Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72618/2012/20<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка
: зб. наук. пр..- Глухів. Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Кудикіна Н. В. До проблеми збагачення методів наукового дослідження в галузі професійно-технічної освіти – конференційний метод. - C. 5-8.
  4. Шабага С. Б. Діяльність як чинник формування особистості. - C. 8-11.
  5. Гордійчук С. В. Реформування системи професійної освіти україни в контексті Болонського процесу. - C. 11-15.
  6. Копетчук В. А. Методичні засади педагогічної майстерності викладачів вищих медичних навчальних закладів. - C. 15-17.
  7. Пішун С. Г. Самоосвіта як компонент у системі особистісного розвитку студентів у вільний час. - C. 18-21.
  8. Лобода О. В. Теоретичні основи професійної компетентності майбутніх вихователів з правом навчання англійської мови дітей дошкільного віку: акмеологічний підхід. - C. 21-25.
  9. Білан В. А. Роль та функції вищої педагогічної освіти у формуванні естетичного ставлення студентів до праці. - C. 25-30.
  10. Курок В. П., Литвинова Н. В. Динаміка розвитку компетентністного підходу в навчанні майбутніх інженерів-педагогів. - C. 30-33.
  11. Антонюк Г. Д. Становлення української школи та європейський контекст (XVI-XVII ст.) Розвиток освіти у братських школах. - C. 33-38.
  12. Фурса О. О. Модель фахівця з дизайну у науково-практичній рецепції. - C. 39-44.
  13. Кірдан О. Л. Управління вищим навчальним закладом: теоретичний аналіз. - C. 44-49.
  14. Козубцов І. М. Національні особливості та перспективні принципи удосконалення систем підготовки і атестації вчених в контексті болонського процесу. - C. 50-54.
  15. Козубцов І. М., Мараховський Л.Ф. Наукова школа – основа сучасної міждисциплінарної аспірантури. - C. 54-62.
  16. Панасенко Е. А. Дидактичний експеримент у вітчизняних науково-педагогічних дослідженнях (1945–1991 рр.). - C. 62-67.
  17. Грищенко С. В., Маковська О. А. Мотивація професійного самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів як умова формування готовності до викладацької діяльності. - C. 67-72.
  18. Богданець-Білоскаленко Н. І. Наукові ідеї Я.Ф. Чепіги у становленні та розвитку педології в Україні. - C. 72-76.
  19. Клевака Л. П. Полтавський інститут шляхетних дівчат: підготовка гувернанток, учителів для гімназій та початкових шкіл з 1818 по 1917 рр.. - C. 76-80.
  20. Мінько Н. П. Роль технічної підготовки у становленні особистості. - C. 81-84.
  21. Майструк О. М. Проблема виховання почуття патріотизму у творчій спадщині Василя Каразіна. - C. 84-87.
  22. Бочкарьова Н. С. Реалізація педагогічних ідей К. Роджерса в теорії та практиці освітньої діяльності україни. - C. 88-91.
  23. Антонова К. В. Особливості соціалізації іноземних студентів у вищих медичних закладах України. - C. 91-95.
  24. Мазуренок М. В. Особливості управління шкільною освітою в Україні (1917-1922 рр.): історико-педагогічний аспект. - C. 95-101.
  25. Дука Т. М. Зміст історико-краєзнавчої діяльності піонерської організації України у 60-ті роки ХХ ст.. - C. 101-105.
  26. Біла Л. І. Підготовка земських вчителів у Полтавській губернії (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 105-108.
  27. Коломієць Л. І. Історіографічні аспекти професійної підготовки вчителя початкових класів до забезпечення наступності навчання. - C. 109-114.
  28. Нич О. Б. Проблеми ціннісних орієнтацій у сімейному вихованні української еміграції в США у спадщині Володимира Мацьківа. - C. 114-117.
  29. Легін В. Б. Формування рефлексивних умінь навчальної діяльності молодших школярів у процесі проектної діяльності. - C. 117-121.
  30. Бондаренко С. В. Історичні аспекти розвитку вищої освіти в україні у другій половині ХХ століття. - C. 122-126.
  31. Люріна Т. І. Становлення професіоналізму майбутніх учителів: аспект підготовки до застосування індивідуалізації та диференціації в навчанні учнів. - C. 126-130.
  32. Муранова Н. П. Розвиток професійного інтересу старшокласників у системі доуніверситетської підготовки. - C. 130-134.
  33. Волинець К. І. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя у процесі педагогічної практики в школі. - C. 134-139.
  34. Д’ячков П. Р. Використання сучасних освітніх технологій з метою формування відповідального ставлення до майбутньої професійної діяльності. - C. 139-143.
  35. Атаманчук Ю. М. Модернізація навчально-виховного процесу на основі використання єдиного інформаційного освітнього середовища. - C. 143-147.
  36. Круковська І. М. особливості професійної підготовки фахівців у медичній галузі. - C. 147-151.
  37. Семчук С. І. Новітні засоби навчання та їх вплив на формування комп’ютерної компетентності вихователя. - C. 151-154.
  38. Туряниця З. В. Ефективність використання сценарного підходу в процесі формування готовності до професійного самовдосконалення. - C. 155-157.
  39. Ворник М. М. Професійна готовність учителя початкових класів до соціально-педагогічної роботи з асоціальними сім’ями. - C. 158-163.
  40. Горчинська К. В. Критерії оцінювання рівня розвитку художньо-творчих здібностей майбутніх учителів технологій. - C. 163-167.
  41. Койдан В. М. Методичні аспекти фахової підготовки викладача іноземних мов у вищому навчальному закладі. - C. 168-172.
  42. Новик І. М. Проблема підготовки майбутніх вихователів до проектування предметно-ігрових середовищ у ДНЗ. - C. 172-177.
  43. Плахотнюк Н. П. Теоретичні підходи у підготовці майбутніх учителів до інноваційної діяльності. - C. 177-181.
  44. Потапенко Т.О. Особливості організації системи вищої освіти Великої Британії (др. пол. ХХ ст.). - C. 182-185.
  45. Федорець М. А. Використання методу проектів як засобу підвищення ефективності підготовки майбутнього вчителя початкової школи у вищих педагогічних навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації. - C. 185-188.
  46. Набільська О. В. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до екологічного виховання учнів: теоретичний аспект. - C. 189-192.
  47. Полтавська Н. Є. Розвиток комунікативної компетентності майбутніх вчителів початкових класів у процесі використання технологій кооперативного навчання . - C. 192-196.
  48. Кардашова Н. В. Метод проектів як пріоритетний напрям розвитку освітніх інновацій у викладанні іноземних мов у ВНЗ. - C. 196-200.
  49. Матвійчук Л. А. Дослідження впливу засобів інформаційних технологій при підготовці фахівців інженерів-програмістів. - C. 200-204.
  50. Цибулько Г. Я., Бутиріна М. В. Значення гурткової роботи у вихованні старшокласників. - C. 204-207.
  51. Паршук С. М. З досвіду організації та керівництва педагогічною практикою студентів вищих навчальних закладів. - C. 207-211.
  52. Цибулько Л. Г. Психолого-педагогічний портрет вихованців – сиріт молодшого шкільного віку. - C. 211-214.
  53. Ващенко О. М. Впровадження здоров’язберігальних технологій у навчально-виховний процес початкової школи. - C. 214-218.
  54. Мельник Н. І. Фахова підготовка кадрів дошкільної освіти у США. - C. 218-222.
  55. Зайцева О. Г. Виховання духовності й моральності у дітей дошкільного віку – вимога часу. - C. 222-225.
  56. Шовкопляс О. М. Методика підготовки майбутніх вихователів до роботи з дітьми, які мають функціональні порушення опорно-рухового апарату. - C. 225-228.
  57. Мірошніченко Т. В. Актуальні проблеми використання засобів естетотерапії у навчально-виховному процесі початкової школи. - C. 228-232.
  58. Пліско Є. Ю. Особливості організації соціально-педагогічної роботи з дітьми-сиротами в умовах реабілітаційного центру. - C. 232-236.
  59. Ставцева В. Ф. Структуризація університетської освіти Нової Зеландії в першій половині ХХ століття. - C. 236-240.
  60. Левченко Ю. М. Ідеал вищої освіти у Стародавньому Римі: досвід вивчення гуманітарних дисциплін у школі М. Ф. Квінтіліана. - C. 240-245.
  61. Хоруженко Т. А. Організація моніторингових досліджень якості підготовки майбутніх учителів у вищих навчальних закладах. - C. 246-248.
  62. Петрикей О. О. Формування професійного саморозвитку майбутніх соціальних педагогів в процесі педагогічної практики. - C. 249-252.
  63. Ігнатенко Г. В., Ігнатенко О. В. Наступність як умова реалізації проектно-технологічного підходу в освітній галузі "Технології". - C. 252-257.
  64. Васенок Т. М. Особливості формування проектних знань і вмінь у майбутніх педагогів птнз швейного профілю. - C. 257-262.
  65. Мілютіна О. К. Реліпєзнавчі навчальні курси як засіб полікультурної освіти школярів у Великій Британії. - C. 262-266.
  66. Погребняк С. В. Методичні аспекти формування готовності майбутніх інженерів-педагогів до правовиховної роботи. - C. 266-270.
  67. Лата О. Ю. Діяльність військово-патріотичних клубів як засіб громадянського та військово-паріотичного виховання. - C. 270-273.
  68. Дем’яненко О. О. Проблема громадянської освіти і виховання особистості: історико-філософський аспект. - C. 273-276.
  69. Кисельов Д. Л. "Закон видения" К.С. Станиславского и современная художественная декламация. - C. 276-278.
  70. Мартинюк В. А. Дидактичні умови ефективної роботи віртуальної команди в процесі виконання студентського навчального проекту. - C. 279-283.
  71. Решетняк В. Ф. Проблеми і перспективи сільської школи. - C. 283-286.
  72. Загородня Л. П. Педагогічні умови створення позитивного професійного іміджу вихователя дошкільного навчального закладу. - C. 286-290.
  73. Одінцова Я. В. Виховання толерантності у школярів і студентів ВНЗ. - C. 290-296.
  74. Біліченко П. Г. Діяльність меценатів Терещенків щодо забезпечення доступності освіти для соціально-незахищених категорій учнівської молоді (кінець ХІХ– початок ХХ століття). - C. 296-301.
  75. Іващенко М. В., Осадчий С. В. Особливості підготовки студентів педагогічних ВНЗ до створення та використання електронних засобів навчання. - C. 301-304.
  76. Ревінкель О. О. Компетентнісний підхід при тематичному плануванні та відборі змісту релігійного навчання в загальноосвітніх закладах Східної Німеччини. - C. 304-310.
  77. Шара С. О. Технологія професійної адаптації педагогів у "Школі молодого викладача". - C. 310-315.
  78. Копил О. А. Комплекс підготовчих доперекладацьких вправ для формування самоосвітньої компетентності студентів немовних спеціальностей. - C. 315-318.
  79. Ратушинська А. С. Навчально-пізнавальна діяльність у самоосвіті вчителя початкової школи. - C. 318-322.
  80. Бояринцев О. А. Громадські молодіжні організації як чинник патріотичного виховання молоді. - C. 322-327.
  81. Відомості про авторів. - C. 327-330.
2012
Вип. 20
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського