Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.3/2012/10<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. пр..- Київ. Серія 3, Фізика і математика у вищій і середній школі- Титул.
- Зміст.
Фізика
- Благодаренко Л. Ю., Лозова І. В. Якісні задачі як засіб розвитку в учнів способів евристичної пізнавальної діяльності у процесі навчання фізики. - C. 5-9.
- Благодаренко Л. Ю., Овенко Б. С. Самостійний експеримент під час виконання фронтальних лабораторних робіт з фізики в основній школі. - C. 10-15.
- Дейнека О. М. Фундаментальні фізичні закони у фаховій підготовці учнів технічних училищ за спеціальністю "Автослюсар". - C. 16-22.
- Касперський А. В., Гордієнко В. П., Дайнека О. М. Структура та молекулярно-кінетичні процеси радіаційно-модифікованих систем на омснові поліетилену. - C. 23-26.
- Кузнєцова О. Я. Методика розрахунку рейтингової оцінки з загальної фізики для заочної форми начання студентів авіаційних спеціальностей. - C. 27-34.
- Кульчицький В. І. Формування фундаментальних фізичних понять під час вивчення теореми Гаусса та її застосування для обчислення напруженості електронного поля у діалектриках та провідниках у студентів інженерно-технічних спеціальностей вузів. - C. 35-42.
- Кух А. М. Професійні компетентності учителя фізики та їх формування. - C. 43-50.
- Кучменко О. М. Фізичний практикум - складова експериментально-практичного навчального комплексу як засіб активізації самостійної роботи студентів вищих педагогічних навчальних закладів. - C. 51-56.
- Лесун І. П. Запровадження компетентісного підходу у навчанні учнів старшої школи. - C. 57-60.
- Литвинов Ю. В. Творчі завдання для майбутніх вчителів фізики в процесі освоєння комп'ютерного вимірювального комплексу "Навчальна лабораторія ІТМ". - C. 61-71.
- Луценко Г. В. Інформаційна культура і наукова підготовка майбутньго фахівця в умоваї фундаменталізації професійної освіти. - C. 72-77.
- Мороз І. О. Фундаменталізація навчальних курсів у педагогічних університетах. - C. 78-85.
- Новікова С. О. Комп'ютерне моделювання як чинник формування в учнів фундаментальних знань з фізики. - C. 86-89.
- Рокицький М. О., Шут А. М., Рокицька Г. В. Лабораторна робота "Вивчення та дослідження параметрів термічно стимульованих коливань лінійних розмірів полімерних композицій". - C. 90-101.
- Сільвейстр А. М. Організція навчальних занять з фізики у майбутніх учителів хімії і біології. - C. 102-110.
- Сусь Б. А., Шут А. М. Дослідження поляризації світла. - C. 111-115.
- Федчишин О. М. Домашній експеримент у навчально-пізнавальній діяльності учнів класів суспільно-гуманітарного напряму. - C. 116-123.
- Чернявський В. В. Зміст курсу загальної фізики як важливий чинник підвищення якості фундаментальної підготовки морських спеціалістів. - C. 124-128.
- Швай Р. І. Формування креаивної особистості у процесі навчання фізики. - C. 129-136.
- Шишкін Г. О. Система компетентісно-орієнтованого навчання фізико-математичних дисциплін у педагогічному університеті. - C. 137-144.
- Школа О. В. Проблемні питання курсу "Термодинаміка і статистична фізика". - C. 145-151.
- Шут М. І., Мартинюк М. Т., Благодаренко Л. Ю. Концептуальні підходи до створення підручника з фізики як системи формування основ навчальної діяльності. - C. 152-158.
Астрономія
- Кузьминський О. В. Комп'ютерна підтримка процесу розв'язування задач з астрономіїу школі. - C. 159-167.
Математика
- Гончаренко Я. В., Горбачук В. О. Математичні методи аналізу результатів Педагогічного експерименту. - C. 168-175.
- Дрозденко О. Л. Рівні інтелектуальних досягнень студентів аграрних коледжів та шляхи їх формування в процесі вивчення дисципліни "Вища математика". - C. 176-181.
- Колесник Т. В. Про реалізацію принципу наступності у системі неперервної математичної освіти. - C. 182-188.
- Махомета Т. М. Вивчення алгебраїчних ліній у курсі аналітичної геометрії студентами ВНЗ. - C. 189-194.
- Одинець Ю. А. Метод фазового укрупнення при розв'язуванні математичних задач. - C. 195-200.
- Сушко О. С. Формування професійно-предметних компетенцій майбутніх економістів у процесі навчання фінансової математики. - C. 201-207.
- Тихонова В. В., Лещинський О. Л., Томащук О. П., Бохонова Т. Ю., Гроза В. А. Пропедевтика модуля "Структури даних" у процесі викладання математичних дисциплін. - C. 208-216.
- Трунова О. В. Оцінка ризиків інтегрованих виробничих систем. - C. 217-227.
| 2012 | | Вип. 10
|
|
|
|