Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.19/2011/17<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 19, Корекційна педагогіка та спеціальна психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Базима Н. В. Особливості розвитку мовленнєвої функції у дітей з раннім дитячим аутизмом. - C. 3-8.
  4. Базима Н. В., Онуфрієнко О. П. Попередження дисграфії в учнів загальноосвітньої школи. - C. 8-10.
  5. Базима Н. В., Пісоцька І. І. Особливості розвитку вербальної уяви у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня. - C. 11-15.
  6. Басалюк Н. М. Можливості спеціальної школи у підвищенні фахової компетентності вчителя-дефектолога. - C. 15-18.
  7. Бахмач Т. О. Актуальність логопедичного супроводу дітей ранньго віку з ДЦП. - C. 18-20.
  8. Богданова Т. Г. Соотношения в развитии мышления и речи лиц с нарушениями слуха. - C. 21-27.
  9. Бондар Є. О. Педагогічне прогнозування в системі підготовки майбутнього вчителя школи для дітей з вадами слуху. - C. 27-29.
  10. Боряк О. В. Дослідження темпо-ритмічної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією. - C. 30-34.
  11. Гладуш В. А. Психолого-медико-педагогічні знання та навички, які надавали у Київському фребелівському педінституті. - C. 34-39.
  12. Гладченко І. В. Особливості формування ігрової діяльності у розумово відсталих дошкільників. - C. 39-43.
  13. Глоба О. П. Соціальна інтеграція осіб з обмеженими функціональними можливостями: теоретико-практичні підходи. - C. 43-46.
  14. Голуб А. В. Актуальні проблеми діагностики та корекції мовлення при різних формах дизартрії у дітей старшого дошкільного віку. - C. 46-49.
  15. Голуб Н. М. Формування розумових дій як засіб корекції порушень писемного мовлення в молодших школярів із затримкою психічного розвитку. - C. 49-53.
  16. Гриненко О. М. Особливості засвоєння теоретичних знань та сформованості умінь з теми "Суфікс" у молодших школярів із ТПМ. - C. 53-56.
  17. Гроза Е. П. Гуслистий Петро Григорович – вітчизняний сурдопедагог минулого століття (до 111-ої річниці з Дня народження). - C. 56-58.
  18. Гроза Е. П. Способи активізації пізнавальної діяльності глухих учнів на уроках математики. - C. 58-60.
  19. Губарь О. Г. Основні етапи розвитку логопедичної допомоги підліткам в Україні. - C. 61-66.
  20. Дегтяренко Т. М. Неперервна професійна освіта: проектування вузівської підготовки спеціалістів для регіональної системи корекційно-реабілітаційної допомоги. - C. 66-73.
  21. Дідкова Л. М. Внесок Р. Є. Левіної та її учнів в теорію та практику логопедичної науки. - C. 73-78.
  22. Дітковська Л. А. Дослідження рівня готовності підлітків із дитячим церебральним паралічем до використання інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 78-81.
  23. Дмитрієва І. В. Удосконалення мовленнєвої культури учнів з вадами розумового розвитку. - C. 81-84.
  24. Золотарьова Т. В. Нелінійний корекційний діалог: перша група питань прийому співпраці. - C. 84-90.
  25. Коган О. В. Основні напрямки соціально-педагогічної підтримки розумово відсталих дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у інтернатних закладах. - C. 90-92.
  26. Козинець О. В. Сучасні дослідження ліворукості в педагогіці та психолінгвістиці. - C. 92-95.
  27. Коломієць Ю. В. До питань нейропсихологічної діагностики. - C. 95-98.
  28. Коломієць Ю. В., Дерев’янко Н. О. Особливості префіксально-дієслівного словотвору у мовленні молодших школярів із ТПМ. - C. 98-102.
  29. Кондратенко В. О., Панченко О. М. Використання масажу в логопедичній роботі. - C. 102-105.
  30. Конопляста С. Ю., Кисличенко В. А. Логопедичний супровід сім’ї, в якій виховується дитина з порушеннями мовлення. - C. 105-107.
  31. Кострикін В. Я. Система корекційного фізичного виховання студентів з обмеженими психофізичними можливостями у вищих навчальних закладах. - C. 107-110.
  32. Кот М. З., Даниленко Ю. А. Новатор педагогічної думки – М. І. Пирогов. - C. 110-112.
  33. Кравець Н. П. Старанність і читацька діяльність розумово відсталих учнів. - C. 112-117.
  34. Кравченко А. І., Зелінська К. О. Роль лялькового театру у навчально-виховному процесі спеціальної школи. - C. 117-120.
  35. Кривцова О. Я. Адаптаційні можливості підлітків із заїканням. - C. 120-123.
  36. Кузнецова Т. Г. Образотворча діяльність як засіб формування соціального досвіду дошкільників з порушенням інтелекту. - C. 123-127.
  37. Курбатова А. І. Методика вивчення чинників порушень формування синтаксичних узагальнень у молодших школярів із нерізко вираженим недорозвиненням мовлення. - C. 127-134.
  38. Ласточкіна О. В. Випереджаюче навчання як засіб активізації культурного пізнання старших дошкільників із ТПМ. - C. 134-137.
  39. Лепетченко М. В. Самовираження як необхідна умова становлення та розвитку особистості дошкільника із порушеннями мовлення. - C. 137-141.
  40. Лиска С. І. Організаційно-педагогічні умови функціонування регіонального корекційно-реабілітаційного середовища для дітей з обмеженими психофізичними можливостями. - C. 142-144.
  41. Литвиненко В. А. Застосування засобів образотворчої діяльності у корекційно-педагогічній роботі з дошкільниками з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення. - C. 145-150.
  42. Мартиненко І. В., Яковенко О. П. Особливості дитячо-батьківських відносин у сім'ях дітей із заїканням. - C. 150-153.
  43. Марченко І. С., Лужецька Г. М. Корекція уваги у першокласників із тяжкими порушеннями мовлення. - C. 154-160.
  44. Махукова Т. В. Особливості аналізу фразеологізмів за семантичними ознаками при виконанні завдань констатувального експерименту мододшими школярами з ТПМ. - C. 160-169.
  45. Миронова С. П. Особливості фахової діяльності керівника закладу корекційної освіти. - C. 169-173.
  46. Мухіна А. Ю. Вплив родини на формування статеворольових уявлень у розумово відсталих дівчат-підлітків. - C. 173-176.
  47. Назарова Н. М. Анализ развития профессиональной подготовки кадров для системы специального образования в вузах Российской Федерации. - C. 177-181.
  48. Олефір О. І. Науково-теоретичні засади вивчення лексичної сторони мовлення молодших школярів із тяжкими вадами мовлення на уроках читання. - C. 181-184.
  49. Пахомова Н. Г. Принципи організації модульного навчання в процесі професійної підготовки дефектологів. - C. 185-192.
  50. Подгаєцький А. В., Березовський А. В. Становлення та розвиток фізичної культури (адаптивної фізичної культури) у роботі спеціальних закладів для дітей із порушенням інтелекту у XIX та першій половині XX століття. - C. 192-197.
  51. Поліщук О. А. Реалізація державної підтримки проблем професійної реабілітації інвалідів в умовах регіонального реабілітаційного середовища. - C. 197-200.
  52. Полулященко Ю. М. Інтеграція осіб з обмеженими психофізичними можливостями в соціум як результат реалізації соціокультурного реабілітаційного процесу. - C. 200-202.
  53. Потапенко О. М. Підготовка спеціалістів-логопедів у вищих навчальних закладах України у 70-ті роки ХХ століття. - C. 202-206.
  54. Прядко Л. О. Педагогічна практика як засіб професійної підготовки майбутніх корекційних педагогів до роботи в реабілітаційному центрі. - C. 206-210.
  55. Романенко О. В. Застосування методики утворення штучних понять у діагностиці антиципації дітей з церебральним паралічем. - C. 210-215.
  56. Ромась О. Ю. Характеристика голосової функції у хворих на рак гортані після реконструктивних втручань. - C. 215-221.
  57. Савицький А. М., Нагородня Т. В. Формування мовленнєво-рухової діяльності у дітей старшого дошкільного віку з алалією. - C. 221-225.
  58. Січкарчук Н. Д. Психолого-педагогічні умови забезпечення ефективності експериментальної методики формування емоційно-оцінної лексики у дітей старшого дошкільного віку з моторною алалією засобами художньо-мовленнєвої діяльності. - C. 225-230.
  59. Тарасун В. В. Формування самосвідомості у дітей переддошкільного віку з особливостями у розвитку (формування самості на основі диспозиційної теорії особистості Г. У. Олпорта). - C. 230-139.
  60. Татьянчикова І. В. Проблема соціалізації учнів з вадами розумового розвитку в контексті сучасних соціально-економічних змін у суспільстві. - C. 239-242.
  61. Тищенко В. В., Сіренко О. О. Лінгвістичні знання в курсі "Українська мова" в початковому – 2 класах загальноосвітньої школи для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. - C. 243-246.
  62. Томіч Л. М. Рефлексія як інструмент професійної діяльності логопеда в системі реабілітації дітей з порушеннями психофізичного розвитку. - C. 246-251.
  63. Тороп К. С. Особливості професійного становлення майбутнього вчителя. - C. 251-255.
  64. Троян А. Ю. Актуальність проблеми мотивації навчальної діяльності школярів з вадами інтелекту. - C. 256-259.
  65. Хлопоніна Н. Є. Особливості функціонально-рольового розподілу в сім'ях, що виховують дитину з психофізичними порушеннями розвитку. - C. 259-262.
  66. Хомякова О. В. Использование метода адаптационного потенциала в оценке уровня здоровья детей с нарушениями зрения. - C. 262-264.
  67. Чеботарьова О. В. Корекційна спрямованість змісту трудового виховання дошкільників із розумовою відсталістю. - C. 265-268.
  68. Чередніченко Н. В., Ряшенцева Д. М. Науково-теоретичні засади формування орфографічних умінь та навичок в учнів молодших класів за умов нормального та порушеного онтогенезу мовленнєвої діяльності. - C. 268-273.
  69. Швалюк Т. М. Особливості складних синтаксичних конструкцій у старших дошкільників із тяжкими порушеннями мовлення. - C. 273-278.
  70. Шевцов А. Г. Реабілітологія в системі теоретичного пізнання педагогічної дійсності. - C. 279-283.
  71. Шеремет М. К., Бикова А. М. Особливості формування орфографічних навичок в учнів 3-4 класів з тяжкими порушеннями мовлення. - C. 283-285.
  72. Шеремет М. К., Прокопенко А. В. Особливості розуміння мовленнєвого висловлювання у підлітків з афазією. - C. 286-288.
  73. Шульженко Д. І. Інноваційні підходи до удосконалення змісту курсу "Спеціальні методики дошкільного виховання". - C. 288-293.
  74. Яковлева И. М. Профессиональная компетентность олигофренопедагога и её формирование в процессе подготовки в вузе. - C. 293-297.
  75. Bazalova B. Students wih asperger syndrome in the Czech Republic. - C. 297-304.
  76. Калинникова Л. В., Магнуссон М. "Образ жизни" семей, имеющих детей с нарушениями развития, в аспекте теории семейного стресса. - C. 304-310.
  77. Афузова Г. В. Психологічні особливості формування професійної спрямованості розумово відсталих школярів. - C. 311-313.
  78. Афузова Г. В., Марченко К. В. Проблема формування самооцінки розумово відсталих дітей та підлітків. - C. 313-315.
  79. Афузова Г. В., Федорова І. В. Театралізована гра як засіб корекції емоційної сфери дошкільників із затримкою психічного розвитку. - C. 316-318.
  80. Бугера Ю. Ю. Теоретичні аспекти проблеми формування властивостей уваги у молодших школярів з розумовою відсталістю. - C. 318-322.
  81. Гріньова О. М., Гроза О. С. Особливості особистісного розвитку старших дошкільників з ЗНМ. - C. 322-326.
  82. Кондратенко В .О., Мороз О. О. Психокорекція та психотерапія у логопедичній роботі із заїкуватими дітьми. - C. 326-329.
  83. Конопляста С. Ю., Яковенко А. О. Особливості просторового мислення у дітей із вродженим незрощенням губи та піднебіння старшого дошкільного віку. - C. 329-334.
  84. Кротенко В. І., Левадна Г. В. Підходи до розуміння навчальної мотивації у сучасній психології. - C. 334-338.
  85. Кротенко В. І., Поліщук А. С. Емоційний розвиток дітей підліткового віку з обмеженими можливостями опорно-рухового апарату. - C. 338-341.
  86. Кузнецова М. С. Особливості відтворюючої уяви розумово відсталих учнів старших класів. - C. 341-345.
  87. Мозгова Г. П. Стимол у комплексній медикаментозній терапії психосоматичних захворювань у дітей з порушеннями психофізичного розвитку. - C. 345-349.
  88. Омельченко І. М. Особливості соціально-перцептивних здібностей у дітей старшого дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем. - C. 349-352.
  89. Островська К. О. Духовні засади психологічної допомоги батькам аутичних дітей. - C. 353-359.
  90. Подорожна А. П. Актуальність проблеми психосоматичних розладів у корекційних педагогів. - C. 359-362.
  91. Сак Т. В. Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі: сутність, інструментарій. - C. 362-364.
  92. Сєромаха Н. Є. Особливості поведінки в ситуаціях фрустрації у розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку. - C. 365-367.
  93. Супрун Д. М. Формування мотивації збереження здоров’я у групах особистісного зростання. - C. 367-371.
  94. Товстоган В. С. Оцінювання та умови формування мотиваційної складової професійно-трудової компетентності в учнів допоміжної школи. - C. 372-376.
  95. Відомості про авторів. - C. 377-383.
2011
Вип. 17
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського