Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72840/2014/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки : зб. наук. пр..- Київ- Титул.
- Зміст.
- Максименко С. Д. Личность и её жизненная энергия. - C. 7-19.
- Данилюк І. В. Розвиток етнічної психології як науки. - C. 20-29.
- Білоус О. В. Психологічні аспекти інтернет залежності підлітків в Україні. - C. 29-35.
- Brazdeikiene L., Butiene D., Kupsyte R. Experience of life after suicide attempt (досвід життя після спроби самогубства). - C. 35-44.
- Васильєв С. П., Тюріна Ю.В. Гендерні особливості адаптації курсантів до навчання в вищому навчальному закладі. - C. 45-49.
- Галичанська А. В. Вплив родинної традиції на запобігання міжпоколінних конфліктів в підлітків у сім’ї. - C. 49-55.
- Голодрижук А. В. Психологічні особливості дитячо-батьківських стосунків: теоретичний аналіз. - C. 55-60.
- Дідук І. А. Основні смислові конструкти образу держави у політичній картині світу студентської молоді. - C. 61-67.
- Дубровинський Г. Р., Ділай А. Ю. Особливості взаємодії масової комунікації та психологічного впливу. - C. 68-74.
- Заболотна В. О. Основні етапи розвитку моральної свідомості в сучасному контексті (за дослідженнями Л.Кольберга). - C. 74-81.
- Іванова В. В. Формування позитивної мотивації дошкільників до навчання: теоретичний аспект дослідження. - C. 82-87.
- Каменська Н. Л., Алтуніна Г. С. Вплив соціального інтелекту на формування особистісних якостей учнів. - C. 87-92.
- Карамушка Т. В. Уявлення аспірантів про сутність майбутньої професійної кар’єри, можливі напрямки і типи її здійснення. - C. 92-98.
- Кириленко Т. С. Психологічний аналіз описів розуміння духовності особистості. - C. 98-103.
- Кіраль А. Психологічні особливості підлітків як передумова схильності до делінквентної поведінки. - C. 104-111.
- Коваленко А.Б. Стратегіальний підхід в дослідженні процесу розуміння. - C. 111-119.
- Козицька І. В. Амбівалентність особистості як прояв антиномічності її буття. - C. 119-124.
- Коротаева И. В. Метакогнитивное развитие студентов психолого-педагогических специальностей. - C. 124-131.
- Коцюба Г. О. Основні стратегії психологічної допомоги жінкам, які перебувають у відносинах міжособистісної залежності. - C. 131-137.
- Крайлюк А. І. Теоретичний аналіз наукових підходів проблеми прийняття рішення в аспекті вибору подружнього партнера. - C. 137-143.
- Кременчуцька М. К. Психологічні проблеми людей літнього віку. - C. 143-148.
- Литвиненко О. О. Психологічні особливості взаємодії людини з літературним текстом. - C. 148-154.
- Лісова О. С., Гаврилюк Н. В. Взаємозв’язок особистісної самореалізації та емоційного інтелекту хворих на виразкову хворобу шлунку і ДПК. - C. 154-161.
- Марусинець М. М. Професійне мислення вчителя: рефлексивний аспект. - C. 161-167.
- Массанов А. В. Покликання і психологічні бар’єри в професійному самовизначенні особистості. - C. 167-173.
- Мельник О. А. Становленя університетської психології в імператорському київському університеті св. Володимира у першій половині ХІХ століття (спроба реконструкції предметної області дослідження). - C. 174-181.
- Оверчук В. В. Сучасні методи розвитку творчого мислення в навчальній діяльності. - C. 181-187.
- Остапенко І. В. Особливості використання проективної техніки "колаж" для дослідження уявлень студентської молоді про владні режими. - C. 187-192.
- Павельчук С. Т. Теоретичний аналіз емоційного інтелекту як чинника професійної успішності психотерапевта: аспекти підходу. - C. 192-198.
- Палько Т. В. Трансформація поняття "рефлексія" в психологічних дослідженнях. - C. 198-204.
- Паскевська Ю. А. Технології мовленнєвої підготовки майбутніх психологів у системі вищої освіти. - C. 204-209.
- Пащенко С. Ю. Розвиток глобалізаційного потенціалу викладача ВНЗ у професійній діяльності. - C. 210-218.
- Плохих В. В. Психологическая установка в творческом процессе. - C. 218-225.
- Пуденко І. В. Ціннісні орієнтації вагітних жінок на різних триместрах та з різним типом психологічного компонента гестаційної домінанти. - C. 226-232.
- Радчук В. М. Механізми вибору шлюбного партнера. - C. 232-239.
- Соснюк О. П. Проективна методика "креативний простір" як інструмент діагностики споживчої поведінки. - C. 239-244.
- Терлецька Л. Г. Глибинна екологія самореалізації особистості. - C. 244-250.
- Траверсе Т. М. Мисленнєві стратегії розуміння акторами політичних задач. - C. 251-259.
- Трофімов А. Ю., Бондар Ю. І. Психологічний капітал в організації. - C. 259-265.
- Чистяк О. В. Особливості психічного розвитку дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківської опіки, які виховуються у дитячих будинках сімейного типу. - C. 266-272.
- Чуйко О. В. Чинники становлення професійних компетенцій у майбутніх фахівців соціономічних професій. - C. 273-278.
- Шамлян К. М. Особливості застосування студентами прийомів вольової регуляції поведінки. - C. 278-285.
- Швець А. В., Кузьменко М. Д., Числицкая О. В. Особенности профессионального отбора в определенных структурах США и необходимые профессионально-важные качества. - C. 285-290.
- Шелина С. Л. Отношение к позиции авторитета у современных детей и взрослых. - C. 291-297.
- Шелюг О. А. Деякі проблеми вимірювання феномену посттравматичного росту. - C. 297-303.
- Юрчинська Г. К., Божко Ю. П. Особливості психологічної суверенності та самоставлення програміста. - C. 303-309.
- Юрчинская А. К., Маринина В. М. Стиль профессиональной деятельности врача-терапевта: проблема эффективности. - C. 309-315.
| 2014 | | № 2 (23)
|
|
|
|