Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.15/2015/3(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова.- Київ. Серія 15, Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт)- Титул.
- Зміст.
- Арефьєв В. Г. Адаптаційні передумови диференціації розвивально-оздоровчих занять з фізичної культури. - C. 7-10.
- Арзютов Г. Н., Гаврилюк В.А. Микрокинезиология – новое научное направление. - C. 10-15.
- Носко Ю.М. Вплив малорухомого способу життя на стан здоров’я молодших школярів. - C. 15-19.
- Атамась О. А. Сучасний погляд на особливості професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до впровадження технологій оздоровчого фітнесу. - C. 19-21.
- Базілевький А. Г. Показники тактичної підготовленості у нападі та захисті баскетболістів 10-13 років. - C. 21-23.
- Башавець Н. А. Проблема формування здоров'язбережувальної компетентності майбутніх фахівців. - C. 24-26.
- Бейгул І.О. Тонконог В. М. Зміни функціональних показників у студенток, які займаються волейболом. - C. 26-28.
- Беседа Н. А. Підвищення професійної компетентності вчителів ЗНЗ на основі застосування здоров’язбережувальних технологій. - C. 28-31.
- Бєлих С. І. Становлення особистісно орієнтованого фізичного виховання студентів у Донецькому національному університеті. - C. 31-36.
- Білан Я. О. Флорбол як засіб фізичного розвитку молоді. - C. 36-38.
- Білик В. Г. Формування професійно-педагогічної спрямованості майбутніх учителів початкової школи щодо впровадження сучасних здоров’яформувальних технологій. - C. 39-41.
- Бойко Г. Л. Педагогічний підхід до вирішення проблем фізичного виховання студенток ВНЗ на заняттях шейпінгом. - C. 41-44.
- Бондаренко С.В. Проблема формирования адаптации к учебным нагрузкам детей 6 – 7 лет средствами зрительных упражнений. - C. 45-48.
- Браташ С. В. Аналіз розвитку рухових якостей учнів старшого шкільного віку. - C. 48-50.
- Булейченко О. В. Особливості індивідуалізації фізичного виховання студентів – майбутніх спеціалістів з корекційної педагогіки. - C. 51-53.
- Василенко М. М. Стан та перспективи професійної підготовки майбутніх фітнес-тренерів у вищих навчальних закладах України. - C. 53-56.
- Віндюк А. В. Застосування методу кругового тренування на уроках фізичної культури в молодших класах. - C. 56-59.
- Вільчковська А. Е. Рухова активність учнів 14-16 років, які відвідують музичну школу. - C. 59-62.
- Возний С. С., Городинська І.В. Динаміка фізичного стану студентів факультету фізичного виховання та спорту Херсонського державного університету. - C. 62-65.
- Волков В. Л. Вікові особливості оцінки фізичної підготовленості юних спортсменів-рукопашників, які навчаються на початкових етапах багаторічного удосконалення. - C. 65-68.
- Врублевский Е. П. Анализ зрительно-моторных реакций женщин, занимающихся оздоровительной физической культурой в зависимости от их генетических особенностей. - C. 68-71.
- Гавриленко І. В. Cутнісь підготовки майбутніх вихователів до фізкультурно-оздоровчої роботи. - C. 71-73.
- Галай М. Д. Вплив особливостей психофізіологічного розвитку дівчаток молодшого шкільного віку на результативність у вправах із м’ячем. - C. 73-78.
- Гладощук О. Г., Тонконог В. М. Розвиток рухових якостей студентів за напрямком професійно-прикладної фізичної підготовки у вищому технічному навчальному закладі. - C. 78-81.
- Гнип І. Я. Ефективність дихальної гімнастики в процесі відновлення функціонального стану студентів після перенесених простудних заховрювань.
- Головійчук І. Особливості здорового способу життя студентської молоді. - C. 85-87.
- Голод Н. Р. Результативність тестових вправ екрану функціонального руху як показник ефективності реабілітаційної програми для студенток спеціальної медичної групи. - C. 88-91.
- Грибан Г. П. Історія створення та діяльності гімнастичного товариства "Сокіл” на Волині. - C. 92-95.
- Гуржий О. В. Визначення мотивів підвищення рухової активності у студентів СНУ імені В. Даля в процесі занять фізичним вихованням. - C. 95-98.
- Демин С. С., Синюгина М. Б. Влияние курсового приема иммуномодулирующих препаратов на иммунный статус спортсменок-легкоатлеток в предсоревновательном мезоцикле. - C. 98-101.
- Денисенко Н. Г. Педагогіічне оцінювання на основі комп’ютерного тестування готовності майбутніх учителів фізичної культури до оздоровчої роботи з молодшими школярами в умовах педагогічного коледжу. - C. 101-104.
- Дичко О. А., Дичко Д. В. Рівень адаптаційної напруги організму підлітків з сколіозом (11-14 років). - C. 104-107.
- Долинний Ю. О. Особливості змісту реабілітаційної роботи з дітьми з обмеженими фізичними можливостями. - C. 107-110.
- Драндров Г. Л. Влияние образа Я на развитие мотивационно-волевой сферы высококвалифицированных спортсменов. - C. 110-113.
- Дудник І. О. Педагогічні умови формування у підлітків готовності до вольових напружень у процесі фізичного виховання. - C. 113-116.
- Дьоміна Ж. Г. Актуальні проблеми профільного навчання фізичної культури у старшій школі у контексті неперервності та наступності освіти. - C. 116-118.
- Єжова О. О. До проблеми формування здоров’язбережувальної компетентності учнів загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 118-121.
- Єрмоленко О. В., Єрмоленко М. В. Реформування національної законодавчої основи сфери фізичного виховання та спорту в контексті євроінтеграційних процесів. - C. 121-124.
- Єфіменко П. Б. Інноваційних підхід до навчального процесу при вивченні лікувального масажу майбутніми реабілітологами. - C. 124-127.
- Жигадло Г. Б. Основні напрями використання історичного досвіду професійної підготовки майбутніх вчителів фізичної культури до організації спортивних ігор в умовах світових інтеграційних процесів. - C. 127-130.
- Завальнюк О. В. Сучасний погляд на філософське розуміння феномену спорту як найважливіше явище суспільного життя. - C. 130-132.
- Завидівська Н. Валеопедагогіка – основа вдосконалення фізичної підготовленості студентів в умовах здоров’язбережувального навчання. - C. 133-136.
- Заставна О. М. Стан фізичної підготовленості дітей дошкільного віку, які перенесли кохлеарну імплантацію. - C. 136-139.
- Іваненко Т. В. Використання спортивних ігор на заняттях з фізичного виховання для розвитку особиситості студенток університету. - C. 139-142.
- Іванова Г. Я. Сучасний погляд на формування професійного іміджу фахівця з фізичної реабілітації. - C. 142-144.
- Індика С. Я. Роль освітньої програми у реабілітації хворих після інфаркту міокарда. - C. 145-147.
- Кhrystovaya Т. The rehabilitation of students health. - C. 147-150.
- Караулова С. И., Олейник И. С. Современное состояние проблемы оптимизации функциональной подготовленности организма спортсменов в циклических видах спорта. - C. 150-153.
- Карпюк Р. П. Концептуальні засади сучасної парадигми якості вищої фізкультурної освіти. - C. 153-156.
- Кидонь В. В. Характеристика технічної підготовки в естетичній гімнастиці на етапі спеціалізованої базової підготовки. - C. 156-159.
- Коваль В. Ю. Умови виховання студентів вишу в процесі фізкультурно-спортивної діяльності. - C. 159-162.
- Ковальова Ю. А. Сутність професійної підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до формування морально−вольових якостей у старшокласників. - C. 162-165.
- Коломієць А. Ю., Золочевський В. В. Профілактика психосоматичних розладів здоров’я студентської молоді засобами фізичного виховання. - C. 165-168.
- Колосовська В. В. Формування професійно орієнтованих умінь у майбутніх учителів початкових класів до організації спортивно-масової роботи з учнями у процесі педагогічної практики. - C. 168-171.
- Коротков В. П. Аналіз ефективності формування 3D- здоров'язбережувальної компетентності майбутніх фахівців. - C. 171-175.
- Косівська С. В., Бабаліч В. А. Планування, структура занять та критерії оцінювання знань студентів модуля "Волейбол" навчальної дисципліни "Теорія і методика викладання спортивних ігор" на основі кредитно-модульної системи. - C. 175-178.
- Красницька О. В. Оцінка ефективності технології профілактики сімейної депривації вихованців інтернатних закладів спортивного профілю. - C. 178-181.
- Крик Т. М. , Матвієнко М. І. Інноваційні форми організації спортивно-масової роботи та фізичної рекреації учнів загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 181-183.
- Кубрак Р. М. Роль іппотерапії в оптимізації функціональної активності кардіореспіраторної системи у дітей, хворих на дитячий церебральний параліч. - C. 183-186.
- Кузьменко В. Ю. Чинники навчальної мотивації при формуванні професійної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації в процесі вивчення дисциплін циклу науково-предметної підготовки. - C. 186-189.
- Курячий С. В. Моніторінг психофізичної підготовленості студентів. - C. 189-191.
- Лебединець А. М. Наукова студентська робота як форма дослідницької взаємодії майбутнього вчителя і викладача вищого навчального закладу України (60-90 рр. ХХ століття). - C. 191-194.
- Левків Л. В., Можаровська С. П. Формуваня у студенток розуміння змісту базових термінів теорії фізичного виховання. - C. 194-196.
- Лежньова О. В. Зміна показників функціональної підготовленості баскетболісток студентської команди впродовж підготовчого періоду. - C. 196-199.
- Лисецька О. Я., Запорожченко Н.В. Теоретичне моделювання фізичного виховання студентів спеціальної медичної групи. - C. 199-201.
- Лукоянова К. В. Оптимізація навчального процесу при заняттях з оздоровчого фітнесу у студенток ВНЗ неспортивного профилю. - C. 201-203.
- Любіна Л. В., Севастьяненко Л. В. Самозахист як необхідна оборона. - C. 204-207.
- Лянной Ю. О. Теоретико-методичні та організаційні аспекти спеціалізованої підготовки магістрантів з фізичної реабілітації для роботи у санаторно-курортних умовах. - C. 207-211.
- Максименко Л. М. Оцінка психосоматичного здоров’я дітей 5-ти і 6-ти років: практичний аспект проблеми. - C. 211-214.
- Маленюк Т. В., Косівська А.В. Заняття з шейпінгу як один із напрямків підвищення ефективності фізичного виховання у вищій школі. - C. 214-217.
- Маляр Н. С. Оптимізація процесу фізичного виховання студентів внз методом колового тренування. - C. 217-219.
- Мартинова Н. П. Визначення мотивів та інтересів студенток внз до занять з фізичного виховання. - C. 219-222.
- Мединський С. В. Характеристика виробничих функцій крізь призму задач діяльності фахівців фізичного виховання і спорту у Сполучених Штатах Америки. - C. 222-225.
- Мерзлікіна О. А., Степанюк Н. В. Динаміка функціонального стану хребта у фізичній реабілітації осіб зрілого віку з остеохондрозом у поперековому відділі з використанням лікувально-профілактичного пристрою "Кипарис". - C. 225-227.
- Михалюк Є. Л., Малахова С. М. Вегетативна регуляція, центральна гемодинаміка та фізична працездатність у футболістів в залежності від спортивної кваліфікації. - C. 228-230.
- Назимок В. В. Вплив занять боксом в процесі фізичного виховння на функціоналльний стан студентів. - C. 230-233.
- Наумчук В. І. Технологія постановки і формулювання завдань предметного ігрового уроку фізичної культури. - C. 233-236.
- Одайник В. В. Сутність розвитку координаційних здібностей студентів вищих навчальних закладів засобами баскетболу. - C. 236-239.
- Озарук В. В., Презлята Г. В. Теоретико-методологічні аспекти формування потреби до рухової активності учнів початкових класів. - C. 239-242.
- Омельченко Т. Г. Профілактика факторів ризику серцево-судинних захворювань чоловіків зрілого віку засобами оздоровчого фітнесу. - C. 242-244.
- Онищук С. О., Чітідзе Л. М. Раціональна рухова активність, як фактор зміцнення здоров’я та профілактики захворювань студентів вищих навчальних закладів. - C. 244-247.
- Остапова О. О. Місце професійно важливих якостей і властивостей майбутніх учителів трудового навчання у системі їх професійно-прикладної фізичної підготовки. - C. 247-250.
- Панкратов Н. С. Характеристика показателей физической подготовленности занимающихся армспортом на этапах микроцикла. - C. 250-253.
- Панчук Т. М., Чайковський І.А. Сучасні тенденції управління процесом тренування у міні-футболі. - C. 253-257.
- Петренко Н. Б. Особенности физических качеств и когнитивных функций у детей дошкольного возраста с речевыми отклонениями. - C. 257-260.
- Пічурін В. В. Толерантність до невизначеності як складова психологічної готовності студентів до професійної діяльності і її формування в процесі фізичного виховання. - C. 260-264.
- Полатайко Ю. О. Особливості реакції кардіореспіраторної системи людини на дію гіпоксії в різні сезони. - C. 264-267.
- Пономарьов В. О., Гостіщев В. М. Аналіз стану сформованості професійно-педагогічної компетентності інструкторів тренажерного залу. - C. 267-270.
- Попадюха Ю. А. Технологии послеоперационного восстановления плечевого комплекса с повреждениями ротаторной манжеты. - C. 270-274.
- Присяжнюк С. І. Дослідження здоров’язбережувальних технологій в системі фізичного виховання студентів спеціального медичного відділення. - C. 274-279.
- Пустолякова Л. М, Болгар М. А. Опанування основними засобами підвищення фізичної підготовленості, фізичної працездатності та функціонального стану здоровя студентів за допомогою фізичних вправ. - C. 279-281.
- Путилина Т., Киселёва Л. Физиологические эффекты занятий волейболом у девочек 10-12 летнего возраста. - C. 281-284.
- Путров С. Ю. Класифікація біосоціальних технологій впливу на здоров’я людини. - C. 284-286.
- Ребрина А. А., Ребрина А. А. Методика розвитку основних фізичних якостей в процесі виховання професійно-прикладної фізичної культури. - C. 287-289.
- Редько Т. М. Використання тренажерів у фізичному вихованні студентів педагогічних ВНЗ. - C. 289-292.
- Рубіс К. М. особливості впливу менструального циклу на навчально-тренувальний процес студенток спеціальності фізичне виховання. - C. 292-295.
- Самоненко С. Б. Врахування силового параметру рухової координації дівчат середнього шкільного віку в процесі навчання рухових дій. - C. 295-298.
- Семанишин Т. М., Попель С. Л. Профессионально-валеологический портрет будущих инструкторов по физическому воспитанию дошкольников. - C. 298-301.
- Серман Т. Використання національної культури в спортивно-мистецьких святах за участю учнівської молоді в умовах аквацентру. - C. 301-304.
- Сичов С. О. Застосування системного аналізу в прогнозуванні спортивної підготовки студентів в процесі навчальної діяльностІ. - C. 304-306.
- Скиба О. О. Оцінка дискримінації показників фізичної підготовленості юних спортсменів залежно від рівня санітарно-гігієнічного благополуччя навчального закладу. - C. 306-309.
- Собко Н. Г., Собко С. Професійна самостійність керівника сфери фізичного виховання та спорту. - C. 309-311.
- Соколова О. В., Нікітчук Ю. О. Обгрунтування ефективності занять з пауерліфтингу протягом підготовчого періоду юнаків 20-23 років. - C. 311-314.
- Стращенко И. Ю., Рябцева Л. А. Анализ двигательной активности студенческой молодёжи. - C. 314-317.
- Сукачов О. В. Обгрунтування збалансованості стану рухової функції хлопчиків 4-5 років. - C. 317-319.
- Сухорада Г. І. Актуальні питання вдосконалення керівних документів з фізичної підготовки та спорту у збройних силах, інших військових формуваннях і правоохоронних органах України. - C. 319-323.
- Терещенко В. І., Малинський І. Й. Запровадження кредитно-модульної системи навчання студентів Національного університету державної податкової служби України та оцінювання їх фізичної підготовленості. - C. 323-326.
- Тимошенко О. В., Зубалій М. Д. Фізична підготовленість як один із критеріїів оцінювання рівня здоров’я учнівської та студентської молоді. - C. 326-332.
- Тихонькова І. С., Кротов Г. В. Проблеми самоствердження підлітків в процесі занять спортом. - C. 332-334.
- Тищенко В. О. Інноваційні тести визначення рівня психомоторики у спортивних іграх. - C. 334-337.
- Ткаченко М. В. Критерії формування відповідального ставлення студентів вищих медичних навчальних закладів до цінностей оздоровчої діяльності. - C. 337-339.
- Томащук О. Г., Деделюк Н. А. підготовка майбутніх фахівців з адаптивного фізичного виховання до роботи у центрах інваспорту з позиції потреб сучасності. - C. 339-342.
- Федак Г. О., Одеров А. М. Удосконалення педагогічної майстерності науково-педагогічного та командно-виховного складу вищого військового навчального закладу. - C. 342-345.
- Федорюк О. В., Попель С. Л. Психо-фізичний стан і рекреаційна активність викладачів вищих навчальних закладів віком 50-65 років. - C. 345-348.
- 115. Фішев С. О., Фішев Ю. О. Вплив занять з атлетичної гімнастики на техніку прийомів в боксі у студентів. - C. 348-351.
- Хандога Я. В. Формування здорового способу життя у студентів університету. - C. 351-354.
- Хлус Н. Зміни рівнів фізичної працездатності студенток 3-4 курсів під впливом впровадження експериментальної методики. - C. 354-356.
- Хохлов А. В., Соснов А. Г. Роль тренировочных устройств и тренажеров в физическом воспитании студентов. - C. 356-359.
- Циолковська А. І., Фролова О. О. Деякі принципи системи фізичного виховання студентів вузу. - C. 359-361.
- Черниговская С. А., Нехоневич О. Б. Истоки непрофессионального физкультурного образования студентов профессий инженерного типа (1970 - начало 1990 годов. - C. 362-365.
- Шамич О. М. Охорона здоров’я як підстава обмеження інших суб’єктивних юридичних прав людини. - C. 365-369.
- Шеремет І. В. Підготовка фахівців з фізичного виховання в контексті реформування вищої освіти. - C. 369-372.
- Школа О. М. , Штонда С. А. Вплив рухової активності на здоровий спосіб життя студентів ВНЗ. - C. 372-374.
- Шумейко С. М. Ефективність форм виховання пізнавальної діяльності молодших підлітків у процесі фізкультурно-масової роботи. - C. 374-377.
- Шурхал І. А. Сформованість навичок здоров’язбереження у сучасних старшокласників. - C. 377-380.
- Яшна О. П. Обгрунтування аспектів оздоровчого виховання новонароджених дітей у сім’ї. - C. 380-382.
| 2015 | | Вип. 3(2) (57)
|
|
|
|