Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72102/2019/36<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Мистецтвознавчі записки
: зб. наук. пр..- Київ
Mistectvoznavčì zapiski

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Акімов Д. І. Основні функції музеїв у контексті маркетингу мистецтва. - C. 3-8.
  4. Дичковський С. І. Культурний туризм як сфера реалізації дозвіллєвих технологій та віртуального досвіду. - C. 9-16.
  5. Савченко А. А. Історичні виміри правової культури: концептуальний аспект. - C. 16-22.
  6. Сидоренко І. Г. Ціннісні виміри взаємодії культур у сучасному європейському просторі. - C. 22-27.
  7. Фабрика-Процька О. Р. Динаміка культурної та етнічної ідентифікації на українському пограниччі в період сьогодення. - C. 28-33.
  8. Айгістова А. А. Гармонія і культурно-світоглядні трансформації: синтез мистецтв. - C. 33-39.
  9. Боголюбова І. В. Урбаністична культурологія: почути образ міста (частина ІІ). - C. 39-45.
  10. Соболєвська С.О. Методологічні засади дослідження культуротворчої функції українського аматорського театру (кінець ХХ – початок ХХІ століття). - C. 45-50.
  11. Шворак І. Ю. Ґендерні субкультури у весільній традиції західної Волині як соціально-міфологічна структура. - C. 50-54.
  12. Кущ А. В., Тишкевич К. І. Архітектоніка заголовків та рубрикація у періодичних виданнях. - C. 55-61.
  13. Бардік М. А. Видання Києво-Печерської лаври як джерело атрибуції розписів Київського Софійського собору XVIII століття – 1840-х років. - C. 62-69.
  14. Бойко Х. С. Епітафії давніх юдейських кладовищ східної Галичини як джерело для історичних та мистецьких студій. - C. 70-77.
  15. Несен І. І. Українське народне житло в контексті проблеми синтезу мистецтв. - C. 77-82.
  16. Ус В. Ф. Пріоритетні питання збереження та охорони православних сакральних пам?ятників. - C. 83-88.
  17. Лампека М. Г. Продукція Київського експериментального кераміко-художнього заводу в фондах Національного музею українського народного декоративного мистецтва. - C. 88-93.
  18. Гуренко М. О. Гламур як потреба самовиразу в індустрії дизайну. - C. 93-98.
  19. Бабченко Я. Ю. Графічний дизайн у просторі інформаційно-комунікативних технологій сучасності. - C. 99-104.
  20. Вовкун В. В. Поема Івана Франка "Лис Микита" у постановках театрів України на початку ХХІ століття. - C. 105-109.
  21. Косінова О. Н. Підготовка студентів вищих навчальних закладів мистецтв як актуальний напрямок естетичного виховання в інформаційному суспільстві. - C. 109-115.
  22. Литвиненко В. А. Народна поетична творчість як джерело образності в народно-сценічній хореографії. - C. 116-121.
  23. Базела Д. Д. Міжнародні організації та їх вплив на розвиток спортивно-танцювального руху в Україні. - C. 121-128.
  24. Вакуленко О. М. Новаторство сценічних бальних танців початку XXI століття. - C. 129-133.
  25. Дем’яненко С. М. Фестиваль театрального мистецтва "Коломийські представлення": становлення і розвиток. - C. 133-139.
  26. Лук’яненко К. А. Хореографічний симфонізм в контексті оновлення українського балетного театру (50-60-і рр. ХХ ст.). - C. 140-145.
  27. Майборода Н. В. Специфіка каскадерського мистецтва в сучасній вітчизняній кіноіндустрії. - C. 146-150.
  28. Сорока М. В. Креативні вимірювання сценічного синтезу авангарду. - C. 151-154.
  29. Козлін В. Й., Грищенко В. І. Створення музики в Cakewalk SONAR Platinum (частина 3). - C. 155-166.
  30. Мустафаєв Ф. М. Історичні аспекти розвитку української вокально-педагогічної школи в ХХ - на початку XXI століття. - C. 167-173.
  31. Кравченко А. І. Етнокультурні витоки семіозису української камерно-інструментальної музики. - C. 173-180.
  32. Лю Кетін Стильові принципи китайського мистецтва ХХ століття і музика Тайваню. - C. 181-186.
  33. Підгорбунський М. А. Археографічний аналіз українських рукописних співочих збірок Тріодей XVI ст .. - C. 187-193.
  34. Степурко В. І. Наративні концепти творчості композитора Михаїла Шуха. - C. 193-198.
  35. Татарнікова А. А. Славословний аспект поетики реквієму "Lux aeterna" М. Шуха в руслі духовних традицій української культури. - C. 198-204.
  36. Шевченко Л. М. Особливості клавірного наповнення музики мюзиклу "Привид опери" Л.Уеббера. - C. 204-210.
  37. Кдирова І. О. Етнічний ренесанс в умовах розвитку Української державності. - C. 211-215.
  38. Базіна Н.Ю. Нові аспекти музичної мови в творчості Сергія Прокоф'єва і їх виконавська рецепція (на прикладі сонати для скрипки і фортепіано ор. 80, №1). - C. 216-221.
  39. Бекіров У. Р. Джаз в творчості композиторів Криму. - C. 222-226.
  40. Глуханич О. М. Роль Ужгородського інституту культури і мистецтв у розвитку професійної музичної освіти Закарпаття. - C. 226-230.
  41. Остапчук Н. М. Неофольклористичні тенденції у творчості баяністів-акордеоністів XX ст.. - C. 231-234.
  42. Чень Юньцзя Увертюра "Рух вітру" Го Веньцзін як зразок інноваційного підходу до китайської програмної увертюри. - C. 235-240.
  43. Чабаненко Н. А. Інтонаційність музики як категорія виконавського мистецтва. - C. 240-244.
2019
Вип. 36
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського