Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.14/2011/11<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 14, Теорія і методика мистецької освіти

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Черкасов В. Ф. Модернізація музично-педагогічної освіти на початку нового тисячоліття. - C. 3-7.
  4. Шрамко О. І. Мистецька освіта в системі сучасної трансформації пізнання: духовні пріоритети. - C. 8-11.
  5. Гончарова Е. П. Антропологические основания музыкального образования. - C. 11-15.
  6. Щолокова О. П. Компетентнісний підхід у просвітницькій діяльності вчителя музики. - C. 15-19.
  7. Дворник Ю. Ф. Творчі якості особистості вчителя музики у структурі педагогічної діяльності. - C. 19-21.
  8. Білецька М. В. Проблеми формування музично-виконавського досвіду в контексті сучасної парадигми освіти. - C. 22-25.
  9. Лобова Л. Г. Музыкальная семиотика: информационный подход. - C. 25-30.
  10. Пастир І. В. Взаємозв’язок мови мистецтва із закономірностями діяльності людини. - C. 30-34.
  11. Мэн Мэн Особенности и основные механизмы музыкальной импровизации. - C. 34-37.
  12. Филипчук М. С. Естрадно-джазова освіта в Україні: проблеми і перспективи. - C. 37-40.
  13. Бордюк О. М. Сутність інновацій та інноваційних процесів у мистецькій освіті. - C. 41-45.
  14. Завалко К. В. Інноваційні концепції музичного виховання. - C. 45-49.
  15. Мельник О. П. Музичне просвітництво як суспільно значуща складова роботи педагога-музиканта. - C. 49-53.
  16. Турчин Т. М. Виховний потенціал мистецтва. - C. 53-57.
  17. Кайдановська О. О. Виховання творчості в архітектурній освіті. - C. 57-63.
  18. Флегонтова Н. Культурне дозвілля як чинник духовного розвитку особистості. - C. 63-66.
  19. Болгарський А. Г. Становлення професійної компетентності майбутнього вчителя музики в процесі виконавської діяльності. - C. 67-70.
  20. Горбенко С. С. Сучасна підготовка майбутнього вчителя музики на основі особистісного підходу. - C. 70-73.
  21. Маруфенко О. В. Психолого-педагогічні особливості формування вокально-педагогічної майстерності вчителя музики в системі неперервної освіти. - C. 73-77.
  22. Прокопенко Р. В. Специфіка змістового наповнення інтересу до педагогічної діяльності майбутніх учителів музики. - C. 78-81.
  23. Молчанова В. О. Теоретичний аналіз стимулювання професійної пізнавальної активності майбутнього вчителя музики. - C. 81-84.
  24. Кабриль К. В. До проблеми формування ціннісної компетентності майбутнього вчителя музики. - C. 84-87.
  25. Кузнецова О. А., Корчагіна Г. С. Теоретичні основи формування компетентності саморозвитку майбутнього вчителя музики. - C. 87-90.
  26. Глазунова І. К. Радикальна гуманізація освіти – шлях до формування творчої особистості майбутнього учителя музики. - C. 90-93.
  27. Соколова О. В. Інтегративний підхід у вивченні мистецьких дисциплін в умовах теоретичної підготовки учителів музики і художньої культури. - C. 93-96.
  28. Саєнко Т. В. Шляхи професійної підготовки майбутніх учителів мистецьких дисциплін у полікультурному суспільстві. - C. 96-100.
  29. Коночкіна О. І. Рівень сформованості професійної компетентності майбутніх учителів художньо-естетичних дисциплін (за результатами констатувального дослідження). - C. 100-104.
  30. Єременко О. В. Види навчальної діяльності майбутнії фахівців музичного мистецтва: зміст та суттєві ознаки реалізації в магістратурі педагогічних університетів. - C. 104-109.
  31. У Іфан Методика вдосконалення етнокультурної підготовки майбутніх учителів музики в процесі фахового навчання. - C. 109-113.
  32. Хоружа О. В. Фахово-творчий характер етнопедагогічного мислення майбутнього вчителя музики. - C. 113-116.
  33. Реброва О. Є. Етапно-рівневий підхід у дослідженні художньо-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін. - C. 116-120.
  34. Вовк М. П. Культурологічні засади сучасної фольклористичної освіти у класичних університетах України. - C. 120-124.
  35. Федій О. А. Естетотерапія мистецькими засобами у професійній підготовці педагога. - C. 124-128.
  36. Сулаєва Н. В. Розвиток духовної культури майбутнього вчителя в неформальних художньо-творчих колективах вищих педагогічних закладів. - C. 128-133.
  37. Павленко О. М. Педагогічні умови формування вмінь джазової імпровізації майбутнього вчителя музикиу процесі інструментально-виконавської підготовки. - C. 133-137.
  38. Полатайко О. М. Застосування художньо-педагогічної інтерпретації мистецьких творів у процесі педагогічної практики студентів. - C. 137-141.
  39. Тоцька Л. О. Студентське наукове товариство як засіб формування науково-творчого мислення майбутнього вчителя музики. - C. 141-144.
  40. Чжан Яньфен Педагогічні умови формування вокальної художньо-виконавської підготовки майбутніх учителів музики. - C. 145-148.
  41. Пан На Культурно-просветительская функция вокальной репертуарной политики в профессиональной подготовке будущего учителя музыки. - C. 148-151.
  42. Ашихміна Н. В. Діагностика рівнів розвитку адаптивних здібностей студентів-першокурсників до музичного навчання. - C. 152-156.
  43. Миколінська С. І. Структура та функції слухової уваги в музичній діяльності. - C. 156-159.
  44. Чжао Сін Музична інтонація як категорія мистецької освіти. - C. 159-162.
  45. Павленко Н. О. Формування інтерактивно-рефлексивних умінь майбутніх учителів музики. - C. 162-166.
  46. Фу Сяоцзы К вопросу о методическо-организационном обеспечении концертмейстерской подготовки будущих учителей музыки. - C. 167-171.
  47. Сєрік М. В. До питання удосконалення майстерності концертмейстера. - C. 171-173.
  48. Андрейко О. І. Мистецько-персоналізований підхід до формування виконавської культури скрипаля. - C. 174-177.
  49. Рева Я. Г. Актуальні проблеми підготовки викладачів хореографії до використання танцювальної терапії. - C. 178-180.
  50. Wang Fuyin Choreography techniques of Pas de Deux in the use of dance creation. - C. 181-184.
  51. Кайдановська О. О. Виховання творчості в архітектурній освіті. - C. 184-190.
  52. Бичкова Л. В. Кредитно-модульна організація змісту дисципліни "Живопис". - C. 190-193.
  53. Самойленко Ю. О. Функції майстер-класу в підготовці майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. - C. 193-197.
  54. Колоянова О. Г. Методика формування готовності студентів до інтерпретації творів образотворчого мистецтва. - C. 197-201.
  55. Рибас Т. Ф. Спецкурс "Естетика православного сакрально-літургійного комплексу" у системі професійної освіти вчителя образотворчого мистецтва. - C. 201-204.
  56. Смірнова О. О. Аналогове малювання як глибиннопсихологічні основи символізму візуальних знаків у навчанні декоративно-прикладного мистецтва майбутніх вчителів образотворчого мистецтва. - C. 205-209.
  57. Радомський М. Т. Пошуки образу у творчих вітражах студентів ХДАДМ. - C. 209-211.
  58. Кушніренко О. М. Інтеграція елементів крос-культурного дослідження у декоративно-ужиткову підготовку студентів. - C. 212-215.
  59. Бабенко О. О. Основоположні принципи вивчення українського килимарства в загальному контексті викладання декоративно-ужиткового мистецтва. - C. 215-218.
  60. Мохірєва Ю. А. Мистецький наратив "Сонячне дерево": сучасне методичне прочитання. - C. 219-223.
  61. Мужикова І. М. Вимоги до кваліфікаційних робіт з образотворчого мистецтва у вищому педагогічному навчальному закладі та критерії їх оцінювання. - C. 223-228.
  62. Отич О. М. Педагогічні умови формування художньо-естетичної культури учнівської молоді у середніх загальноосвітніх навчальних закладах естетичного профілю. - C. 229-233.
  63. Дігтяр Н. М. Проблема формування художньо-естетичного досвіду учнів засобами мистецтва. - C. 233-236.
  64. Полтавська Н. А. Про деякі особливості педагогічної підтримки як головної з умов формування духовних цінностей старшокласників. - C. 236-239.
  65. Мінасян Н. Г. Педагогічні умови реалізації естетико-виховного потенціалу уроків художньої культури (на матеріалі змістовної лінії "Зарубіжна художня культура", 11 клас). - C. 239-244.
  66. Клопинська Л. М. Формування мотивації виконавської діяльності учнів ДМШ в класі фортепіано. - C. 244-248.
  67. Холоденко В. О. Особливості розвитку техніки гри на фортепіано у старшокласників ДМШ. - C. 248-252.
  68. Дячук Н. І. Методи музикотерапії у навчально-виховному процесі початкової школи. - C. 252-255.
  69. Заря Л. О. Впровадження й доцільність мультимедіа для формування інтересу до музики у молодших школярів. - C. 255-258.
  70. Богута В. М. Можливості формування хореографічних творчих здібностей на основі регіональної танцювальної лексики. - C. 258-261.
  71. Роденкова О. Д. Методичні аспекти навчання сольному співу учнів шкіл мистецтв у мутаційний період. - C. 261-266.
  72. Комаровська О. А. Зміст і структура акторської обдарованості дитини. - C. 266-270.
  73. Лисіна Н. І., Тітович В. І. Бургундська школа музичного виконавства. - C. 271-275.
  74. Трохименко А. О. Музична освіта у братських школах як передумова національно-культурного відродження України XVII століття. - C. 275-278.
  75. Куненко Л. О. Музична освіта в Україні у ХІХ столітті: історико-теоретичний аспект. - C. 278-281.
  76. Мережко Ю. В. Забезпечення культурологічної основи осягнення старшокласниками української вокальної творчості (ІІ половина ХІХ – початок ХХ століття). - C. 281-286.
  77. Благова Т. О. Хореографічна освіта України середини ХХ ст. у системі підготовки культурно-освітніх працівників. - C. 286-290.
  78. Філатова Л. М. Микола Іванович Костомаров: особистість та її роль у пробудженні національної свідомості українського народу. - C. 291-294.
  79. Чедрик В. Ю. Олександр Кошиць і його хор як вісник світової слави української пісні. - C. 294-301.
  80. Михаць М. Василь Безкоровайний. життєвий і творчий шлях. - C. 301-305.
  81. Самофалов В. М. Аналіз побудови та засоби відтворення композиційно-драматургічної цілісності органної прелюдії та фуги Й. С. Баха в перекладенні для баяна (акордеона). - C. 305-308.
  82. Наші автори. - C. 309-311.
2011
Вип. 11 (16)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського