Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.12/2012/36<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. пр..- Київ. Серія 12, Психологічні науки Naukovyi chasopys NPU imeni M. P. Drahomanova. Seriia 12. Psykholohichni nauky- Титул.
- Зміст.
Розділ І. Теоретико-методологічні основи практичної психології
- Андрущенко В. П. , Яценко Т. С. Философско-психологические проблемы методологии познания психики. - C. 7-20.
- Максименко С. Д. Становлення глибинної психології в Україні: розвиток психодинамічної теорії. - C. 20-31.
- Глузман О. В. Науково-дослідна діяльність академіка НАПН України Т. С. Яценко в Кримському гуманітарному університеті. - C. 32-43.
- Андрущенко В. П. Философский взгляд на проблемы развития психологии. - C. 43-45.
- Бондар В. І. Критичне мислення суб’єктів наукової й практичної діяльності. - C. 45-51.
- Усатенко О. М. Результати VІІІ Всеукраїнського науково-практичного семінару "Теоретичні та методологічні засади практичної психології: діагностика і корекція в їх єдності" (1–3 жовтня 2011 р., м. Ялта). - C. 51-59.
- Аврамченко С. М. Сучасні психоаналітичні дослідження проблеми нарцисизму. - C. 59-66.
- Богдан Т. В. Діагностика і корекція в різних теоретичних підходах до психодрами. - C. 66-70.
- Гопка Ю. В., Супруненко Я. В. Дезінтеграція та інтеграція психіки. - C. 70-75.
- Педченко О. В., Калашник І. В. Вияв інтеграційно-дезінтеграційних процесів в релігійній вірі. - C. 75-79.
- Ставицька С. О. Теоретико-методологічний та методичний інструментарій дослідження духовної самосвідомості особистості. - C. 79-84.
- Стасько О. Г. Взаємозв’язок умовних цінностей суб’єкта з психологічними захистами. - C. 84-88.
- Царькова О. В. "Почуття провини" у психоаналізі та екзистенціальній психотерапії. - C. 89-93.
Розділ ІІ. Психодинамічна методологія та її вплив на діагностико-корекційний процес
- Байназарова А. З. Діагностико-корекційні можливості неавторського малюнку у глибинному пізнанні. - C. 94-100.
- Бекетова К. С. Диагностико-коррекционные возможности татуировки. - C. 100-104.
- Богуславська М. О. Психодіагностична та психокорекційна спроможність казки. - C. 104-108.
- Вороновська Л. О. Особливості використання методів пізнання психіки у процесі АСПН. - C. 108-112.
- Горобець Т. В., Нечипоренко О. В. Прояви суб’єктивної інтеграції психіки особистості у процесі групової психокорекції за методом АСПН. - C. 112-117.
- Гриньова Н. В. Роль психокорекційного діалогу в психоаналітичній інтерпретації комплексу тематичних психомалюнків. - C. 117-122.
- Дроздова Д. С. Інтерпретація архетипної символіки у діагностико-корекційному процесі АСПН. - C. 122-128.
- Карпенко Є. В. Епістеміологічні джерела дослідження механізмів психологічного захисту. - C. 128-133.
- Лифар Н. Л. До проблеми об’єктних відношень в психології. - C. 133-138.
- Магдич О. В. Особливості пізнання принципу задоволення та принципу реальності в їх взаємозв’язках. - C. 138-142.
- Максименко О. Г. Внутрішня депривація та її діагностика. - C. 142-147.
- Поляничко О. М. Адекватність пізнання об’єктивної реальності психічного в процесі активного соціально- психологічного навчання. - C. 147-151.
- Приймачок В. О. Дослідження взаємозв’язку агресії та страху методом активного соціально-психологічного навчання. - C. 152-156.
- Святка О. О. Проблема пізнання і врахування опорів в роботі з неавторським малюнком. - C. 156-161.
- Усатенко О. М. Психодинамічна методологія як необхідна передумова психодіагностики дисфункцій психіки. - C. 161-165.
- Харенко С. Г. Проблеми глибинної психокорекції підлітків. - C. 165-169.
- Яценко Т. С., Педченко О. В., Маїк М. С. Архетипність релігійної символіки в психомалюнках та зображувальному мистецтві. - C. 169-180.
Розділ ІІІ. Формальна та процесуальна психодіагностика
- Біла О. Г. АСПН як метод психокорекції та наукового дослідження у порівнянні з традиційним підходом до експерименту. - C. 181-184.
- Богданова Н. Н. Самосознание как предпосылка эффективности процесса АСПО. - C. 184-188.
- Бруннер Е. Ю. К вопросу методологи и диагностики внимания и автоматизации обработки даннях корректурной пробы на основе офтальмологических колец Е. Ландольта. - C. 188-195.
- Драгола Л. В. Використання метафори в діагностико-корекційному процесі АСПН. - C. 195-202.
- Дударенко І. С. Диагностика суджений субъекта как путь познания его психической реальности. - C. 202-205.
- Магдич О. В. Позитивна дезінтеграція та вторинна інтеграція в контексті гармонізації принципу задоволення та принципу реальності суб’єкта (психодинамічний підхід). - C. 205-210.
- Магур Л. М., Бутенко О. П. Особливості динаміки особистісної рефлексії суб’єкта в психокорекційних групах за методом активного соціально-психологічного навчання. - C. 210-214.
- Овчаренко О. В. Єдність діагностики та корекції в процесі пізнання глибинних цінностей суб’єкта. - C. 214-219.
- Святенко Ю. О. Пізнання регресії сиблінгів засобами глибинної корекції. - C. 220-223.
- Сепчева З. С., Поляничко О. М., Царькова О. В. Активное социально-психологическое обучение и его результативность. - C. 223-229.
- Стасько О. Г. , Бондаревська Л. Л., Франчук О. Ю. Психічне здоров’я суб’єкта у контексті глибинно-психологічної корекції. - C. 229-233.
- Стромило А. П. Діагностика та корекція насильства над неповнолітніми. - C. 233-238.
- Яценко Т. С., Галушко Л. Я. Діагностика в процесі метафоричної самопрезентації учасників АСПН з використанням архетипу тіста. - C. 238-242.
Розділ ІV. Проблеми професійної підготовки практичного психолога
- Андрєєв О. С. Модель освіти на основі інтегративного системно-процесуального підходу. - C. 243-247.
- Білуха Т. І. Нівелювання дисфункцій особистості та регресивних тенденцій психіки в процесі психокорекції майбутнього психолога-практика. - C. 247-253.
- Волошина В. В. Специфіка професійної підготовки майбутніх психологів за спеціалізацією "психолог-консультант" та "психолог-тренер". - C. 253-258.
- Генега А. І. Аналіз проблеми вивчення емпатії у психологічній літературі та її роль у професійному становленні психолога-практика. - C. 258-263.
- Григорова И. Р. Метод активного социально-психологического обучения и его глубинно-коррекционые возможности. - C. 263-266.
- Дметерко Н. В. Рефлексивне мислення та його розвиток у процесі АСПН. - C. 267-271.
- Кутішенко В. П. До проблеми духовного розвитку психотерапевта. - C. 271-275.
- Мелоян А. Е., Дубинець О. В. Психологічні особливості розвитку професійної компетентності у студентів- психологів. - C. 275-279.
- Солодухова Л. В. Емпатійність психолога та її вивчення в процесі АСПН. - C. 279-284.
- Солодухова О. Г. До питання організації психологічного супроводу студентів у навчальному процесі ВУЗУ. - C. 285-289.
- Сухоставська Л. О. Сутність і структура професіоналізму та професійної компетентності психолога. - C. 289-295.
- Шайда А. Г. Психофизиологические аспекты становлення профессионального мышления будущих учителей. - C. 295-299.
- Ярошенко В. С. Бар’єри особистісної психокорекції майбутнього практичного психолога. - C. 300-304.
Розділ V. Інноваційні технології у психодіагностичній, консультативній та психокорекційній практиці
- Бугерко Я. М. Рефлексивна психодіагностика як позиційний метод рефлепрактики. - C. 305-310.
- Власова Т. В., Миляева М. В., Королев Л. М., Суровцева Т. Н. Особенности детско-родительских отношений в семьях, воспитывающих детей с отклонениями в развитии. - C. 310-314.
- Генералова О. М. Самооцінка та самоставлення наркозалежних. - C. 314-319.
- Герман Н. І., Панченко В. В. Вплив музики на особистість. - C. 319-324.
- Євтушенко І. В. Вираження архетипів в культурі. - C. 325-328.
- Єгорова О. Б., Калмикова О. О. Гендерні відмінності в емоційних та поведінкових порушеннях у підлітків–представників молодіжних субкультур. - C. 328-332.
- Запорожченко О. В. Психотерапевтичні аспекти у вченні сучасного індійського містика Бхагавана Шрі Раджніша (Ошо). - C. 332-337.
- Камінська А. М., Поляничко О. М., Усатенко О. М. Оптимізація взаємовідносин батьків з дітьми шляхом психокорекції за методом АСПН. - C. 337-340.
- Капидинова С. Б. Поликультурное воспитание этнготолерантности студенчества: анализ проблемы. - C. 340-347.
- Лазарева И. В., Грязнова С. В., Чернова Н. М. Возможности рисуночной диагностики эмоционально-личностного отношения к себе детей дошкольного возраста и коррекция выявленных проблем. - C. 347-352.
- Латышева М. А. Проблема психосоматического развития в детском воздасте: подходы и методы исследования. - C. 352-356.
- Локтаева С. А. Специфика проявлений лычностных свойств детей профессиональных военнослужащих и психологическое сопровождение семьи офицера. - C. 357-361.
- Матвіїшин А. М. Захисні механізми як чинник породження і підтримання політичних ілюзій особистості. - C. 362-366.
- Мустафаев С. М. Субъективный мир больных страдающих ишемической болезнью сердца и инфарктом миокарда. - C. 366-371.
- Примиська Л. М. Особенности применения теста Кеттела в семейном консультировании. - C. 371-375.
- Прокопів Л. Я. Методичні аспекти психологічної допомоги гіперактивним дітям. - C. 375-379.
- Сейдаметова С. И. Копинг-стратегии и механизмы психологических защит у женщин с посттравматическими осложнениями. - C. 380-385.
- Сорокіна О. А. Роль патопсихологічної діагностики у психокорекційній роботі. - C. 385-387.
- Чала О. А. Деструктивна конфліктність як чинник порушення психологічного здоров’я юнацтва. - C. 387-391.
- Шестопалова К. М. Критерії життєвої компетентності української ментальності на матеріалі аналізу семантичного простору паремій. - C. 391-395.
- Шестопалова О. П. Особливості використання структурного підходу при консультуванні подружжя після розлучення. - C. 395-400.
- Шукалова О. С. Емпірична база досліджень пізнавального інтересу як основного мотиву навчальної діяльності молодшого школяра. - C. 400-405.
| 2012 | | Вип. 36 (60)
|
|
|
|