Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.3/2012/10<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 3, Фізика і математика у вищій і середній школі

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Фізика

  4. Благодаренко Л. Ю., Лозова І. В. Якісні задачі як засіб розвитку в учнів способів евристичної пізнавальної діяльності у процесі навчання фізики. - C. 5-9.
  5. Благодаренко Л. Ю., Овенко Б. С. Самостійний експеримент під час виконання фронтальних лабораторних робіт з фізики в основній школі. - C. 10-15.
  6. Дейнека О. М. Фундаментальні фізичні закони у фаховій підготовці учнів технічних училищ за спеціальністю "Автослюсар". - C. 16-22.
  7. Касперський А. В., Гордієнко В. П., Дайнека О. М. Структура та молекулярно-кінетичні процеси радіаційно-модифікованих систем на омснові поліетилену. - C. 23-26.
  8. Кузнєцова О. Я. Методика розрахунку рейтингової оцінки з загальної фізики для заочної форми начання студентів авіаційних спеціальностей. - C. 27-34.
  9. Кульчицький В. І. Формування фундаментальних фізичних понять під час вивчення теореми Гаусса та її застосування для обчислення напруженості електронного поля у діалектриках та провідниках у студентів інженерно-технічних спеціальностей вузів. - C. 35-42.
  10. Кух А. М. Професійні компетентності учителя фізики та їх формування. - C. 43-50.
  11. Кучменко О. М. Фізичний практикум - складова експериментально-практичного навчального комплексу як засіб активізації самостійної роботи студентів вищих педагогічних навчальних закладів. - C. 51-56.
  12. Лесун І. П. Запровадження компетентісного підходу у навчанні учнів старшої школи. - C. 57-60.
  13. Литвинов Ю. В. Творчі завдання для майбутніх вчителів фізики в процесі освоєння комп'ютерного вимірювального комплексу "Навчальна лабораторія ІТМ". - C. 61-71.
  14. Луценко Г. В. Інформаційна культура і наукова підготовка майбутньго фахівця в умоваї фундаменталізації професійної освіти. - C. 72-77.
  15. Мороз І. О. Фундаменталізація навчальних курсів у педагогічних університетах. - C. 78-85.
  16. Новікова С. О. Комп'ютерне моделювання як чинник формування в учнів фундаментальних знань з фізики. - C. 86-89.
  17. Рокицький М. О., Шут А. М., Рокицька Г. В. Лабораторна робота "Вивчення та дослідження параметрів термічно стимульованих коливань лінійних розмірів полімерних композицій". - C. 90-101.
  18. Сільвейстр А. М. Організція навчальних занять з фізики у майбутніх учителів хімії і біології. - C. 102-110.
  19. Сусь Б. А., Шут А. М. Дослідження поляризації світла. - C. 111-115.
  20. Федчишин О. М. Домашній експеримент у навчально-пізнавальній діяльності учнів класів суспільно-гуманітарного напряму. - C. 116-123.
  21. Чернявський В. В. Зміст курсу загальної фізики як важливий чинник підвищення якості фундаментальної підготовки морських спеціалістів. - C. 124-128.
  22. Швай Р. І. Формування креаивної особистості у процесі навчання фізики. - C. 129-136.
  23. Шишкін Г. О. Система компетентісно-орієнтованого навчання фізико-математичних дисциплін у педагогічному університеті. - C. 137-144.
  24. Школа О. В. Проблемні питання курсу "Термодинаміка і статистична фізика". - C. 145-151.
  25. Шут М. І., Мартинюк М. Т., Благодаренко Л. Ю. Концептуальні підходи до створення підручника з фізики як системи формування основ навчальної діяльності. - C. 152-158.
  26. Астрономія

  27. Кузьминський О. В. Комп'ютерна підтримка процесу розв'язування задач з астрономіїу школі. - C. 159-167.
  28. Математика

  29. Гончаренко Я. В., Горбачук В. О. Математичні методи аналізу результатів Педагогічного експерименту. - C. 168-175.
  30. Дрозденко О. Л. Рівні інтелектуальних досягнень студентів аграрних коледжів та шляхи їх формування в процесі вивчення дисципліни "Вища математика". - C. 176-181.
  31. Колесник Т. В. Про реалізацію принципу наступності у системі неперервної математичної освіти. - C. 182-188.
  32. Махомета Т. М. Вивчення алгебраїчних ліній у курсі аналітичної геометрії студентами ВНЗ. - C. 189-194.
  33. Одинець Ю. А. Метод фазового укрупнення при розв'язуванні математичних задач. - C. 195-200.
  34. Сушко О. С. Формування професійно-предметних компетенцій майбутніх економістів у процесі навчання фінансової математики. - C. 201-207.
  35. Тихонова В. В., Лещинський О. Л., Томащук О. П., Бохонова Т. Ю., Гроза В. А. Пропедевтика модуля "Структури даних" у процесі викладання математичних дисциплін. - C. 208-216.
  36. Трунова О. В. Оцінка ризиків інтегрованих виробничих систем. - C. 217-227.
2012
Вип. 10
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського