Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72840/2013/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Соболевська М. О. Суперечливість модерну та рефлексивність сучасного суспільства в постструктуралістській теорії Е. Гіденса. - C. 6-13.
  4. Малес Л. В. Соціальне сприйняття конституйоване іншими. - C. 13-20.
  5. Судакова В. М. Комунікативні конвенції як чинники структурної диференціації соціальних взаємодій. - C. 20-24.
  6. Цимбалюк Н. М. Інтеграція культурно-мистецької освіти у європейський культурний простір: основні показники та напрями розвитку. - C. 25-31.
  7. Чернова К. О., Савчук О. В., Нахабіч М. А. Теоретичні підходи до вивчення соціальних змін трансформаційного суспільства. - C. 32-40.
  8. Жуков В. І., Гузич С. О. Фактори формування трудових цiнноcтей cучacної молодi в Укрaїнi. - C. 40-47.
  9. Шевель І. П. Два напрямки інтерпретації глобальних конфліктів (концепції С. Гантінгтона і Дж. Аррігі). - C. 47-55.
  10. Нахабич Н. С. Довіра як явище та процес суспільного життя. - C. 55-63.
  11. Нуждін С. Є. Політична участь як об’єкт соціологічного дослідження. Сутність та основні форми політичної участі. - C. 64-71.
  12. Черних Г. А. Індивідуалізація соціальних практик як цінність сучасного соціокультурного розвитку людства в інформаційну епоху. - C. 72-81.
  13. Кучко О. Є Перспективи використання методу формування вибірки Webrds для дослідження інтернет-спільнот. - C. 81-86.
  14. Орешета Ю. В. Характеристика теоретичних підходів до "ідентифікації” та "ідентичності”. - C. 87-93.
  15. Тарапатова Н. М. Про деякі аспекти впровадження стратегії полівалетності працівників в сучасних організаціях. - C. 93-100.
  16. Озимко М. Основні фактори працевлаштування випускників ВНЗ напряму підготовки "соціологія". - C. 100-107.
  17. Абрамов В. В. Теоретико-методологічні підходи до дослідження копінг поведінки. - C. 108-114.
  18. Александров Д. О. Психологічна характеристика основних рівнів адаптації працівника органів внутрішніх справ до умов професійної діяльності. - C. 114-121.
  19. Андросович К. А. Умови та форми процесу успішної адаптації студентів-першокурсників. - C. 121-128.
  20. Божко Ю. П. Професійна успішність програмістів. - C. 128-135.
  21. Вахоцька І. О. Психологічні особливості дітей з неповних сімей. - C. 135-139.
  22. Корнюх А. О. Ставлення українських жінок до міжнаціонального шлюбу. - C. 140-145.
  23. Луценко О. Л., Лисак К.О. Сполученість здібності до переносу знань з когнітивно-особистісними якостями студентів. - C. 145-153.
  24. Остапенко І. В. Концетуальні засади емпіричного дослідження владно-підвладної взаємодії в політичній картині світу студентської молоді. - C. 153-158.
  25. Траверсе Т. М. Політичне мислення у контексті діахронічного аспекту діяльності – її задачної структури. - C. 159-165.
  26. Чабан Г. В., Чабан Р. А. Моделювання соціально-психологічних процесів у навчальних структурах. - C. 165-171.
  27. Черкашин А. І. Методологія сучасних психолого-педагогічних досліджень особистості майбутніх працівників органів внутрішніх справ України. - C. 172-178.
  28. Якушик С. В. "Тролинг" як специфична форма спілкування у віртуальному просторі мережі Інтернет. - C. 178-185.
  29. Віннічук Н. В. Освітнє середовище в Україні ІІ пол. ХІХ – поч. ХХ століття. - C. 186-192.
  30. Гладченко М. М. Цільові договори як складник стратегічного менеджменту вищої освіти країн Європейського Союзу (Австрія, Нідерланди І Німеччина). - C. 193-199.
  31. Гук O. Ф. Пeдaгoгічні умoви мoдeрнізaції нaвчaльнo-виxoвнoгo прoцeсу у вищoму нaвчaльнoму зaклaді. - C. 199-204.
  32. Мельник М. Ю. Віковий аспект професійного самовизначення старшокласників. - C. 204-208.
  33. Москаленко А. М. Організація самостійної роботи cтудентів магістри з курсу "Професійна етика управлінців навчальних закладів”. - C. 208-216.
  34. Нагорна Г. О. Історичні передумови дослідження професійного мислення педагога-музиканта. - C. 216-223.
  35. Парфенюк Т.Ю. Модель ринково-орієнтованої освітньої реформи в Австралії. - C. 223-228.
  36. Токаренко О.В. Зміни у вищій освіті Польщі (1989-2012 рр.). - C. 228-237.
2013
№ 4 (21)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського