Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72618/2018/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка : зб. наук. пр..- Глухів. Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Скиба Ю. А. Досвід розроблення професійних стандартів і профілів науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти в країнах близького зарубіжжя. - C. 12-18.
- Зенченко Т. Ф., Литвинов А. С. Підготовка майбутніх фахівців освітнього менеджменту на засадах компетентнісного підходу. - C. 18-25.
- Лавриченко Н. М., Шарамко Н. А. Дистанційне навчання іноземних мов в Україні: проблеми і перспективи розвитку. - C. 26-32.
- Земка О. І. Система літературознавчої підготовки студентів-філологів у контексті науково-дослідницької діяльності. - C. 32-38.
- Пінчук І. О. Інноваційні технології навчання іноземних мов у процесі підготовки майбутніх учителів початкової школи. - C. 39-46.
- Антонець А. В. Особливості формування професійних умінь агроінженерів у процесі вивчення математичних дисциплін. - C. 46-52.
- Ткач М. М. Формування творчих умінь майбутніх фахівців лісового і садово-паркового господарства під час лабораторних занять. - C. 52-58.
- Гриценко А. П. Психологічні аспекти формування інформаційно-комунікаційної компетентності в майбутніх учителів історії. - C. 58-65.
- Тітаренко С. А. Психолого-педагогічні умови розвитку емпатії в майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 65-72.
- Лагодинський О. С. Військова лінгводидактика як наука. - C. 73-80.
- Кузнецова Г. П. До проблеми навчання акцентології в сучасних закладах освіти. - C. 80-91.
- Soroka N., Zaitseva M. Psychological and pedagogical recommendations for students concerning professionally oriented presentations in English. - C. 91-96.
- Пономаренко Т. О. Формування готовності майбутніх фахівців дошкільної освіти до полікультурного виховання дошкільників. - C. 96-103.
- Пихтіна Н. П. Вплив стихійної соціалізації дітей дошкільного віку в умовах неблагополучної сім’ї на виникнення негативних проявів у їхній поведінці. - C. 104-112.
- Ющенко К. О. Психолого-педагогічні детермінанти негативних проявів у поведінці дітей старшого дошкільного віку. - C. 112-119.
- Коломоєць Т. Г., Мішеніна А. В. Лепбук як засіб соціалізації дошкільників у системі освіти сталого розвитку. - C. 120-127.
- Горбунова К. М., Курепін В. М. Виховання культури безпеки життєдіяльності майбутніх фахівців у закладах вищої освіти. - C. 127-135.
- Грицак Н. Р. Літературознавчі передумови використання жанрового шляху аналізу з урахуванням національної специфіки художнього твору в професійній підготовці майбутніх учителів зарубіжної літератури. - C. 135-143.
- Яблоков С. В. Навчання англійської мови людей похилого віку. - C. 143-153.
- Шумський О. Л. Ціннісно-мотиваційний компонент структури готовності майбутніх учителів іноземних мов до лінгвосамоосвіти. - C. 154-160.
- Шерудило А. В. Модель формування готовності майбутніх учителів до використання інноваційних технологій у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку. - C. 160-170.
- Кононова М. М. Компетентнісний підхід як складова моделі професійного розвитку майбутніх дефектологів. - C. 170-176.
- Васьківська Г. О. Дидактична характеристика профілізації змісту освіти старшої школи. - C. 176-183.
- Климус Т. М. Особливості навчання дітей з розладами спектру аутизму та порушенням сенсорної системи. - C. 184-190.
- Зайцева О. М., Козлова В. Р. Організаційно-педагогічні умови ефективності управління науково-методичною роботою в закладах загальної середньої освіти. - C. 191-198.
- Грудинін Б. О. Структурно-функціональна модель розвитку дослідницької компетентності учнів ліцею в процесі навчання фізики. - C. 198-208.
- Мішедченко В. В, Пішун С. Г., Кловак Г. Т. Особливості музичного навчання й виховання учнів третього класу загальноосвітньої школи. - C. 209-216.
- Дяченко А. В. Інноваційні форми та методи організації дозвіллєвої активності студентської молоді. - C. 216-223.
- Єрко Г. І. Формування медіаграмотності майбутніх учителів початкової школи під час вивчення дисципліни "Соціологія". - C. 223-229.
- Мозуль І. В. Готовність як результат підготовки майбутніх учителів до формування у молодших школярів предметної природознавчої компетентності. - C. 230-237.
- Гоголь Н. В. Ознайомлення учнів основної школи з українським народним танцем у мистецькому контексті на уроках української літератури. - C. 238-248.
- Авраменко О. С. Експериментальна апробація ефективності моделі формування працеохоронної компетенності студентів галузі знань "Електроніка та телекомунікації" у процесі професійної підготовки. - C. 248-257.
- Клос Л. Є. Ґенеза професійної підготовки фахівців соціальної роботи сфери здоров'я у США. - C. 258-268.
- Demchenko D., Maleyeva T. Formation of professional foreign language competence of the future lawyer. - C. 268-274.
- Пархоменко І. В. Розвиток закладів позашкільної освіти туристсько-краєзнавчого напряму сумської області (50-80-ті роки ХХ століття). - C. 274-280.
- Козлова О. Г., Штань О. О. Порівняльна характеристика виховних систем А. Макаренка та М. Довгополюка (1920-1930 рр.). - C. 281-288.
| 2018 | | Вип. 3 (38)
|
|
|
|