Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.14/2018/25<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 14, Теорія і методика мистецької освіти

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Строгаль Т. Ю. Розвиток емоційного інтелекту старших підлітків в умовах навчання в закладах загальної середньої освіти. - C. 3-8.
  4. Кузнецова О. А. Взаємозв’язок логічного та емоційно-художнього в просвітницькій діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 9-15.
  5. Лавриш І. М. Творча місія вчителя музичного мистецтва як пріоритетна сфера спілкування у підлітковому середовищі. - C. 16-21.
  6. Ван Юаньсінь Музично-ритмічна компетентність як важлива умова фахової підготовки майбутніх учителів музики і хореографії. - C. 22-26.
  7. Голубицька Н. О. Продуктивно-практичний етап формування етнопедагогічної культури студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів. - C. 27-32.
  8. Ліхіцька Л. М. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до продуктивної діяльності з учнями засобами візуального моделювання. - C. 33-36.
  9. Джумеля А. З. Діагностичне дослідження художньо-образного сприйняття майбутніх учителів музичного мистецтва та хореографії засобами пластичного інтонування. - C. 37-41.
  10. Лі Ян Експериментальне дослідження сформованості музично-сценічних умінь майбутніх учителів музики і хореографії. - C. 42-45.
  11. Лю Мяоні Педагогічні умови формування вокально-мовленнєвої культури студентів факультетів мистецтв. - C. 46-50.
  12. Сюй Вейвей Виконавська стабільність майбутнього вчителя музики: сутність і характерні особливості. - C. 51-54.
  13. У Ціжуй Методика формування художньої емпатії майбутніх учителів музики. - C. 55-60.
  14. Тянь Лінь Сутність та зміст вокально-технічних умінь майбутнього вчителя музики. - C. 61-63.
  15. Гао Жоцзюнь Змістовно-цільовий структурний компонент здатності до самоконтролю фортепіанної навчально-виконавської діяльності майбутніх учителів музики. - C. 64-68.
  16. Закопець Л. М. Методичні аспекти формування чистоти інтонації у процесі навчання підлітків гри на гобої. - C. 69-72.
  17. Гусаченко О. П. Діагностика сформованості музично-творчого потенціалу підлітків у позаурочній співацькій діяльності. - C. 73-78.
  18. Ляо Бін Особливості формування музично-естетичної компетентності підлітків у закладах позашкільної мистецької освіти. - C. 79-85.
  19. Хоу Імей Розвиток креативності у процесі навчання музики як складова особистісного становлення молодших школярів. - C. 86-91.
  20. У Цзяньцінь Функціональний аналіз самостійної роботи підлітків у процесі інструментального навчання. - C. 92-96.
  21. Якуба Ю. В. Дослідження шляхів активізації художньо-творчої діяльності школярів в умовах творчої майстерні вчителя хореографії. - C. 97-102.
  22. Ткачук В. В. Методи Анатолія Авдієвського в роботі з хоровим колективом. - C. 103-106.
  23. Лисіна Н. І., Тітович В. І. Розвиток іспанської клавірної школи в епоху Ренесансу. - C. 107-112.
2018
Вип. 25 (80)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського