Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71961/2018/41/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Humanitarium
.- Переяслав-Хмельницький

    Педагогіка

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Багно Ю. Педагогічний досвід В. Сухомлинського в освітньому процесі Нової української школи. - C. 7-13.
  4. Балабуст Н. Стан і діяльність церковно-парафіяльних шкіл Подільської єпархії напередодні першої світової війни. - C. 13-23.
  5. Деркач В. Зростання професійної майстерності учителів в контексті педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського в умовах Нової української школи. - C. 23-32.
  6. Довгопола Л. Упровадження педагогічних поглядів В. Сухомлинського в процесі професійної підготовки майбутніх учителів біології. - C. 32-38.
  7. Іваницька О., Носаченко Т. Компетентісний підхід професійної підготовки студентів мистецького профілю у процесі вивчення особливостей українського національного одягу. - C. 38-46.
  8. Кошечко Н. Сучасний викладач закладу вищої освіти як особистість та фахівець у профілактиці педагогічних конфліктів. - C. 46-53.
  9. Купко С., Носаченко Т. Формування у майбутнього учителя образотворчого мистецтва професійної компетентності в процесі вивчення петриківського розпису. - C. 53-60.
  10. Левицька Л. Взаємовідносини учителя й учня у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 60-66.
  11. Novak O. Using pedagogical heritage of V. Sukhomlynskyi to develop pedagogical competency of future primary school teachers. - C. 66-76.
  12. Онищенко Н., Лиховид О. Підготовка майбутніх учителів до національно-патріотичного виховання молоді у контексті педагогічних ідей Василя Сухомлинського. - C. 76-84.
  13. Передерій О. Роль Нової української школи у процесі соціальної адаптації учнів молодшого шкільного віку. - C. 84-92.
  14. Підборський Ю. Роль учителя в моральному вихованні учнів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 92-99.
  15. Плужник О. Прогресивні кроки та досвід України на шляху до інклюзії. - C. 99-107.
  16. Рябоконь Н. В. О. Сухомлинський про особистість учителя. - C. 107-114.
  17. Сергійчук О. Погляд В. Сухомлинського на взаємозалежність свободи і відповідальності молодших школярів у Новій українській школі. - C. 114-121.
  18. Тимченко О., Литвин О. Реалізація ідей Василя Сухомлинського в освітньому процесі сучасної початкової школи. - C. 121-129.
  19. Ткаченко Л., Хмельницька О. Упровадження педагогічних ідей В. О. Сухомлинського у роботу з дітьми з особливими освітніми потребами. - C. 129-136.
  20. Чабайовська М. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до застосування технології навчання письма Василя Сухомлинського. - C. 136-143.
  21. Шапран О. Сучасні аспекти впровадження педагогіки партнерства В. Сухомлинського в практику роботи Нової української школи. - C. 143-150.
  22. Ярова І., Козир М. "Казкова кімната": педагогічний інтерактив майбутніх філологів у роботі з дітьми (на матеріалі літературної спадщини В. О. Сухомлинського). - C. 150-155.
2018
Т. 41
Вип. 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського