Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72618/2018/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка
: зб. наук. пр..- Глухів. Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Скиба Ю. А. Досвід розроблення професійних стандартів і профілів науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти в країнах близького зарубіжжя. - C. 12-18.
  4. Зенченко Т. Ф., Литвинов А. С. Підготовка майбутніх фахівців освітнього менеджменту на засадах компетентнісного підходу. - C. 18-25.
  5. Лавриченко Н. М., Шарамко Н. А. Дистанційне навчання іноземних мов в Україні: проблеми і перспективи розвитку. - C. 26-32.
  6. Земка О. І. Система літературознавчої підготовки студентів-філологів у контексті науково-дослідницької діяльності. - C. 32-38.
  7. Пінчук І. О. Інноваційні технології навчання іноземних мов у процесі підготовки майбутніх учителів початкової школи. - C. 39-46.
  8. Антонець А. В. Особливості формування професійних умінь агроінженерів у процесі вивчення математичних дисциплін. - C. 46-52.
  9. Ткач М. М. Формування творчих умінь майбутніх фахівців лісового і садово-паркового господарства під час лабораторних занять. - C. 52-58.
  10. Гриценко А. П. Психологічні аспекти формування інформаційно-комунікаційної компетентності в майбутніх учителів історії. - C. 58-65.
  11. Тітаренко С. А. Психолого-педагогічні умови розвитку емпатії в майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 65-72.
  12. Лагодинський О. С. Військова лінгводидактика як наука. - C. 73-80.
  13. Кузнецова Г. П. До проблеми навчання акцентології в сучасних закладах освіти. - C. 80-91.
  14. Soroka N., Zaitseva M. Psychological and pedagogical recommendations for students concerning professionally oriented presentations in English. - C. 91-96.
  15. Пономаренко Т. О. Формування готовності майбутніх фахівців дошкільної освіти до полікультурного виховання дошкільників. - C. 96-103.
  16. Пихтіна Н. П. Вплив стихійної соціалізації дітей дошкільного віку в умовах неблагополучної сім’ї на виникнення негативних проявів у їхній поведінці. - C. 104-112.
  17. Ющенко К. О. Психолого-педагогічні детермінанти негативних проявів у поведінці дітей старшого дошкільного віку. - C. 112-119.
  18. Коломоєць Т. Г., Мішеніна А. В. Лепбук як засіб соціалізації дошкільників у системі освіти сталого розвитку. - C. 120-127.
  19. Горбунова К. М., Курепін В. М. Виховання культури безпеки життєдіяльності майбутніх фахівців у закладах вищої освіти. - C. 127-135.
  20. Грицак Н. Р. Літературознавчі передумови використання жанрового шляху аналізу з урахуванням національної специфіки художнього твору в професійній підготовці майбутніх учителів зарубіжної літератури. - C. 135-143.
  21. Яблоков С. В. Навчання англійської мови людей похилого віку. - C. 143-153.
  22. Шумський О. Л. Ціннісно-мотиваційний компонент структури готовності майбутніх учителів іноземних мов до лінгвосамоосвіти. - C. 154-160.
  23. Шерудило А. В. Модель формування готовності майбутніх учителів до використання інноваційних технологій у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку. - C. 160-170.
  24. Кононова М. М. Компетентнісний підхід як складова моделі професійного розвитку майбутніх дефектологів. - C. 170-176.
  25. Васьківська Г. О. Дидактична характеристика профілізації змісту освіти старшої школи. - C. 176-183.
  26. Климус Т. М. Особливості навчання дітей з розладами спектру аутизму та порушенням сенсорної системи. - C. 184-190.
  27. Зайцева О. М., Козлова В. Р. Організаційно-педагогічні умови ефективності управління науково-методичною роботою в закладах загальної середньої освіти. - C. 191-198.
  28. Грудинін Б. О. Структурно-функціональна модель розвитку дослідницької компетентності учнів ліцею в процесі навчання фізики. - C. 198-208.
  29. Мішедченко В. В, Пішун С. Г., Кловак Г. Т. Особливості музичного навчання й виховання учнів третього класу загальноосвітньої школи. - C. 209-216.
  30. Дяченко А. В. Інноваційні форми та методи організації дозвіллєвої активності студентської молоді. - C. 216-223.
  31. Єрко Г. І. Формування медіаграмотності майбутніх учителів початкової школи під час вивчення дисципліни "Соціологія". - C. 223-229.
  32. Мозуль І. В. Готовність як результат підготовки майбутніх учителів до формування у молодших школярів предметної природознавчої компетентності. - C. 230-237.
  33. Гоголь Н. В. Ознайомлення учнів основної школи з українським народним танцем у мистецькому контексті на уроках української літератури. - C. 238-248.
  34. Авраменко О. С. Експериментальна апробація ефективності моделі формування працеохоронної компетенності студентів галузі знань "Електроніка та телекомунікації" у процесі професійної підготовки. - C. 248-257.
  35. Клос Л. Є. Ґенеза професійної підготовки фахівців соціальної роботи сфери здоров'я у США. - C. 258-268.
  36. Demchenko D., Maleyeva T. Formation of professional foreign language competence of the future lawyer. - C. 268-274.
  37. Пархоменко І. В. Розвиток закладів позашкільної освіти туристсько-краєзнавчого напряму сумської області (50-80-ті роки ХХ століття). - C. 274-280.
  38. Козлова О. Г., Штань О. О. Порівняльна характеристика виховних систем А. Макаренка та М. Довгополюка (1920-1930 рр.). - C. 281-288.
2018
Вип. 3 (38)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського