Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72618/2021/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка : зб. наук. пр..- Глухів. Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Кононко О. Л. Особиста позиція: суть, типологія, розвиток у майбутніх фахівців дошкільної освіти. - C. 14-25.
- Вергун А. Р., Ягело С. П., Олексюк О. Б. Протидія академічному плагіату як складова стратегії академічної доброчесності у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького. - C. 25-33.
- Согоконь О. А., Донець О. В., Шостка Є. Ю. Неперервна інтеграція при застосуванні здоров'язбережувальних технологій в умовах дистанційного навчання. - C. 34-40.
- Барджадзе Р. В. Теоретико-методологічні засади феномену самоосвітньої діяльності у психолого-педагогічних дослідженнях. - C. 41-47.
- Кузнецова Г. П., Панасенко А. В. Фонологічні аспекти української та англійської мов у системі білінгвального навчання. - C. 48-58.
- Марчук О. О. Виховний контент щедрівок та колядок ХІХ століття в контексті етнопедагогіки. - C. 59-64.
- Цимбал-Слатвінська С. В., Бабій І. В. Застосування інформаційно-компетентнісного критерію для визначення ефективності підготовки майбутніх логопедів до професійної діяльності. - C. 65-72.
- Зозуляк-Случик Р. В. Формування професійно важливих рис як основа компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери. - C. 73-80.
- Васильєва О. М. Авторський робочий зошит із психології як інноваційний дидактичний засіб формування професійних компетенцій бакалаврів-аграріїв. - C. 80-88.
- Курок Р. О. Стан Розробленості проблеми розвитку правової компетентності педагогічних працівників економічних коледжів. - C. 89-97.
- Новікова О. О., Валькова Г. В. Формування емоційного та соціального інтелекту в здобувачів освіти. - C. 98-105.
- Вознюк А. А. Громадянське виховання як фактор становлення особистості дитини дошкільного віку. - C. 105-113.
- Мимренко О. С. Практичні аспекти розвитку комунікативної компетентності педагогічних працівників закладів професійної освіти в міжкурсовий період підавищення кваліфікації. - C. 114-123.
- Курок В. П., Хоруженко Т. А. Ретроспектива організації педагогічної практики майбутніх учителів у Глухівському учительському інституті: методичний аспект. - C. 124-131.
- Вільчковська А. Е. Музичне виховання учнів польських шкіл у 70-80-х рр. ХХ століття. - C. 132-140.
- Гоголь Н. В. Культурологічні основи змісту шкільної літературної освіти у програмовому і навчально-методичному забезпеченні з української літератури періоду радянських ідеологем (1950-1990 рр.). - C. 140-151.
- Швардак М. В. Становлення та розвиток професійної підготовки майбутніх керівників ЗЗСО до застосування технологій педагогічного менеджменту. - C. 151-161.
- Кузьмінський А. І. Гуманітарно-екзистенційний дискурс розвитку вітчизняної префігуративної освіти. - C. 162-170.
- Мандрагеля В. А. Науково-методична компетентність педагога в умовах пандемії та діджиталізації: світовий досвід та українські реалії. - C. 170-178.
- Поясок Т. Б., Беспарточна О. І. Технологія формування прогностичної компетентності студентів у процесі фахової підготовки. - C. 179-188.
- Заплатинський В. М. Доцільність формування компетентностей, пов'язаних із безпекою за допомогою симуляційних технологій. - C. 189-197.
- Росновський М. Г., Чумаченко О. А. Підготовка робітничих кадрів для фермерських господарств України: педагогічний аспект. - C. 198-204.
- Єрмоленко А. Б. Сучасна модель розвитку лідерської компетентності педагогічних працівників професійної освіти в системі підвищення кваліфікації. - C. 205-213.
- Царьова Є. С. Професійний розвиток майстрів виробничого навчання закладів П(ПТ)О сфери послуг в умовах освітніх трансформацій. - C. 213-222.
- Уклеїна Л. А. Удосконалення професійної підготовки майбутніх адміністраторів сфери підприємництва. - C. 222-230.
- Гаврилов І. П. Формування дослідницької компетентності майбутніх майстрів виробничого навчання як потреба сьогодення. - C. 230-238.
- Заїка А. О. Особливості впровадення цифрових технологій в освітній процес закладів професійної (професійно-технічної) освіти в умовах дистанційного навчання. - C. 239-249.
- Сорока В. В. Педагогічна майстерність в умовах цифрової освіти. - C. 250-257.
- Мілютіна О. К. Рецензія на видання: Лавриченко Н. М. Пізнавати і розвивати обдарованість: монографія. - C. 258-259 .
| 2021 | | Вип. 1 (45)
|
|
|
|