Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71961/2013/28(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Humanitarium
.- Переяслав-Хмельницький

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Педагогіка

  4. Балагура Р. Проблема формування готовності до самовдосконалення у науково-педагогічних дослідженнях. - C. 3-9.
  5. Балдинюк О. Підготовка майбутнього соціального педагога в рамках компетентнісного підходу. - C. 9-14.
  6. Бережна Л. До проблеми соціалізації дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у закладах інтернатного типу. - C. 14-18.
  7. Біленко М. Реалізація здоров’язберігаючої функції на уроках трудового навчання у початковій школі. - C. 19-23.
  8. Большакова М. Процес професійної підготовки перекладача як педагогічна система. - C. 23-29.
  9. Bonte M. L'enseignement du "francais langue etrangere": une evolution considerable. - C. 30-32.
  10. Борисова Н. Застосування інтерактивних методів у процесі вивчення курсу "Ділова іноземна мова" на немовних факультетах. - C. 33-37.
  11. Борисова О., Тур М. Вплив ігрового середовища на формування творчої особистості дошкільника. - C. 38-42.
  12. Боровець О. Дидактична компонента у структурі професійної компетентності майбутнього вчителя. - C. 43-47.
  13. Буртовий С. Комплекс організаційно-педагогічних умов ефективного формування готовності вчителів до використання електронних засобів навчання. - C. 47-54.
  14. Васенко В. Сучасні проблеми формування компетентності майбутнього вчителя початкової школи у професійній підготовці. - C. 54-58.
  15. Васенко В. Графічна підготовка в структурі компетентностей майбутнього вчителя технологій. - C. 59-63.
  16. Веремчук А. Компетентнісний підхід у підготовці майбутнього педагога в умовах ВНЗ. - C. 63-69.
  17. Вересоцька Н. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі освітньої галузі "Технологія". - C. 70-74.
  18. Wiśniewska Ewa. Kompencje nauczyciela we współczesnych warunkach pracy. - C. 75-80.
  19. Герлянд Т. Реалізація компетентнісного підходу при викладанні предметів гуманітарного циклу в умовах сучасного професійно-технічного навчального закладу. - C. 81-85.
  20. Горбенко С. Комунікативна компетентність майбутнього вчителя музики в умовах гуманізації освіти. - C. 86-90.
  21. Горденко С. Розвиток охорони праці в Україні: державна політика управління. - C. 91-95.
  22. Грищенко Г., Ніжегородцев В. Використання компетентнісного підходу у проектуванні стандартів підготовки вчителя фізики. - C. 96-102.
  23. Грона Н. До проблеми формування навичок роботи з текстом у початковій школі. - C. 102-108.
  24. Грона С. Реалізація оздоровчої функції освіти на уроках трудового навчання. - C. 108-112.
  25. Доброскок І. Організаційно-дидактичні основи навчальної діяльності магістрів у ВНЗ. - C. 112-116.
  26. Долецька С. Специфіка патріотичного виховання молодших школярів у процесі краєзнавчої роботи. - C. 116-121.
  27. Заболотна Т., Танана С. Підвищення професійної компетентності майбутніх учителів іноземних мов за допомогою використання новітніх технологій. - C. 121-124.
  28. Калюжна Н. Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи в умовах вищих навчальних закладів. - C. 125-129.
  29. Карпов О. Формування здорового способу життя у молоді на сучасному етапі розвитку суспільства. - C. 130-136.
  30. Ковровський І. Професійна підготовка фахівців до викладання курсів духовно-морального спрямування. - C. 136-143.
  31. Кожевнікова Л. Формування навичок художньо-педагогічного спілкування у майбутніх учителів музики. - C. 143-147.
  32. Костик Є. Формування комунікативної компетенції студентів у процесі вивчення іноземної мови. - C. 147-152.
  33. Костюченко Л. Компетентнісний підхід у формуванні готовності до професійної діяльності майбутніх учителів початкових класів. - C. 153-156.
  34. Красюк Л. Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до педагогічної діяльності: теоретичний аспект. - C. 156-160.
  35. Кушнір В. Ідеологія ставлення педагогів до проблеми поділу гімназійної освіти на класичну та реальну протягом другої половини ХІХ століття. - C. 161-167.
  36. Лазарєв О. До питання застосування компетентнісного підходу у підготовці фахівця-аграрія. - C. 167-174.
  37. Лаун С. Моделювання процесу формування готовності до дослідницької діяльності студентів факультету технологій. - C. 174-179.
  38. Лебедик Л. Формування професійної компетентності магістрів педагогіки вищої школи. - C. 180-185.
  39. Лиховид О. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя: науково-теоретичний аспект. - C. 186-191.
  40. Мехед Д. Концептуальні засади розвитку ІКТ-компетенції у студентів заочної форми навчання. - C. 192-195.
  41. Мішеніна Т. Організаційно-управлінські засади навчального процесу майбутніх учителів філологічних спеціальностей в умовах ВПНЗ. - C. 195-200.
  42. Михалюк А. Інтерпретаційні засади української фортепіанної школи. - C. 200-204.
  43. Мося І. Педагогічні умови формування самоосвітньої компетентності майбутніх кваліфікованих робітників. - C. 204-209.
  44. Моторная С. Компетенция в модели магистра и специалиста XXI века. - C. 209-213.
  45. Онищенко Н. Інноваційний розвиток університетських регіональних комплексів в умовах модернізації системи вищої освіти. - C. 213-218.
  46. Опанасенко Н. Використання технології особистісно орієнтованого навчання при викладанні курсу "Дидактика". - C. 218-223.
  47. Паламар С. Психолого-технологічний механізм формування культурологічно орієнтованої шкільної літературної освіти. - C. 224-228.
  48. Панченко В. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи до формування предметної математичної компетентності учня. - C. 228-232.
  49. Перхайло Н. Від компетентності вчителя – до компетентності учня: комунікативний аспект. - C. 233-238.
  50. Пильтяй О. Підготовка учнівської молоді до усвідомленого вибору професії в сучасних умовах. - C. 238-242.
  51. Поясик О., Максимович О. Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи в контексті компетентнісного підходу. - C. 243-248.
  52. Прищепа С. Особливості проектування виховної діяльності класного керівника. - C. 248-253.
  53. Рашевська Н. Формування математичних компетентностей студентів технічних університетів на основі дослідницького підходу. - C. 254-259.
  54. Різник Л. Професійна та правова культура майбутніх соціальних педагогів: сутність та структура. - C. 259-264.
  55. Сергійчук О., Сембрат А. Університетські регіональні комплекси в системі модернізації вищої освіти. - C. 264-270.
  56. Сидоренко В., Брехунець А. Сутність поняття проектної культури. - C. 270-278.
  57. Стрельников В. Компоненти професійної компетентності викладача вищої школи. - C. 278-285.
  58. Стрілець О. Основи дослідження етнодизайну в професійній підготовці вчителів образотворчого мистецтва. - C. 286-293.
  59. Форостюк Т. Особливості професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи. - C. 293-298.
  60. Фурман О., Костюченко А. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності засобами ІКТ у професійній підготовці вчителів-предметників. - C. 298-303.
  61. Черненко Г. Професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів до формування природничих понять у молодших школярів. - C. 304-308.
  62. Чупрун Н. Педагогічні аспекти методики формування основних компонентів координаційних здібностей дітей молодшого шкільного віку у процесі занять хореографією. - C. 309-313.
  63. Шара С. Формування професійних компетенцій молодих викладачів у навчально-методичній роботі вищих навчальних закладів непедагогічного профілю. - C. 313-318.
  64. Шапран О. Реалізація компетентнісного підходу в системі неперервної освіти. - C. 319-324.
  65. Шапран Ю. Психодіагностика когнітивно-діяльнісного компонента екологічної компетентності майбутніх учителів біології. - C. 324-329.
  66. Швардак М. Пріоритетні принципи та форми роботи початкової Монтессорі-школи. - C. 330-336.
  67. Шинкаренко В. Мультимедійні технології як засіб компетентнісного становлення майбутніх учителів музики. - C. 336-340.
  68. Юрійчук Н. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя української мови та літератури. - C. 341-346.
  69. Психологія

  70. Нікітчина С. Розвиток мовлення дітей переддошкільного віку: фізіологічний і психолінгвістичний аспекти. - C. 347-351.
  71. Pomyluiko V. Intercultural competence as a cultural awareness. - C. 351-354.
  72. Цибуляк Н. Наукові засади програми розвитку спостережливості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. - C. 354-358.
  73. Філософія

  74. Барно О. Основні принципи визначення професійної придатності у підготовці майбутніх спеціалістів. - C. 359-368.
  75. Ігнатьєв В. Зв’язок некласичної філософії і некласичних методів освітньої парадигми. - C. 368-373.
  76. Куліненко Л. Інноваційне оновлення освіти. - C. 373-379.
  77. Олексенко Р. Перспективи й основні напрями розвитку сучасної економічної освіти. - C. 379-384.
  78. Пенглер Т. Феномен політичної нації. - C. 384-389.
  79. Федоренко О. Політична свобода в системі демократичного розвитку. - C. 390-396.
  80. Contents. - C. 403-408.
  81. Вимоги до авторів. - C. 409-410.
2013
Вип. 28(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського