Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72618/2013/22<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка
: зб. наук. пр..- Глухів. Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Курок О. І., Куртась С. А. Педагогічні умови формування оцінювальної компетентності майбутнього викладача вищої школи. - C. 5-9.
  4. Пшенична Л. В. Вища освіта в Україні: стан, причини стагнації, перспективи розвитку. - C. 10-18.
  5. Бірюк Л. Я. Дидактичні засади формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкових класів. - C. 19-23.
  6. Корчова О. М. Риторична компетентність як складник професійної підготовки соціальних педагогів. - C. 23-28.
  7. Самілик В. І., Рудишин С. Д. Філогенія рослин і тварин як інтегративна складова фахової підготовки майбутніх учителів біології та екології. - C. 29-36.
  8. Фурса О. О. Професійна підготовка дизайнерів у контексті неперервної освіти. - C. 36-41.
  9. Михайлюк І. Р. Залучення студентів до розробки тестів - ефективний метод розвитку пізнавальної активності. - C. 42-47.
  10. Гречаник Н. І. Диригентсько-хорова підготовка як особливий вид творчої самореалізації майбутнього вчителя музики. - C. 47-54.
  11. Мінтій І. С. Методи навчання для формування у майбутніх учителів інформатики компетентностей з програмування. - C. 54-59.
  12. Дубініна О. М. Дефініція "математична культура" з точки зору різних підходів до її формування під час професійної підготовки майбутніх фахівців за напрямом "Програмна інженерія". - C. 59-67.
  13. Заїка О. В. Особливості проведення лекційних занять з курсу проективної геометрії. - C. 67-71.
  14. Васіна Т. Л. Підготовка соціального педагога до роботи в сільській школі під час проходження педагогічної практики. - C. 72-76.
  15. Туркіна Л. В. Особливості змісту навчання аудіювання іноземної мови як другої спеціальності. - C. 77-84.
  16. Бурчак С. О., Чорноплат І. О. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі викладання технічних дисциплін. - C. 85-91.
  17. Апьонкін Ю. В. До питання підготовки інженерів-педагогів за напрямом 6. 010104 "Професійна освіта. Технологія виробництва та переробки продуктів сільського господарства". - C. 91-96.
  18. Перунок О. М. Використання інформаційно-комунікаційних технологій та електронних засобів при підготовці інженерів-педагогів будівельного профілю. - C. 96-101.
  19. Вовк Б. І. Професійно значущі якості майбутніх інженерів-педагогів. - C. 101-105.
  20. Шелудько І. В. Роль мультимедійних засобів у формуванні базових знань з дисципліни "Матеріалознавство швейного виробництва". - C. 105-110.
  21. Прийма С. М. Синергійно-інформаційний підхід як постнекласична методологія відкритої освіти дорослих. - C. 110-117.
  22. Єжова О. О. Студентський науковий гурток як форма науково-дослідної діяльності майбутніх фахівців фізичної культури. - C. 118-122.
  23. Сєрих Л. В. Наступність художньо-естетичного розвитку молодших школярів та підлітків. - C. 122-127.
  24. Відомості про авторів. - C. 132-133.
2013
Вип. 22
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського