Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.19/2011/18<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 19, Корекційна педагогіка та спеціальна психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Астанкова Н. В. Отклоняющееся поведение личности как социальный и психолого-педагогический феномен. - C. 3-7.
  4. Базима Н. В. Особливості мовленнєвої та комунікативної діяльності у дітей з аутизмом. - C. 7-9.
  5. Баль Н. Н. Средовые ресурсы логопедической работы. - C. 9-12.
  6. Боряк О. В. Корекція просодичної сторони мовлення дітей старшого дошкільного віку з дизартрією засобами логопедичної ритміки. - C. 13-17.
  7. Быкова В. П., Сартакова Н. Б. Усвоение учащимися начальной школы взаимосвязи фонематической, морфологической, синтаксической, словообразовательной компетенции и орфографических знаний, умений и навыков. - C. 18-22.
  8. Валявко С. М., Бузина М. А. Экспериментальное исследование личностной и речевой тревожности старших дошкольников с нарушенным речевым развитием. - C. 22-27.
  9. Гаврилова Н. С. Методика корекції вад вимови фонем у дітей з дислалією, ринолалією та дизартрією. - C. 27-34.
  10. Галущенко В. І. Сучасний підхід до комплексного обстеження та планування корекційно-реабілітаційної роботи з дітьми-дизартріками. - C. 34-36.
  11. Глущенко І. І. Особливості формування дериваційного компонента мовленнєвої діяльності у молодших школярів із ЗПР. - C. 36-40.
  12. Гноєвська О. Ю. Інклюзивна освіта як психолого-педагогічна проблема. - C. 40-43.
  13. Голуб Н. М. Самостійні завдання у логокорекційній роботі з дітьми з тяжкими порушеннями мовлення. - C. 43-47.
  14. Григоренко Н. Ю. Специфика работы учителя-логопеда в процессе оказания ранней комплексной помощи детям с отклонениями в развитии и их семьям на базе ДОУ. - C. 47-51.
  15. Гріньова О. М., Гроза О. О. Активізація особистісного розвитку дітей старшого дошкільного віку з знм засобами тренінгу. - C. 51-54.
  16. Демченко Н. Ю. Особенности формирования связной монологической речи у детей дошкольного возраста с интеллектуальным недоразвитием. - C. 54-59.
  17. Дідкова Л. М. Періодизація наукової діяльності Р. Є. Левіної. - C. 59-63.
  18. Дроздова Н. В. Взаимодействие учителя-логопеда с родителями как условие формирования речевой активности старших дошкольников с общим недоразвитием речи. - C. 64-66.
  19. Елецкая О. В. Изучение проблемы дизорфографии у учащихся общеобразовательной школы. - C. 66-69.
  20. Енина Л. В. Комплексы речевой гимнастики для детей дошкольного возраста 3-7 лет в профилактике фонетических нарушений. - C. 69-75.
  21. Карлова И. Г. Предупреждение нарушений чтения и письма у детей с общим недоразвитием речи. - C. 75-79.
  22. Киперь Н. Н. Пути оптимизации коррекционно-логопедичекой работы по преодолению нарушений речи у детей с ЗПР. - C. 79-82.
  23. Кисличенко В. А. Логопедичне консультування як складова логопедичного супроводу сім’ї. - C. 82-85.
  24. Коврыгина Л. В. Нарушения речевой коммуникации у детей старшего дошкольного возраста с общим недоразвитием речи. - C. 85-89.
  25. Кондратенко В. О. Деякі сучасні методики подолання заїкання. - C. 89-95.
  26. Кондратенко И. Ю. Формирование эмоциональной лексики у дошкольников с нарушениями речи. - C. 95-100.
  27. Конопляста С. Ю. Особливості психомовленнєвого онтогенезу дітей із вродженими незрощеннями губи та піднебіння. - C. 100-106.
  28. Корнєв С. І. Питання розвитку мовлення з вірогідними варіаціями його паталогічного викривлення в працях І. О. Сікорського. - C. 106-110.
  29. Кривцова О. Я. Формування готовності до самоуправління мовленням у підлітків із заїканням. - C. 110-113.
  30. Кузь Н. А. Развитие программирования, регуляции и контроля в письме учащихся с ЗПР церебрально-органического генеза. - C. 114-117.
  31. Лапп Е. А., Ткачева Е. В. Использование компьютера в логопедической работе с детьми, имеющими нарушения зрения и речи. - C. 118-121.
  32. Лебедева И. Н. Развитие связной речи дошкольников: модель обучения рассказыванию по картине. - C. 121-124.
  33. Ленів З. П. До проблеми застосування сучасних технологій корекції мовлення дошкільників із заїканням засобами арттерапії. - C. 124-128.
  34. Лепетченко М. В. Здатність до творчого самовираження дошкільників із порушеннями мовлення як особистісний феномен. - C. 128-131.
  35. Литвиненко В. А. Застосування театралізовано-ігрової діяльності у корекційно-педагогічній роботі з дошкільниками з ФФН. - C. 132-136.
  36. Логвінова І. П. Навички невербальної соціальної взаємодії у дошкільників з розладами спектру аутизму. - C. 136-140.
  37. Лямина И. П. Использование альтернативных средств коммуникации в коррекционной работе. - C. 140-145.
  38. Макаренко І. В. Особливості організації соціально-педагогічної підтримки батьків дітей раннього віку з проблемами здоров’я. - C. 145-147.
  39. Мананкова О. И. Преодоление нарушений темпо-ритмической организации устной речи у детей с МНСТ (минимальной нейросенсорной тугоухостью). - C. 148-150.
  40. Манько Н. В. Методичні засади використання комп’ютерних технологій у логопедичній роботі з дітьми дошкільного віку. - C. 150-153.
  41. Мартиненко І. В. Особливості використання графічних символів комунікації у логопедичній роботі. - C. 153-158.
  42. Марченко І. С., Голубєва М. В. Організація та зміст логопедичної допомоги дітям із тяжкими порушеннями мовлення в Україні. - C. 158-165.
  43. Махукова Т. В. Формування первинних уявлень та узагальнень щодо експресивно-характеризуючого значення фразеологізмів у молодших школярів з ТПМ в системі корекційної роботи з розвитку культури спілкування. - C. 165-169.
  44. Мединська З. Д. Комплексная организация коррекционной работы с детьми раннего возраста при психоневрологическом анализе этиологии речевих нарушений. - C. 169-171.
  45. Мозгова Г. П. Позитивний психологічний клімат – передумова психосоматичного здоров’я та поведінки дитини. - C. 172-176.
  46. Назарова О. C. Значение компьютерных презентаций в работе учителя-логопеда. - C. 176-179.
  47. Одинокова Н. А. Предупреждение оптической дисграфии у детей дошкольного возраста с нарушением зрения в условиях детского сада. - C. 179-183.
  48. Олефір О. І. Стан сформованості лексичних умінь та навичок у молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення. - C. 184-187.
  49. Омельченко І. М. Роль свідомості як когнітивно-комунікативного процесу в формуванні комунікативної діяльності дошкільника із затримкою психічного розвитку. - C. 187-191.
  50. Пахомова Н. Г. Системність як методологічна основа професійної підготовки вчителя-логопеда. - C. 191-195.
  51. Пінчук Ю. В. Зміст спільної діяльності логопеда і психолога при подоланні дисграфії в учнів молодших класів загальноосвітньої школи. - C. 195-199.
  52. Пічугіна Т. В., Будзько О. А. Медико-педагогічні підходи до виявлення та подолання шкільної дезадаптації у молодших школярів загальноосвітніх шкіл. - C. 199-201.
  53. Притиковська С. Д. Роль эффекта "переноса тренированности" в коррекции речевых нарушений. - C. 202-204.
  54. Приходько О. Г. Современные подходы к стандартизации логопедической документации в специальном образовании. - C. 204-207.
  55. Рібцун Ю. В. Особливості фонематичної складової мовлення дітей середнього дошкільного віку із ФФНМ. - C. 207-211.
  56. Романенко О. В. Особливості прояву суб’єктивного прогнозу в мовленні дітей з церебральним паралічем. - C. 212-216.
  57. Ромась О. Ю. Органічні дисфонії: етіологія, особливості перебігу та реабілітації. - C. 216-221.
  58. Русецкая М. Н. Дислексия в двадцать первом веке: опыт изучения, итоги и перспективы. - C. 221-225.
  59. Савінова Н. В. Проблема термінологічного визначення та класифікацій стертої форми дизартрії у психолого-педагогічній літературі. - C. 225-229.
  60. Сапронова О. В. Методические рекомендации к обследованию речи и моторных функций детей старшего дошкольного возраста с минимальными дизартрическими расстройствами и легкой патологией ОДА. - C. 230-233.
  61. Сержантова Н. И. Нарушение письменной речи у младших школьников. - C. 233-235.
  62. Січкарчук Н. Д. Загальна характеристика складових емоційно-оцінної лексики та особливості розвитку її складових у дітей із моторною алалією відповідно до рівня мовленнєвого недорозвитку. - C. 235-238.
  63. Сорочан Ю. Б. До питання комплексного підходу у вивченні породження мовленнєвого висловлювання у дітей з моторною алалією. - C. 238-242.
  64. Степанюк С. В., Заремба Л. В., Базенко О. О. Корекційна робота з виправлення вад звуковимови першоласників. - C. 242-246.
  65. Тищенко В. В. Диференційна діагностика алалії та інших порушень психофізичного розвитку. - C. 246-249.
  66. Томіч Л. М. Особистісний потенціал вчителя-логопеда в системі реабілітації дітей з порушеннями психофізичного розвитку. - C. 249-254.
  67. Усенко О. В., Смольникова О. В. Інклюзивне навчання - якісна та доступна освіта в суспільстві рівних можливостей. - C. 254-256.
  68. Федорович Л. О. Підготовка логопедів до роботи з дітьми раннього віку у вищих навчальних закладах. - C. 256-260.
  69. Фирсова И. Б. Роль семьи в работе по развитию речи дошкольников с использованием методов родительской рефлексии. - C. 260-264.
  70. Фур Е. П. Взаимосвязь лексических нарушений с нарушением пространстсенных представлений у детей 5-6 лет с общим недоразвитием речи. - C. 264-267.
  71. Чередніченко Н. В., Бурдєєва М. А. До проблеми засвоєння нотної грамоти молодшими школярами із порушеннями писемного мовлення. - C. 267-271.
  72. Черкасова Е. Л. Проблемы слухового восприятия детей с нарушениями речи. - C. 271-274.
  73. Чипурко С. А. Междисциплинарная оценка развития ребенка раннего возраста с фактором риска в речевом развитии в условиях центра раннего вмешательства. - C. 274-276.
  74. Чиркина Г. В. Насущные проблемы развития логопедической науки. - C. 276-280.
  75. Чистобаева А. Ю. Диагностика нарушений речевого развития детей раннего и младшего дошкольного возраста: мультидисциплинарный аспект. - C. 280-283.
  76. Швалюк Т. М. Методика формування складних синтаксичних конструкцій у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення. - C. 283-287.
  77. Шевцов А. Г. Логосинергетика: перспективи синергетичної методології в логопедії. - C. 287-291.
  78. Шеремет М. К. Особливості формування вищої форми передачі інформаці. - C. 291-293.
  79. Шипилова Е. В. Использование средств изобразительной деятельности и пескотерапии в коррекции нарушений письма у младших школьников. - C. 293-296.
  80. Шишкина Н. В. Профилактика дисграфии у детей старшего возраста с общим недоразвитием речи с использованием зрительных символов. - C. 297-298.
  81. Шулекина Ю. А. Speech comprehension of children with speech impairments in psycholinguistic aspect. - C. 298-302.
  82. Югова О. В. Выявление речевых и познавательных нарушений у детей раннего возраста в условиях консультирования. - C. 302-304.
  83. Яковлева Н. Н. Коммуникативные умения как фактор обеспечения качества жизни учащихся с ограниченными возможностями здоровья. - C. 304-307.
  84. Відомості про авторів. - C. 308-313.
2011
Вип. 18
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського