Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72102/2017/31<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Мистецтвознавчі записки
: зб. наук. пр..- Київ
Mistectvoznavčì zapiski

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Иванников Т. П. Концерт "Аранхуэс" для гитары с оркестром Х. Родриго как феномен испанского неоклассицизма. - C. 3-24.
  4. Лісецький С. Й. Хорові концерти Степана Дегтяревського – яскравий зразок українського класицизму (проблема образності та стилю). - C. 25-36.
  5. Сідлецька Т. І. Творча діяльність жіночого вокального ансамблю "Перлина" Вінницького училища культури і мистецтв ім. М. Д. Леонтовича: мистецтвознавчий дискурс. - C. 37-44.
  6. П’ятницька-Позднякова І. С. Деякі аспекти інтертекстуального аналізу музичного твору. - C. 45-56.
  7. Тормахова В. М. Особливості інтерпретації в джазі. - C. 57-63.
  8. Ланіна Т. О. Феномен естрадного вокального ансамблю в сучасному культуропросторі. - C. 64-69.
  9. Перцов М. О. Особливості флейтового ансамблю на прикладі творчості Олени Сєрової. - C. 70-76.
  10. Богданов М. М. "SMM": маркетинг в соціальних мережах як інструмент просування музичного контенту в мережІ Інтернет. - C. 77-85.
  11. Ганджа І. В. Мистецька родина Третяків. - C. 86-95.
  12. Кацалап О. В. Особистість співака в умовах ідеологічних перетворень у культурно-мистецькому житті України 1920–1930 рр.. - C. 96-108.
  13. Лю Кетін Провансальський "провінціалізм" у творчості Д. Мійо (на матеріалі "Бразильських танців" і 2-ї сюїти "Скарамуш"). - C. 109-117.
  14. Лю Фань Особенности тембрового колорита фортепианной музыки Чу Ванхуа (на материале концерта для фортепиано с оркестром "Желтая река"). - C. 118-125.
  15. Олійник Н. П. Звуковий код традиційної обрядовості календарного циклу українців Харківщини. - C. 126-133.
  16. Денисюк Ж. З. Постфольклорні креолізовані твори у вимірі візуальної інтернет-комунікації. - C. 134-143.
  17. Шевченко Н. О. Інноваційні підходи до моделювання напрямів розвитку рекреаційної діяльності на територіях дендрологічних парків. - C. 144-151.
  18. Гедзь О. П. Творчість Сергія Дрімцова в архівних документах. - C. 152-159.
  19. Сорока М. В. Багатогранність творчої особистості В. Винниченка, літературна спадщина драматурга. - C. 160-169.
  20. Федорова Є. В. Про зміст поняття "фестиваль перукарського мистецтва". - C. 170-179.
  21. Бражнік О. В. Самостійна робота з академічного курсу "Рисунок" як засіб формування творчого потенціалу дизайнера. - C. 180-189.
  22. Гармаш Ю. Т., Прядко О. М. Колорит екранного живопису. - C. 190-199.
  23. Корусь О. П. Творчість російського скульптора-анімаліста Олексія Цвєткова на Городницькому фарфоровому заводі. - C. 200-208.
  24. Петрушевський А. О., Петрушевська Н. І. Технологічний аспект розвитку давньогрецького станкового живопису. - C. 209-217.
  25. Сапфірова Н. М. Стилістика срібного посуду, виробленого на фабриці художньо-ювелірних виробів Й. Маршака. - C. 218-227.
  26. Сиваш І. О. Національний одяг як чинник етнокультури в контексті українського етнодизайну. - C. 228-236.
  27. Філатова М. І. Досвід розшифровки англійської карикатури з колекції Харківського художнього музею. - C. 237-245.
  28. Чебан В. О. Декоративно-прикладне мистецтво доби модерну: типологія та стилістика виробів. - C. 246-251.
  29. Чупріна Н. В. Критерії формування модних тенденцій та проектних образів масового вжитку в індустрії моди. - C. 252-260.
  30. Ієвлева В. П., Шевчук І. І. Школи мистецтв у природному середовищі. - C. 261-271.
  31. Єсипенко Р. М. Організаційні проблеми українського театру 60-80-х років ХХ ст.. - C. 272-279.
  32. Афоніна О. С. Нові конотації в балетах "Весна священна" та художні прийоми "подвійного кодування" в мистецтві хореографії. - C. 280-288.
  33. Гусакова Н. М. Художньо-творча діяльність режисера: характер професійної роботи фахівця. - C. 289-296.
  34. Шлемко О. Д. Особливий театр як дієвий інструмент художнього та арт-терапевтичного впливу. - C. 297-307.
  35. Нечаєнко Т. В., Винар О. Б. Мистецтво сценічного мовлення як основа професійної підготовки майстрів театру і кіно. - C. 308-316.
  36. Шалапа С. В. Ретроспективний аналіз становлення системи запису танцю. - C. 317-324.
  37. Костецький С. В. Сучасні підходи до визначення поняття "сценічний бальний танець". - C. 325-331.
  38. Мельникова Н. О. Жанровое разнообразие спектаклей с анималистическими образами. - C. 332-339.
2017
Вип. 31
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського