Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72618/2018/2(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка
: зб. наук. пр..- Глухів. Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Пащенко Т. М. Готовність педагогічних працівників до стандартизації підготовки молодших спеціалістів. - C. 10-16.
  4. Шевченко Л. М. Структура й зміст поняття "хмарні технології" в контексті вищої освіти. - C. 16-23.
  5. Плющ В. М., Равлів Ю. А. Становлення дистанційного навчання в Україні. - C. 24-30.
  6. Зінченко В. П. Сутність та функції профорієнтаційної компетентності педагога. - C. 31-40.
  7. Огуй С. В. Сутність та структура методичної компетентності майбутніх викладачів закладів вищої освіти. - C. 40-47.
  8. Зенченко Т. Ф. Освітній менеджер в умовах реформування педагогічної освіти. - C. 47-55.
  9. Галущак І. Є. Освітнє середовище вищої школи як фактор формування правової компетентності майбутнього економіста. - C. 55-60.
  10. Лілік О. О. Принципи формування готовності майбутніх учителів літератури до роботи з теоретико-літературними поняттями. - C. 61-70.
  11. Попова А. Ю., Василюк Т. Г. Використання інноваційних технологій фізичного виховання у педагогічній діяльності майбутніх учителів. - C. 70-75.
  12. Бондаренко Л. Г. Підготовка студентів-філологів до використання інфографіки на уроках української літератури. - C. 76-82.
  13. Скоробагата О. М., Кадикова Н. В. Міжкультурна взаємодія як спосіб пізнання мовної картини світу майбутнім учителем англійської мови. - C. 83-89.
  14. Петренко Л. М. Теоретико-методологічні підходи до забезпечення дистанційного навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти. - C. 90-96.
  15. Горбан Є. І. Методологічні підходи до розвитку професійної компетентності методистів закладів професійної освіти. - C. 96-103.
  16. Варава І. П. Аналіз дефініції "готовність" у контексті професійної підготовки майбутніх техніків-програмістів. - C. 104-111.
  17. Загіка О. О. Теоретичне обґрунтування моделі формування кар’єрної компетентності майбутніх кваліфікованих фахівців у закладах професійної (професійно-технічної) освіти. - C. 111-117.
  18. Кулалаєва Н. В. Формування енергоефективної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників будівельного профілю через проектне навчання. - C. 118-124.
  19. Охременко С. В. Збалансована система умов освітнього середовища ПТНЗ на основі онлайн технологій. - C. 124-131.
  20. Недашківський Р. М. Зміст та структура професійної компетентності майбутніх трактористів-машиністів. - C. 132-139.
  21. Росновський М. Г. Використання народознавчого матеріалу в процесі підготовки викладачів професійного навчання. - C. 139-144.
  22. Тимків Н. М. Особливості організації професійно орієнтованої самостійної діяльності майбутніх інженерів нафтогазової галузі. - C. 145-151.
  23. Шевченко В. В. Поняттєво-термінологічний аспект формування професійно-психологічної компетентності майбутнього офіцера НГУ. - C. 152-157.
  24. Повстин О. В. Удосконалення змісту підготовки майбутніх фахівців у галузі безпеки людини до управлінської діяльності. - C. 157-166.
  25. Солобай Ю. В. Роль соціального партнерства шкіл у формуванні екологічно орієнтованого освітнього середовища. - C. 166-173.
  26. Павлущенко Н. М., Харькова Є. Д. Формування професійної компетентності майбутнього вихователя через педагогічну практику в закладі дошкільної освіти. - C. 173-180.
  27. Курок О. І., Барсуковська Г. П. Використання методу проектів у підготовці майбутніх вихователів до освоєння старшими дошкільниками елементів спортивних вправ у зимовий період. - C. 181-187.
  28. Гаврило О. І. Виховання естетичного ставлення до природи як складова екологічної культури дошкільників. - C. 188-195.
  29. Непомняща Г. І. Підготовка майбутнього вчителя до опрацювання задач під час вивчення освітньої галузі "Математика" у початковій школі. - C. 196-202.
  30. Собко В. О. Компетентнісний підхід у системі вивчення частин мови у початковій школі. - C. 203-211.
  31. Горшкова Л. М., Коваль Л. В. Інноваційні технології у педагогічному дизайні польового практикуму з ботаніки для майбутніх учителів біології. - C. 212-221.
  32. Мельник В. В. Геоінформаційні системи в професійній підготовці геологів: досвід, стан і перспективи. - C. 221-230.
  33. Рудишин С. Д., Мельник О. С., Коренева І. М. Екологізація освіти на засадах сталого розвитку в Глухівському національному педагогічному університеті імені Олександра Довженка. - C. 230-236.
  34. Кушнірук С. А. Становлення та розвиток поняттєво-термінологічної системи вітчизняної дидактики у XVII – на поч. XХ ст.. - C. 237-246.
  35. Богомолова М. Ю. Практично-педагогічна діяльність О. Попова – ідеолога концепції соціального виховання 20-х – 30-х рр. Хх ст. в Україні. - C. 246-252.
  36. Білоусова Н. А. Організація професійного навчання медичних представників у зарубіжних фармацевтичних компаніях та їх представництвах в Україні. - C. 253-260.
  37. Гривкова О. Я. Гендерно-орієнтована спрямованість професійної підготовки вчителів в університетах Німеччини (на прикладі Гете університету). - C. 260-266.
2018
Вип. 2(2) (37)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського