Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72678/2019/6<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Духовність особистості: методологія, теорія і практика
: зб. наук. пр..- Київ
Duhovnìstʹ osobistostì: metodologìâ, teorìâ ì praktika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Андрющенко О. О. Педагогічні умови розвитку рефлексивних умінь учителів початкових класів у системі післядипломної освіти. - C. 6-15.
  4. Антоненко Т. Л. Технології становлення ціннісно-смислової сфери особистості студента. - C. 16-29.
  5. Барвіна Н. О. Використання художньо-естетичного потенціалу казок О. Уайльда в постановках театральної студентської студії. - C. 30-41.
  6. Біда О. А., Кучай Т. П., Чичук А. П. Підготовка майбутніх учителів до екологічної освіти учнів. - C. 42-53.
  7. Білецький О. А., Мінаєва О. В. Місце церковно-парафіяльних шкіл у системі народної освіти Катеринославської губерніЇ (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 54-62.
  8. Борзик О. Б., Шепель І. М. Педагогічні умови формування екологічної культури майбутніх учителів початкових класів в освітньому процесі педагогічних вишів. - C. 63-72.
  9. Гнатик К. Б. Сутність і зміст міждисциплінарної взаємодії як умови ефективного формування професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови. - C. 73-82.
  10. Гречаник Н. І. Формування культурологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи: професіографічний підхід. - C. 83-99.
  11. Демянчук М. Р. Компоненти, критерії, показники та рівні професійної компетентності майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи. - C. 100-111.
  12. Іванова В. В. Неперервний професійний розвиток педагогів у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії. - C. 112-120.
  13. Касич М. А. Процес виховання почуття доброти за допомогою літературних казок Оскара Вайлда. - C. 121-128.
  14. Кічук Н. В. Здатність майбутнього вчителя початкових класів до оцінювальної діяльності: ресурси контекстного навчання. - C. 129-138.
  15. Козьменко О. І. Досвід роботи центрів успіху студентів у США. - C. 139-147.
  16. Krsek O. Ye. Use of Assistive Technologies for Language Learners with Visual and Hearing Impairments in the USA. - C. 148-155.
  17. Марчук О. Форми, методи та прийоми навчання і виховання дітей і молоді в освітньо-культурних установах Волинської губернії та Волинського воєводства. - C. 156-166.
  18. Микитів О. М., Безкоровайна Л. В. Міжнародний досвід застосування інфографіки як засобу візуальної комунікації в ході підготовки фахівців із видавничої справи та редагування. - C. 167-178.
  19. Леврінц М. І. Законодавче забезпечення системи підготовки вчителів іноземних мов у США. - C. 179-189.
  20. Погорєлов М. Г. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності майбутнього викладача професійного навчання як психолого-педагогічна проблема. - C. 190-201.
  21. Потапчук Т. В. Формування естетичної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва. - C. 202-209.
  22. Роганов М. М. Організаційно-педагогічні умови формування технологічної культури майбутніх учителів інформатики та їх реалізація у процесі професійної підготовки. - C. 210-221.
  23. Руденко Л. А. Особливості системи підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників до професійної взаємодії. - C. 222-231.
  24. Рябокінь Р. М., Рябокінь М. В. Форми та методи роботи військово-патріотичного виховання в НСОУ Пласт. - C. 232-243.
  25. Синишина В. М. Закономірності фахової підготовки майбутніх практичних психологів у закладах вищої освіти. - C. 244-253.
  26. Tomashevska M. O. The Organization and the Analysis of the Research Results of Preparation of Future Lecturers of Pedagogical Disciplines to Professional Interaction by Means of Interactive Learning Technologies. - C. 254-262.
  27. Тушко К. Ю. Застосування методу аналізу ризиків в арміях країн високого рівня розвитку як науково-педагогічна проблема. - C. 263-270.
  28. Тюльпа Т. М. Аксіологічний підхід до формування соціальної компетентності майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей у професійній підготовці. - C. 271-279.
  29. Фодор К. Й. Підготовка майбутніх бакалаврів іноземної мови до організації комунікативного процесу як основа формування соціокультурної компетентності. - C. 280-289.
  30. Цибулько О. С. Духовні виміри сучасної освіти. - C. 290-300.
  31. Цибульська О. В. Сутнісні характеристики базових понять проблеми культури здоров'язбереження. - C. 301-309.
  32. Чорна Г. В. Формування громадянської компетентності студентів закладу вищої освіти. - C. 310-320.
  33. Вимоги до оформлення статей. - C. 324-331.
2019
Вип. 6 (93)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського