Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72618/2016/31<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка
: зб. наук. пр..- Глухів. Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Совгіра С. В. Передумови та формування екологічної культури особистості в контексті збалансованого розвитку. - C. 7-14.
  4. Рябко А. В., Самілик В. І. Математичне моделювання екосистем у процесі підготовки майбутніх вчителів біології до природоохоронної діяльності. - C. 15-22.
  5. Ярошенко О. Г. Чинники модернізації навчального процесу з предметів освітньої галузі "Природознавство". - C. 23-27.
  6. Макаревич І. М. Теоретичний огляд методологічних підходів до формування інформаційної компетентності майбутніх учителів географії. - C. 27-34.
  7. Миронюк Т. М. Сутність поняття "здоров’я" в аспекті формування здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя. - C. 34-41.
  8. Баюрко Н. В. Педагогічні умови формування екологічної компетентності майбутнього вчителя біології. - C. 41-49.
  9. Кузько М. С. Формування професійних компетентностей у майбутніх геологів під час вивчення навчальної дисципліни "Геологорозвідувальна справа". - C. 50-57.
  10. Кравчук Н. П. Формування здоров'язбережувальної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів (критеріальний апарат). - C. 57-65.
  11. Бегека Д. А. Принципи професійної підготовки майбутніх магістрів іноземної філології до формування фахової комунікативної компетентності студентів – іноземних філологів педагогічного університету. - C. 65-71.
  12. Перунок О. М., Ігнатенко С. В. Умови формування фахової компетентності інженерів-педагогів будівельного профілю. - C. 71-76.
  13. Осадча М. В. Модель формування екологічної компетентності майбутніх майстрів виробничого навчання будівельного профілю. - C. 77-83.
  14. Волосюк Т. В. Модель формування професійного іміджу майбутніх майстрів виробничого навчання будівельного профілю у процесі фахової підготовки. - C. 84-91.
  15. Наливайко О. Б. Моделювання предметного та соціального контексту майбутньої професійної діяльності студентів у межах гуманітарного освітнього середовища медичного університету. - C. 91-97.
  16. Яворська Т. М. Електронні ресурси бібліотеки ВНЗ в контексті професійної підготовки майбутніх економістів. - C. 97-103.
  17. Бріжата І. А. Сучасні тенденції підготовки фахівців фізичної культури і спорту до інноваційної діяльності. - C. 104-113.
  18. Берест О. О. Сучасний стан проблеми підготовки фітнес-тренерів. - C. 113-122.
  19. Губіна О. Ю. Удосконалення якості відкритої освіти завдяки модернізації її змісту. - C. 122-129.
  20. Вихор В. Г. Мультимедійне середовище професійної педагогічної діяльності викладачів української мови і літератури. - C. 129-137.
  21. Криволап О. Ю. Методологічні підходи до підготовки вчителів початкової школи у післядипломній освіті. - C. 137-143.
  22. Довженко І. В. Новаторський статус викладача іноземної мови в системі нормативно-розвивального навчання. - C. 144-151.
  23. Бойченко М. А. Розвиток обдарованих учнів засобами stem-освіти у США. - C. 151-159.
  24. Чернякова Ж. Ю. Теоретичні засади управління самостійною роботою студентів-бакалаврів ВНЗ. - C. 159-166.
  25. Заїка О. Я. Критерії та показники розвиненості художньо-творчих здібностей майбутніх педагогів засобами концертно-виконавської діяльності. - C. 167-174.
  26. Гордєєва К. С. Самотність серед молоді як одна з найактуальніших соціально-психологічних проблем. - C. 174-182.
  27. Борох Ю. В. Інституціоналізація соціальної роботи як інноваційного соціального інституту. - C. 182-193.
  28. Зємба Б. А. Організація профорієнтаційної роботи з безробітною молоддю в сучасних умовах. - C. 193-199.
  29. Лук’янова К. А. Стратегії реалізації батьківства сучасної молоді. - C. 199-206.
  30. Решетняк В. Ф. Розвиток інтелектуального потенціалу як умова успішної соціалізації особистості. - C. 206-212.
  31. Грицай С. М. Характеристика структурних компонентів політичної культури вчителя. - C. 212-218.
  32. Демченко І. В. Використання веб 2.0 технологій у підготовці майбутніх учителів: досвід Канади. - C. 218-225.
  33. Герасименко Л. В. Розвиток прогресивних ідей П. Каптерєва у психолого-педагогічній науці ХХ – ХХІ століть. - C. 225-233.
  34. Стефіна Н. В. Теоретичні аспекти дослідження творчої спадщини Д. С. Бортнянського. - C. 234-238.
  35. Рудишин С. Д. Екологізація змісту освіти в початковій школі на засадах сталого розвитку. - C. 238-242.
  36. Гавриленко К. М. Професійна аграрна підготовка у середніх навчальних закладах України кінця ХІХ – початку ХХ ст.. - C. 243-253.
  37. Відомості про авторів. - C. 258-259.
2016
Вип. 31
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського