Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.14/2018/24<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 14, Теорія і методика мистецької освіти

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Козир А. В. Формування виконавської компетентності у магістрантів музичного мистецтва в процесі фахової підготовки. - C. 3-7.
  4. Паньків Л. І. Музичний театр у педагогічному дискурсі. - C. 7-11.
  5. Полатайко О. М. Система теорій розуміння та інтерпретації художніх творів у фаховій підготовці майбутніх вчителів мистецького профілю. - C. 12-17.
  6. Холоденко В. О. Творча особистість в контексті мистецької освіти. - C. 17-21.
  7. Клещ А. О. Домінантна увага музиканта-піаніста як психолого-педагогічна проблема. - C. 21-26.
  8. Цзюй Жань Проблема формування творчої особистості вчителя музики в контексті евристичної дидактики. - C. 27-31.
  9. Чжоу Лянлян Розвиток творчої індивідуальності як філософська і психолого-педагогічна проблема. - C. 31-37.
  10. Петрикова О. П. Навчальний вокальний репертуар як засіб формування фахової компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 38-44.
  11. Халавчук В. Й. Диригентська ритміка як основа формування художньо-виконавського апарату студента. - C. 44-49.
  12. Шенгеля Н. О. До проблеми формування професіної майстерності студентів у класі естрадного співу. - C. 49-54.
  13. Мельниченко Д. В. Розвиток творчої активності майбутніх вчителів музики в процесі фортепіанної підготовки. - C. 54-59.
  14. Чжу Пен Особливості реалізації принципу самовиховання у виконавській самопідготовці майбутніх педагогів-музикантів. - C. 59-64.
  15. Чжоу Геян Проблема художньої комунікаціїї у фаховій підготовці майбутнього вчителя музики. - C. 64-69.
  16. Чень Цзяньїн Зміст комунікативних умінь студентів України та Китаю у вокально-ансамблевій діяльності. - C. 69-75.
  17. Юань Кай Діагностика формування виконавської стабільності майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 75-80.
  18. Сунь Сінь Адаптаційні механізми саморегуляції вольової сфери майбутнього педагога-музиканта у процесі виконавської діяльності. - C. 80-85.
  19. Ся Цзін Компонентна структура розвитку співацького голосу студентів засобами візуального моделювання. - C. 85-91.
  20. Лу Тао Особистісно-орієнтований підхід як засіб ефективного формування виконавської майстерності майбутніх педагогів-музикантів Китаю. - C. 91-96.
  21. Гао Десян Особливості вокально-хорової роботи з мистецькими колективами учнівської молоді. - C. 96-101.
  22. Ван Цізі Структурні аспекти формування здібностей майбутнього керівника інструментального ансамблю. - C. 101-105.
  23. У Ціжуй Художня емпатія майбутніх учителів музики: проблеми діагностики. - C. 105-110.
  24. Ян Цзюнь Діагностичне дослідження сформованості інформаційної культури студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів. - C. 110-114.
  25. Лю Цзін Формування когнітивно-рефлексивного компонента вокального слуху підлітків на оцінювально-конструктивному етапі експерименту. - C. 114-118.
  26. Чжу Чжень Діагностичний етап формування слухових уявлень студентів у процесі проведення педагогічної практики в школі. - C. 119-123.
  27. Лю Мяоні Творчо-виконавський аспект формування вокально-мовленнєвої культури майбутніх учителів музики. - C. 123-127.
  28. Хоружа О. В., Косенко І. В. Інноваційні аспекти формування творчої активності школярів на уроках музичного мистецтвастудентами-практикантами. - C. 128-131.
  29. Буханєвич В. В. Цілісність, систематичність та послідовність інструментальної підготовки в навчанні скрипаля-початківця. - C. 132-137.
  30. Гоголь А. Я. Вокально-хорове навчання молодших школярів на засадах гедоністичного підходу. - C. 137-143.
  31. Ду Цзілун Психолого-педагогічні засади навчання дітей молодшого шкільного віку естрадного співу. - C. 143-149.
  32. Козачук О. С. Андрій Родзянко: витоки творчого натхнення. - C. 150-155.
  33. Лисіна Н. І., Тітович В. І. "Золота доба" іспанської музики. - C. 156-160.
  34. Наші автори. - C. 161-162.
2018
Вип. 24 (29)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського