Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72618/2016/32<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка
: зб. наук. пр..- Глухів. Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Кравченко О. І. Особливості стратегічного розвитку університетів України. - C. 7-17.
  4. Мельник Н. І. Наукові підходи до професійної підготовки дошкільних педагогів у країнах західної Європи. - C. 17-27.
  5. Бородієнко О. В. Розвиток професійної компетентності керівників структурних підрозділів на вітчизняних підприємствах сфери зв’язку. - C. 27-35.
  6. Луценко Гр. В. Психолого-педагогічні основи реалізації системи професійної підготовки фахівця-фізика. - C. 36-42.
  7. Абакумова В. І., Гриценко А. П. Формування у старшокласників умінь використовувати інформаційні ресурси у процесі застосування навчальних хрестоматій з історії. - C. 42-48.
  8. Шрамко О. О. Обрядовi мотиви Сiвeрщини. - C. 48-60.
  9. Д’яченко І. М. Духовно-моральна компетентність: до проблеми визначення філоменологічного змісту та ролі історії і філософії як методів її формування. - C. 61-69.
  10. Лавриченко Н. М. Теоретична модель розвитку обдарованості й таланту за авторством Ф. Ганє. - C. 69-76.
  11. Огородник Н. Є. Методологічні основи подолання мовного бар’єра на судні. - C. 76-83.
  12. Будянський Д. В. Питання розвитку риторичної культури викладача вищої школи в наукових дослідженнях вітчизняних і зарубіжних учених. - C. 84-91.
  13. Сільвейстр А. М. Особливості проведення педагогічного експерименту під час навчання фізики майбутніх учителів хімії та біології. - C. 92-99.
  14. Долинний Ю. О. Готовність майбутніх фахівців з фізичного виховання i спорту до реабілітаційної роботи з дітьми з обмеженими фізичними можливостями. - C. 100-109.
  15. Антонець А. В. Психолого-педагогічні передумови формування професійних умінь майбутніх агроінженерів. - C. 109-113.
  16. Бондар Т. І. Доказова реформа в США: шлях до інклюзивної освіти. - C. 114-120.
  17. Терлецька Л. М. Іноземна мова як навчальний предмет у педагогічних училищах України (друга половина ХХ століття). - C. 120-127.
  18. Заїка О. Я. Формування потреби в концертно-виконавській діяльності як умова розвитку художньо-творчих здібностей майбутніх педагогів. - C. 128-134.
  19. Чедрик Т. В. Формування в студентів виконавських навичок у класі основного музичного інструмента (фортепіано). - C. 134-142.
  20. Аріщенко А. С. Становлення й розвиток інклюзивного навчання студентів в університетах США. - C. 142-150.
  21. Драновська С. В. Зміст навчання історії у школі як предмет науково-методичного дослідження другої половини ХХ ст.. - C. 150-157.
  22. Галушко С. М., Галушко Л. Б. Методика використання творчих завдань на уроках хімії. - C. 158-165.
  23. Бабенко М. О. Навчальна складова підготовки фахівців середньої ланки в технічних навчальних закладах Катеринославщини в кінці ХІХ – на початку ХХ ст.. - C. 165-176.
  24. Сєрих Л. В. Методика взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків. - C. 177-184.
  25. Похілько О. В. Просвітницько-педагогічна діяльність Ю.Ступака. - C. 184-191.
  26. Симоненко Н. О. Дослідження проблеми організації самостійної роботи студентів у вітчизняній науковій літературі. - C. 191-199.
  27. Тимчик М. П. Політико-історичний та ідеологічний контекст формування світогляду Олександра Духновича. - C. 199-205.
  28. Васенок Т. М. Формування проектної культури майбутніх викладачів спеціальних дисциплін птнз швейного профілю під час професійно-практичної підготовки. - C. 206-212.
  29. Плугіна А. П. Розроблення наукового апарату дослідження "Формування соціокультурної компетентності молодших школярів засобами казки". - C. 213-220.
  30. Чапюк Ю. С. Критеріальний підхід до розвитку креативного мислення молодших школярів: ціле-мотиваційний критерій. - C. 220-227.
  31. Відомості про авторів. - C. 232-233.
2016
Вип. 32
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського