Оцінка експортного потенціалу підприємства. - C. 9-11.
  7. Орлов В. В. Планування зовнішньоекономічної діяльності підприємства. - C. 11-13.
  8. Смуглякова В. С. Теоретичні підходи до визначення економічної категорії "стратегія підприємства". - C. 14-16.
  9. Місевра В. Г. Обґрунтування вибору цінової стратегії підприємства на зовнішньому ринку. - C. 16-18.
  10. Дем’янова Д. Ю. Рекламне бюджетування на підприємстві в умовах здійснення зовнішньоекономічної діяльності. - C. 18-21.
  11. Красніков Д. О. Види міжнародних комерційних операцій. - C. 21-22.
  12. Імнадзе І. Н. Маркетингові аспекти міжнародної діяльності підприємства. - C. 23-24.
  13. Мурзік Н. Ю. Формування стратегії оновлення продукції підприємства. - C. 24-27.
  14. Ткаченко А. О. Поняття та структура інтелектуального капіталу підприємства. - C. 27-29.
  15. Довбня У. М. Використання ресурсного та динамічного підходів для визначення рівня конкурентоспроможності підприємства. - C. 29-32.
  16. Овсій К. О. Методи оцінки ефективності реклами та оптимізації медіапланування. - C. 32-35.
  17. Хорошко В. А. Методи фінансового забезпечення інноваційної діяльності підприємства. - C. 35-37.
  18. Медведєв М. В. Сутність конкурентоспроможності банку. - C. 38-39.
  19. Nikitenko G. The Formation of Competitive Advantages of Domestic Enterprises. - C. 40-42.
  20. Миняйленко Е. А., Никитченко М. В. Роль упаковки в принятии решения покупателем. - C. 42-44.
  21. Барсученко А. С. Проблема обеспечения финансовой устойчивости предприятия. - C. 44-46.
  22. Мартынова В. В., Халимон М. В. Психологические уловки влияния на покупателей. - C. 47-48.
  23. Плюснина Н. В. Этапы экономического анализа и их содержание. - C. 49-51.
  24. Білик І. Ю. Методичне забезпечення оцінки економічної безпеки підприємства. - C. 51-53.
  25. Гречко Е. Н. Сущность безопасности предприятия. - C. 54-56.
  26. Денежко К. А. Особенности маржинального анализа. - C. 56-58.
  27. Самко М. С. Розробка комплексної методики аналізу виробничих запасів підприємства. - C. 59-61.
  28. Зінченко А. С. Напрями розвитку методик аналізу формування та використання матеріальних ресурсів у виробництві. - C. 61-63.
  29. Горобець О. І. Напрями розвитку використання трудових ресурсів. - C. 64-65.
  30. Драгун К. Г. Шляхи покращення використання основних фондів. - C. 66-68.
  31. Писарева О. А. Теоретичні аспекти аналізу показників ліквідності. - C. 68-70.
  32. Кириченко Є. О. Аналіз структури та динаміки активів банку. - C. 71-73.
  33. Тищенко В. Б. Особливості організації обліку розрахунків з оплати праці в бюджетних установах. - C. 73-75.
  34. Зосімова А. В. Особливості та проблеми організації обліку грошових потоків. - C. 75-77.
  35. Вірченко М. А. Проблеми оцінки ефективності інвестиційних проектів. - C. 77-79.
  36. Ободовська О. Ю. Визначення соціальної та економічної цінності нової продукції. - C. 79-81.
  37. Краснікова О. С. Система управління якістю як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства. - C. 82-84.
  38. Шевчук А. Ю. Зміст маркетингу інновацій у діяльності підприємства. - C. 84-86.
  39. Кулінова Т. М. Визначення поняття економічної безпеки підприємства, її суті та складових. - C. 86-87.
  40. Шевчук М. В. Удосконалення методичного забезпечення з підвищення інвестиційної привабливості інноваційно активного підприємства. - C. 88-90.
  41. Сухомлин Ю. С. Упровадження графіка документообігу в кадровій службі. - C. 90-92.
  42. Карабаджак К. І. Технологія проведення адаптаційного тренінгу. - C. 92-94.
  43. Бишенко К. В. Проблеми розвитку персоналу на вітчизняних підприємствах. - C. 95-97.
  44. Приходько А. М. Механізм відбору персоналу. - C. 97-99.
  45. Сафонова Ю. С. Планування трудової кар’єри як фактор професійного зростання персоналу. - C. 100-101.
  46. Гриневич Г. В. Компетентнісний підхід у системі матеріального стимулювання праці. - C. 101-104.
  47. Тищенко О. О. Чинники ефективності процесу адаптації персоналу. - C. 104-105.
  48. Д’якова Д. Д. Особливості процесу підвищення кваліфікації на підприємствах України. - C. 106-107.
  49. Смолянінова О. В. Методи оцінки персоналу організації. - C. 107-109.
  50. Поступна Л. М. Сутність організації праці на підприєм. - C. 110-112.
  51. Шевченко Т. О. Професійне навчання як ключовий елемент системи розвитку людських ресурсів підприємства. - C. 112-114.
  52. Свєтлічна С. Ю. Роль соціальних мереж у рекрутингу персоналу. - C. 114-116.
  53. Іушина В. Д. Підходи до сутності та структури соціально-психологічного клімату на підприємстві. - C. 116-118.
  54. A. Alyoshkina. Methodical Recommendations to Risk Analyzing Techniques. - C. 119-121.
  55. Євченко Д. А. Процес вибору постачальника промислового підприємства. - C. 121-123.
  56. Журавель Н. О. Використання SWOT-аналізу при визначенні відносин підприємства з постачальниками. - C. 123-126.
  57. Курило К. Ф. Характеристика видів забезпечення логістичної діяльності машинобудівних підприємств. - C. 127-128.
  58. Логвин О. О. Поняття та сутність запасів у логістичній системі виробничого підприємства. - C. 129-131.
  59. Марченко К. Є. Управління розробкою інноваційних проектів. - C. 131-132.
  60. Shatalov I. Proving the Factors of Enterprise’s Innovative Activity Influence on the Investment. - C. 133-135.
  61. Погрібняк А. О. Напрям удосконалення маркетингових досліджень на підприємстві. - C. 135-137.
  62. Оніщук Ю. Ю. Мотивація як одна зі складових ефективного управління розвитком людських ресурсів організації. - C. 137-139.
  63. Дригваль С. А. Організація контролю за виконанням місцевого бюджету. - C. 140-142.
  64. Петрик М. О. Аналіз сучасних методів оцінювання діяльності персоналу на прикладі вітчизняного та закордонного досвіду. - C. 142-144.
  65. Коц А. І. Етапи розроблення маркетингової стратегії для підприємства. - C. 144-146.
  66. Мельник С. І. Принципи контролінгу в управлінні підприємством. - C. 146-148.
  67. Іванов І. О. Теоретичні аспекти формування та розвитку виробничого потенціалу промислового підприємства. - C. 148-150.
  68. Райська А. М. Причини зниження ринкової капіталізації українських підприємств після проведення первинного розміщення акцій (IPO) і шляхи уникнення цього явища. - C. 150-152.
  69. Коваленко К. А. Дослідження сутності збалансованої системи показників та її впровадження у вітчизняній практиці. - C. 153-156.
  70. Соляник Н. Ю. Порівняльна характеристика моделей консультування. - C. 156-158.
  71. Величко А. А. Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства. - C. 158-160.
  72. Зеленський М. В., Шляхова А. В. Перспективи використання аутсорсингу на вітчизняних підприємствах. - C. 161-164.
  73. Алтухов О. Г. Теоретичні аспекти управління запасами на підприємстві. - C. 164-166.
2013
№ 12 (152)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського